OT: God morgon 31/7
God morgon!
Var till Hemtex igår och köpte en sk. sval kudde. En kudde som absorberara svett! Den fungerade mycket bättre än en vanlig kudde som blir dyblöt efter en natt. Den har varit sval och skön trots svettningar, biverkan från Tramadol. Den kostar 399:-, men nu rear Hemtex dessa kuddar, 50% = 199:50. Tvättas i 60 grader. Den finns i 2 olika tjocklekar.
Nackdel: kudden prasslar, låter plastig men jag har inte vaknat av ljudet
god morgon hälsar Tassy och Snyggve *gäspa* har varit jättespänd i hela bröstet i natt = ingen sömn 
idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, hoppas föräldrarna har tid att hämta mig så jag får komma ut lite. Jag behöver göra något..
Härligt att kudden fungerade! Ska ta och kolla upp om det kan vara något för mig 
#1 vi kan luncha tilsammans du och jag, Tassy? :)
God morgon alla
Skönt att kudden fungerade, Bigblomman!
Själv har jag sensus kudde anatomisk format från jysk, älskar den. Har även en sådan till svankan.
Men inget av detta gjorde att jag sov GOTT i natt. Jag är åter inn i en period där jag sover elendig men mycket. Känns som jag nästan inte har sovit fast jag har sovit många timmar. Somnade före 12..
Suuuuck
Semester snart nu ja .. snaaart
Och bara i dag och i mårn kvar så är det helg dessutom.
JO! I går fick jag tag på allt jag behövde för att sy liftgardin till vårat tempelrum! Ja, föruten en stor ring att träcka i snoren och snörerna då, det måste jag leta efter. Kanske i hudik till hälgen. :)
Men, om min mamma nu kommer upp den 11 så skal hon igjen ta med sin symaskin så nu i semestern kommer jag kanske äntligen att få sytt min liftgardin YEEEY! Jag hitta svarta blonder (heter det blonder på svensk? Nej det gör det inte, det heter spets tror jag) som jag skal dekorera nederdelen med sen :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
om jag blir hemma så kan vi luncha, självklart :D
#3 jag ska då ställa mig på lunch 13.15 när jag kommer på jobb :)
nån måste ha kört över mig med en ångvält i natt. :)
men jag lär nog komma igång lite lagom tills det är dags att jobba (12-21)

God morgon. jag har sovit totalt 3 timmar i natt. väderomslag på gång + att hotellrummet jag sov i hade fönster mot en uteservering som inte stängde förrän 01 i natt. Risken finns att jag somnar över tangentbordet efter lunchen idag eller så flexar jag ut en stund tidigare och sover igen en timme eller vå i eftermiddag

God morgon
För mig har livet böjat att skutta skutta, fattar inte hur dålig jag har varit. ÅÅÅ rosenrot, åå rosenrot :) och mat i magen.
Roligt att kudden funkade:)
Hoppas du kommer ut Tassy, låt skina lysa på ditt skinn en stund det ger dig D3 gratis
Har du börjat räkna ner timmar nu Rita, till semester?
Tänk vad omtänksam folk kan vara, nyss blivit bekant med en tjej (60år) som jag ska få dela odlinslott med om jag inte får en egen. Hon har dessutom en son lika gammal som mig och singel som hon försöker få mig intresserad av, men …
#7 har du börjat med rosenrot du med? :)
Räknar dock inte timmar änn, det är nog dagar fortfarande, men vänta till veckan skal du se! :D

Väderomslag på gång. Kylslagen morgon men nu verkar solen komma.
Den kudden Bigblomma skulle jag behöva. Sov inget vidare inatt heller usch för våta kuddar när man vaknar till.
Jag fick ingen semester i år. "Smärtan tog inte semester".

#8 Japp, jag har börjat med roserot. Det är 4:e dagen idag och det är en så enorm skillnad på mig så jag vet inte hur det här ska sluta. Lär ju springa runt på väggarna och klättra i taket till helgen
Kan ju vara en kombination av att kroppen börjat vänja sig med kosten jag äter oxå. Jag kan inte minnas hur längesen det var jag kännde mig så här pigg.
#10 redan! Så snabbt! Jag har ätit sen i våras och det tog mig några veckor att märka skillnaden! :) Men det är ju tur du märker det redan :)
jag är riktig glad i min rosenrot. âlskar den. Jag tror det är tack vare den jag har orkat med stresset på jobb, flytten och även att måla om bibblan! :)
Vilken dag! Vaknade klockan 4 o behövde gå på toa. På vägen lyckades jag riva ner en prydnadssak som delvis var av glas, gick i tusen bitar förstås. Sopade men med tanke på hundarna så drog jag även fram dammsugaren.
Lyckades somna in. Kvart över fem ringer klockan. Går upp, river ner ett galler. Mina grannar har nog inte sovit så bra idag på mornen… 
Sen fick jag för mig att ta bort en glasbit som satt kvar på prydnadssaken. Bara att den satt stenhårt fast o istället skar ett djupt sår i ena fingret. Blödde som tjyvingen o plåstren för långt bort förstås… Men det löste sig o det slutade blöda till slut också.
Undrar just hur denna dan ska fortsätta?
I em ska jag tvätta o sen till lillsyrran o plocka gräs till marsvinen. Imorn är sista dan innan min efterlängtade semester!!