Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketter-historia
Läst 2790 ggr
Hopi
0

Läkarjournaler...

Här kommer endel som är hämtat ur verkliga läkarjournaler! Vissa av dom kan vara hur roliga som helst tycker jag. ;) Dom översta har nog kanske fibro.. hehe.

* Patienten har återigen fått ont i värken.

* Patienten beskriver huvudvärken som spännande.

*Patienten har ont mellan tabletterna.

* Mår bättre om man håller huvudet bakom nacken.

* Lastbilschaufför med god kondition som åker en mil utan att bli andfådd i vanliga fall.

* Far och mor avled då hon var 12 år gammal. De har ingen kontakt med henne.

* Ensamboende med två systrar.

* Mat får han från sonen som ligger infryst.

* Patient med ansiktseksem. Hudbesvär i samband med att han använder kalsonger.

* Har inte idrottat eller råkat ut för något annat trauma.

Glad      Räcka ut tungan     Flört     Skrattande     Cool 

Lorita
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande ett gott skratt förlänger livet, det blev nog ett år för mig, tack SkrattandeSkrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Rita-S
0

;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hopi
0

hehe Det finns ju så många såna där tokiga saker, som faktiskt är sanna sen mer! ;) Hittade dessa på www.skrattnet.se Finns flera där. Finns en där som heter "Sjukregler" som är jättebra! =)

Lotta
0

*ASG* den var jättebra…..Åhhh hua så tokigt det kan bli…

Lullan1
0

Härligt att få skratta lite!

Lullan1
0

Kom förresten på att det finns ett ställe till på nätet som är värt ett besök, det är en sajt som heter avigsidan, där finns det hur mycket kul som helst!

Avigsidan

Hopi
0

Mycket roliga namn där på Avigsidan! hahaha. Ska kolla särskrivningarna sen. Sånt kan vara väldigt kul oxå! Tycker det blir mer o mer vanligt med det nu! Det delas hej vilt på orden, så det blir ju lite tokigt… :S   Angående namn, jag kunde ha hetat Frisk i efternamn! Det hette min morfars mor.. Men tycker inte det passar mig så bra.. hum.. Räcka ut tungan

Lullan1
0

Hihi, jo det finns endel läkarjournaler där med!

Hopi
0

Lullan1: Det måste jag kolla! hehe Tycker dom där läkarjournalerna är roliga! ;)

Lotta
0

Synd att jag inte har den jag fick på jobbet, det var faktiskt en hel bok på just sånna sjukjournaler Skrattande Hade den på toa, gissa om man hade roligt där inne då??? *S*

Hopi
1

hehe Ja vi hade en på mitt jobb oxå, det var blandat både läkarjournaler o särskrivningar. Fast den satt inte på toan, utan vid lånedisken, så man kunde läsa lite o skratta lite ihop med låntagare. Det var kul! =)

miffo
0

hahaha

Millaris
0

Precis - Hahaha och tack