Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 2061 ggr
Anna-Klara
0

OT: God Morgon 30 juli

hej hopp på er vänner!

Hoppas att ni har haft en god natt, eller i alla fall dräglig. Jag har ännu inte försökt att sova - jag går omkring och letar efter en gräshoppa. Jag hör den någonstans INOMHUS och jag gillar INTE dem Gråter .. den har väl hoppat in nu när jag har dörrar och fönster öppna.. men.. hundan vad den måtte ha hoppat för jag bor ju på 2a våningen 

jag hoppas för fullt att jag hör i syner Hemlis

*går på gräshoppejakt*

[Tassy]
0

nämen Förvånad kanske du är som jag, jag brukar vakna och jaga imbillade flygfän i sängen CoolGeneradOskyldig hoppas du får fatt i kraken så du får någon ro.

mongu
0

Godmorgon!

Har fått sova hela natten. Skönt! Men mindre skönt att ta sig upp. Det är som det saknas smörja i alla mina leder. Aj, aj, aj, det gör så ont att resa sig tusentals knivar kör in med fart runt hela bäckenet.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

dreamiz
0

Har sovit ganska bra inatt tack vare att det varit svalare ute så det kommit in lite luft i lägenheten.
Men nu gassar solen igen så det ser inget vidare ut inför dan. pust

[Tassy]
0

ja jag får nog säga godmorgon jag med trots att jag ej har sovit, fick mig en total knäck och har haft det väldigt jobbigt i natt Gråter
för er som ej hänger med i krokarna så har jag gått ifrån min sambo, och i helgen var han här och hämtade sina grejor.

obs, inte grodan som blev en blev en prins, utan honom hade jag varit ett totalt vrak nu Kyss

Rita-S
0

*gäsp* God morgon

Jag tror jag somnade tidligt i går kväll.. *gäsp*
Hur ja har sovit det är nog en annan fråga

Jobb
jobb
tråkigt
snart semester

Sova mer?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bigblomman
0

God morgon!
Mycket svalare i natt, bara 12 grader på morgonen! Kudden var inte dyblöt på morgonen!?
Läkare ringde igår eftermiddag,  jag blir sjukskriven tills jag träffar min ordinarie läkare den 2 september. Allt har ordnat sig till slut. Jag blev en aning skärrad i måndags morse när jag fick se mitt bank konto, med tanke på FK:s alla nya regler.
Idag ska jag in till city och shoppa med min dotter. Ikväll ska vi ha kvartssamtal med Nässlas ägare på en italiensk restaurang!

miffo
0

God morgon

Har äntligen börjat få tillbaka orken, men jag har långt kvar så jag måste vara noga med att påminna mig själv. Det är så lätt hänt att göra för mycke. Jag var så duktig i går, pratade med mitt x om ditt och datt helt avspännt. Skönt med stabilt väder även om kroppen är lätt inflamatorisk på två ställen nu, fram med kamomillte och njut. Den smärta jag har av för mycke värme är ingenting mot väderomslag.

[Tassy]
0

jaha nu var min goda morgon totalt slut, är nyss hemkommen från akuten med söndertrasad tumme och rejäl infektion efter gerbilbett. 3 av mina sötnosar har slagits nu på morgonen, troligen kommer ena att avlida av skadorna. Gråter

miffo
0

#8 tråkigt

sköt om dig

dreamiz
0

#8 Nej vad hemskt! Jag har själv varit med om det. Så hemskt om de inte klarar sig efter angreppet. Håller tummarna!

Sach
0

Dålig dag idag…ont överallt. svårt o ta sig ur sängen i morse samtidigt som jag aboslut inte kunde ligga kvar för det gjorde så ont. Har gått en promenad med hunden i hettan. Varken hunden eller jag gillar när det är så här varmt. Förhoppningsvis mjuknar kroppen under dagen. Kanske skulle ta sig ett dopp i havet.

Anna-Klara
0

Goddagens,

hittade inte min gräshoppa i natt så jag gav upp och la mig med ett par musiklurar i öronen och försökte slappna av..hehe LÄTT! BAH!

Idag = göra ingenting, hela kroppen uppsvullen.

miffo
0

försöker jobba, men jag har fått en kontorstol att sitta på isf köksstolen hemma vid datorn. Den är skön att sitta på och katterna giller den oxå. Så fort jag lämnar stolen för att hämta ngt så hoppar en katt upp och lägger sig.

Millaris
0

Jag har tagit det lugnt. Är snart mig själv igen. Värk, men hanterbar. Får se om jag orkar baka bröd.

Bettan49
0

Ännu en varm dag att vakna upp till. Fick köra lakan i tvätten direkt när jag gick upp. Hur kan man fastna och klibba igen i lakanen. Äckligt.

Men så hade vi 35 gr. i sovrummet inatt trots att fläktarna går för fullt.

Nästan så jag längtar till en kall höst.Generad

Idag får inte torktumlaren gå hänger tvätt i lägenheten iställlet. Annars flyter jag ihop till en enda stor isterhög

Bigblomman
0

Jag har köpt en "svettkudde" på hemtex idag 50% rabatt. Kudden skall vara sval hela natten och transportera bort svetten! Rapport imorgon bitti om den fungerar eller inte.

rianna
0

# 16 lycka till med kudden Glad

miffo
0

#16 hoppas kudden funkar bra och att den är skön.

Lite svalare nu och sitter och jobbar för fullt. Tänk att man måste vända upp och ner på dygnet för att kunna jobba, eller borde man ta siesta. Morgonstunden brukar ju vara härliga sånna här dagar.