OT: Godmorgon 29 juli
Godmorgon eller vad det är???
Samma idag värken är så hemsk så vart ska jag ta vägen? Det bara sliter o drar i mig så jag vet snart inte.
Men ändå så sitter jag här. Vaken o inte så trött som jag trodde. Somnade sent igår var helt omöjligt att somna.
Varmt o mycket myggor. Trots fläkt o mygglampa.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Meh, Mongu hann före! ;)
*klipp klipp*
Ja, är den god? Har inte vaknat riktig änn. Men energien står sig i. I går klippade jag gräset och grejade i trädgården, och i dag skal jag jobba som vanligt, och sen skal jag hem, vika kläder om dom är torra, äta middag och sen tänkte jag brodera i massor.
Kanske en liten snabb städning om det finns behov. Fins säkert några soper att slänga ut nånstans.. ;)
Skal dock prova komma i säng lite tidligare enn midnatt, det har blivit sent dom senaste kvällar och trött som jultomtens strumper dagen efter julafton känner jag mig.
God morgon önskar trött Sajtvärd!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
God? nja jag är också tveksam. Värken är som vanligt men denna värme gör mig galen. Trött, huvudvärk o lättirriterad o allt annat.
Har varit åskväder inatt o det behövdes. Men nu kommer den gassande solen fram igen. suck! Jag orkar inte med värmen längre.
Men jag är såå nöjd med att ha uppgraderat mitt internet. Gu vilken skillnad! Ska testa nån video sen också o se om det funkar eller om jag behöver ännu högre hastighet för det.
Jag som trodde min dator var så himla trög men nu förstår jag att mycket av det var hastigheten. hihi…

God morgon.
Har haft balkongdörren öppen hela natten, så varmt! Ännu varmare ska det bli idag! Fy och usch! Jag hoppas verkligen det blir regn till helgen som de har utlovat och att kyligare luft är på väg in. Runt 25 grader klarar jag av men inte över 30! Några mygg har jag inte sett denna sommar, det är för torrt här eller så gillar dem mig inte längre!
Ska sy idag, jag har 3 nallar i mohair att färdigställa som jag har färgat med Kool-Aid (ett pulvermix som barn dricker i USA)!
Dreamiz: Roligt att du fått ett snabbare internet
Rita: Broderar du julstrumpor redan? eller ???
#3 nej :D Men jag broderar en babyfilt :) Nej inte till mig, min kusin fick bebbe förra veckan och jag hadde egentligen tänkt att brodera klar den till födseln, men jag svamlade bort försommarn och våren.. :S
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag vet inte hur jag läste ditt inlägg, Rita. Jag fick för mig att du broderade julstrumpor. Jag har nog dimsyn idag trots glasögon!
Godmorgon!
Vaknade med huvudvärk idag. Blä! :(
Men efter en värktablett och en stund med fryst vetevärmare på huvudet är det bättre. Idag ska jag jobba och träna kantarellsök med ena hunden. Vi köpte kantareller igår och han blev alldeles till sig bara vi kom innanför dörren med påsen. Det är det allra roligaste han vet, att söka kantareller! :)
Hoppas ni får en bra dag!

God morgon
Dagen börjar lite tokigt. Inflamation i vekryggen vaknade redan i natt och har tagit första tabletten, men den verkar sita hårt. Känner mig fortfarande trött men det har vänt och jag känner att tröttheten håller på att ge sig. Jag är helt nöjd med min lchf diet trots att den i början gav mig trötthet, den har gett mig en del liv tillbaka.

Morgon allihop 
Japp,det är varmt *pust*
Idag skall jag se till att skriva ett brev till a-kassan om att jag är studerande bara OM jag kommer in på kursen. De vill nämligen inte ge mig någon ersättning då.. annars blir det nog mest skuggsidan och lite god musik (soulful house).

God morgon på er alla.
Tänkte öppna tråden vid midnatt men hade nog fått en värmechock.
Sov i 3 timmar sedan vaknade man i klibbiga våta lakan. Mindre kul. Värken har bestämt sig för att stanna.
Då menar jag "jag kan inte röra mig".
Var överduktig igår "lagade bara mat till barnbarn o gubben".Det räckte för att falla tillbaks några steg igen.
Hopp om lite åska idag så det inte klibbar igen totalt.
God eftermiddag,
Värken är hyftsad och jag börjar bli någorlunda mig själv igen. Bestämde mig för att sluta med Lyrica eftersom den gav mig så många biverkningar och inte hade någon som helst effekt på värken, snarare att den förvärrade den.
Tagit det lugnt idag och planerat min 40-års fest. Det ska bli så himla kul 

Go kväll. Idag har det varit en hyfsad dag, har bara lite ont i ryggen. Idag kom en kompis hit och fikade. Sen åkte jag och vovven och badade. Hon mår så dåligt av värmen så hon blir helt till sig och gnyr när jag säger; ska vi åka och bada. Vi simmade några längder i sjön så hon fick lite motion. Det har blivit dåligt med promenader nu när det varit så varmt. Nyss tog vi ändå en kort promenad.
Imorgon hoppas jag på en värkfri dag, jag och en kompis ska åka och storhandla sen ska jag och kolla om min tatueringsskiss är klar.

Go kväll, nu har inflamationen gett med sig. Blev lite orolig då jag har tvättstugan idag och måste upp och ner för trappor.
Hoppsan, räkningarna måste jag fixa nu.

#13 har saknat dig, kul att du är tillbaka
ååh 

Gött att du fått igång internet igen Tassy. Det finns inget värre än när det inte funkar, man kommer alltid på så mkt man vill kolla på nätet då.