Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1981 ggr
linasvovvar
0

Osteopat !?!?

Någon som har någon som helst erfarenhet av detta ?
Ska testa detta på torsdag.

Tacksam om någon har lite info !!!

Har varit inne på deras hemsida men jag kan inte länka hit den

Rita-S
0

Jag har varit till Osteopat medan en bodde nära mig. Jag fick lossnat spenningar rätt bra hos henne vet jag, fast jag hann inte gå tillräckligt länge till att känna om det gjorde nån skillnad för värken i sig. Men var alltid mer rörlig när jag varit där.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Millaris
0

Jag har inte provat, men hör hur det var när du varit där, linasvovvar.

Däremot går jag emellanåt på Reiki-healing, jag är även Reiki-healer själv. Detta är otroligt skönt och släpper mycket i kroppen.

Simson
0

Jag skulle inte klara mig utan min osteopat!! Helt underbart! En av dem kallar jag för "Botox-mannen" för han tar bort bekymmersrynkorna i pannan! =) Jag blir även mindre ljuskänslig. Benen blir lika långa. Spänningarna i kroppen blir mindre. Inflammationerna mindre. Svullnaderna går ner. Ryggskottet underhålls och håller sig borta. Stretchövninger fås för eget underhåll. Listan skulle kunna göras mycket längre men avslutar med att säga att det är värt pengarna.

Dock skall man gå några gånger så de får kännedom om kroppen och tåligheten. Jag tål inte mycket utan det är fjäderlätta tag som gäller men det gör mumma för kropp och själ.

LYCKA TILL!!! Hoppas du också får en positiv erfarenhet av dem!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Zuzzi
0

Sambon fick behandling när han fyllde år, och han tycker att det har hjälpt honom mycket. Som nacken som han har haft problem med, istället för att bara behandla nacken så har de jobbat med var problemet sitter. Vilket för hans del är axlarna som är framåtlutande. Så han verkar väldigt nöjd med osteopat jämfört med naprapat.

Simson
0

Zuzzi: Precis så! De ser till helhets"problemet" och arbetar med orsaken till det "onda". Anledningen till det. Inte bara där det är ont.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady