Wow, vad fint det är!
Wow, vilket fint forum vi har nu. Det blev en mycket bra ändring tycker jag.
Kram
Mongu
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Ja det ända jag tycker är lite struligt är dom låååååååååååååååååånga trådarna :D får skrolla lååångt upp till forumslänkarna igjen då, men.. det är et i-lands problem hehe
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Glöm mitt gnäll! Där finns en knapp "upp till innläggslista" :D PERFEKT!

Allt blev så stort. Jag ska fösöka blogga nu, får se hur de går. Jag är inte så haj på det…
#1 + 2 Hihi, precis vad jag också tänkte och upptäckte 

Vilken fin sida det har blivit. Den sida gör det mer inbjudande att både se o läsa.
Grattis till den snyggt designade sida Rita.
Jo det ser riktig fränt ut nu! :)
Jag strular med min egen sida, har inte fått fixat fotoalbum eller blogg eller nånting, och många har problem med att läsa och radera medelande i sin innbox, men grabbarna har fått besked :)

Hade glömt bort att sajten skulle ändras, så jag trodde jag kommit fel, men jäklar va fint det blev, nu ska man bara hitta allt oxå, fniss. Det e inte lätt att va vanemänniska.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Ah ja, det ser jättefint ut!
Mycket kanske värkar lite svårare och tungt för er, men jag lovar, när ni kommer inn i vanan blir detta toppen! :D
OBS!
Det är nu möiligt att betala för att få iFokus PLUS
OBS OBS!!! Detta kan va lite struligt nu under inledningsfasen där dom tilpassar nya iFokus så det funkar!! :)
Va inte orolig, dom kommer rätta till alla problem, om man har forsökt betala för iFokus plus en, två, tre gonger, och för mycket pängar är dragna går det säkert att få tilbaks pängar igjen, bara ha tålamod nu! :D

En sak som jag saknar, det e att jag inte ser mina favoriter, utan måste klicka på mina vänner 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jo, men det var kanske lite begränsad vad dom kunne få plats med av ruter gissar jag :)

Hej, fint fint
Kul att de har ordnat med blogg, jag som precis har skapat mig en blogg på ett anat ställe.
Får väll kolla in den här då så kan jag ju ta bort den andra. Hade ju tänkt att skriva om mina med och motgångar och framsteg när det gäller min hälsa