Ot: Snurr tråd.
Ja för oss som inte riktigt har koll på läget. Kom på att göra denna tråd när jag nyss letade efter nåt gott att tugga på. Hittade en mazarin kaka i kylen, tar upp den o undrar vad det e för nåt som ligger under, JO mitt kvitto på min inlämnade laptop. Kylen va väl inte det första stället jag skulle leta på o jag har undrat vart kvittot tagit vägen, nu vet jag.
Å jag vet oxå att jag inte e ensam o snurrighet o inte blir man mindre snurrig i denna värmen.
Zimba skrattar gott åt sig själv 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
LOL LOL LOL
Hälsar Lotta P

haha, du är för underbar Zimba. Men det är som du säger. Du är inte ensam om att vara snurrig i alla fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack Åsa för komplimangen, fniss 
//Baloo forever

Till alla er som vill få er ett gott skratt, kolla in tråden " Grodor ". Det var längesen vi skrev iden.
//Baloo forever

Såja, nu har zimba vart i farten igen o skadad nästan allt i den ena tummen, har svin ont, men det går nog över, annars får det väl bli läkare. Jag har fastnat med tummen i en återvinnings stations lucka.
Den som skrattar åt detta kommer att bli avstängd för all tid o evighet. 
//Baloo forever
nej men usha stackars zimba, inte ska du väl på återvinning redan? lite längre får du allt stanna här hos oss! 
ps. dom där luckorna är farliga, jag har också fastnat i en ds.

ASG, nä hade inte tänkt att slänga mig själv, utan hjälpte mamsen igår att slänga massa skräp. Sen blir det ju inte bättre att man bara e 165 cm o luckorna så högt upp, skulle finnas en trappa, så man slipper skada sig.
Tur att du inte skratta 
//Baloo forever

Men åh tack å så söt. Jo jag tror jag hört namnet nån gång förrut 
Vet var zimba trivs bäst att sova?????? Jo Zimbasängen, fniss
//Baloo forever
#9 fniss, den hade jag faktiskt inte hört förr :P

Jag e mästare på att hitta på egna ord o göra ordlekar, göra om ord etc.
Ett ex: Misslyckad = En jättefin katt.
Missnöjd = en glad katt
//Baloo forever
#11 tur att inte alla är som jag, jag hittar inte ens rätt ord när jag ska prata
än mindre hittar jag andra ord i orden
tacka vet jag internet, så min fibrohjärna får lite betänketid 

Tassy: Du e inte ensam om att inte kunna få orden rätt från hjärnan till munnen. Jag hör som en kratta oxå, det blir fel hela tiden, men det blir rätt kul oxå.Jag har perfekt hörsel men det finns ingen som tror mig, inte ens jag själv.
just nu använder jag ordet Oförbjudet o tycker det e ett jättebra ord, har själv kommit på det.
Nä det e väl dax att sova, så jag kommer upp o får hämtat min laptop.
Godnatt alla.
//Baloo forever
godnatt, och du Zimba, jag hör också som en gammal kratta 

Natti natti o du Tassy, tack för en kul kväll.
//Baloo forever
#15 tack själv Zimba 

#5: Börjar med att säga att jag tycker synd om dig som gjorde illa dig. det är inte skojigt att höra. Har du kollat upp tummen så du inte får bestående men?
sedna är nog risken att jag blir avstängd nu. Men jag kan inte låta bli att skratta liiite. Hur f-n lyckas man fastna i dessa luckor? hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa: Du får en chans till, annars blir du avstängd. Var snäll mot Zimba o min tumme, fniss
//Baloo forever
*putt* hur mår fingergrodan? 

hihihi fniss… va skojiga ni är!
Märk väl att jag inte skrattade
… bara liiiiite 

Anna-klara: Fyyyyyy på dig, inte skratta åt min fingergroda, den e jobbig o nu när det e så varmt så e den inte alls kul. Men det e bara 3 veckor kvar, sen röntgen igen o då hoppas jag slippa skiten, fast jag fuskar o tar av mig den när jag inte gör nåt.
//Baloo forever
#21 aja baja o fuska zimba, men jag förstår dig o jag ska va tyst o inte skvallra för nån 

dreamiz: Tack va snäll du e o skulle du skvallra så ska jag nog se till att du oxå blir med fingergroda 
//Baloo forever

Att fingret får lite frisk luft skadar nog inte

Miffo: Tack, det värmde, det e just det jag oxå anser att fingret behöver luft, mycket o ofta luft 
//Baloo forever

Kan ju avlöja att jag själv luftade min brutna arm, skönt att duscha av den.
Jobbade även ute i trädgården med plasthandske på, då satt gipset på. Behövde inget träningsprogram när de tog bort gipset. Dom hade nog gett mig en rejäl utskällning om dom visste vad jag hade gjort. Man känner ju vart gränsen går för vad man klarar av

Håller med dig igen, kan inget annat göra. Det dom inte vet har dom inte ont av, eller hur????
//Baloo forever
*muttrar* man ska lyssna på läkarna 

lyssna e en sak, att göra som dom säger, e en helt annan 
//Baloo forever

hahah håller med

så länge man vet vart gränsen går och inte förvärrar saken
#29 så sant så! hihi

Tänk att jag gör det så ofta, ställer in nåt i micron och sen glömer jag bort det. Nu idag så letade jag efter min favokopp för att dricka te. Inte i skåpet, inte i diskstället, inte i diskhon…öppnar micron där står den med kallt kaffe i.
Tur att jag sällan micrar kött

Zimba Zimba.. ja skrattade inte åt dig.. jag fnissade… lite… bara.. lovar… :)
Har du hälsat på Snyggve förresten ? Han hänger i en annan tråd :)
OCH idag hittade jag min gräshoppa.. det VAR ingen gräshoppa, det var en klocka… som lät väldigt likt en gräshoppa.. mitt i natten i alla fall :/

Japp jag har sett snyggve,
. Fast jag tror dig inte riktigt när du skriver att du inte skrattade, asg.
//Baloo forever

#34 Skönt att du hittade "gräshoppan" till slut. Är klockan en sån med fjäder man drar upp?

Zimba: heheh *ängel*
miffo: nä, det var nån typ av elektronisk väckarklocka som vi fick till julklapp på jobbet för ett par år sedan.. Den fick väl ett dödsryck nu och började pipa igen :>
Det enda pip den avger nu är rop på hjälp i en soptunna någonstans..