Fibro o forumet.
Denna tråd blev till, tack vare miffo som gav mig idén. Det skrevs i en annan tråd att miffo fått styrka sen medlemskapet. Jätte kul o jätte bra. ( hoppas du inte tar illa upp, miffo) 
Vad har det gett er andra för positivt????
Personligen ger forumet mig, info, enormt mycke asg, goda vänner, även utan för forumet, sena nätter etc. 
Zimba undrar lite igen 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Helt ok för mig
Delar gärna med mig

Jag känner mig mycket glad att hittat hit. Det har stärkt mig som person och jag har fått styrka att leta efter saker som kan lindra mitt lidande. Det är inte bara fakta information och prat kring våra sjukdomar, utan även OT-trådarna. Jag uppskattar särskillt morgontråden som får mig att inte rusa väg utan planerar min dag.
#2 vilken god orsak för att fortsätta med godmorgontrådar! TACK! :D
Själv, jag har fått frustrerande stunder skal jag öppet erkänna, för på mig vilar ansvaret för hela sajten, för medlemmar som känner sig påhoppade eller orättvist anklagat för påhopp osv osv, men alt det blir så bagateller när jag hittar trådar som detta här. Det värmer mig, jag känner jag faktisk bidrar med nåt viktig för den stora massan av våra medlemmar, att jag skapat nåt som faktisk inte bara ger tårar och tänders gnissel för några, utan nåt som ger hopp och en strima ljus i vardagen.
jag har fått utmaningar, nya vänner, nåt att arbeta mot som inte kräver mer enn jag klarar ge, och det har gett mig en orsak att flumma och babla i sänk alla med meningslös fakta om alt möiligt ;) 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Känns så gott att titta in och se vad ni andra har för er.
Är med på en sajt till men hit hittar jag alltid med.
Det finns så otroligt mycket info. samt att många gånger sätta skrattet i halsen. En lisa för själen.

Ett jättebra bollplank, räddar nog mig från att gnälla så mycket över min värk så det har bara positivt för min lilla familj och så är man inte ensam att må så här utan har fler som förstår hur en del dagar kan var rent ut sagt vara förjävliga. Då är det så skönt att kunna få feedback av alla andra här på forumet.

Rita: Va bra att du inte blev sur över att jag gjorde denna tråden o undersökningen, fniss. Tur för Zimba 
//Baloo forever
Denna sajten är viktig för mig! Dels kan man få info men egentligen är det viktigaste för mig att kunna gnälla av mig när jag behöver det eller berätta nåt kul o alla OT trådar gillar jag också (god morgon o alla om djur tex). O alla skratt man får, det är härligt verkligen!
O så då just det att man kan gnälla för alla här vet hur det är!
Ja, sajten är jätteviktig för mig!
O Rita: du gör ett jättebra jobb som värdinna! O även ni Medarbetare!!
kram till alla!

oh den här siten gör mycket ska du veta Rita.. och alla andra förstås också.
Den ger mig visshet om att jag inte är ensammen i min värk och med mina bekymmer. Den ger mig också himla goa skratt och information och nyheter - helt enkelt, den är helt ovärdelig att ha. SÄRSKILT om man någon natt känner sig lite ensamen och disträ.. KRAM på er alla 

dreamiz: Tack, man gör så gott man kan 
//Baloo forever

#8 Ja just det där med att känna att man inte är ensamen med detta bekymmer och att det finns dom som lyssnar är super viktigt. Det saknade jag ganska mycke innan jag hittade hit.
#7 instämmer, ni Medarbetare på fibro gör ett jätte bra jobb. Tillsammans med alla medlemar som gör denna sida till en värdefull ventil som ger många härliga skratt.
Soliga kramar på er

Putteliputtar upp den igen.
Fler som har fått ut nåt positvt av denna sajten????
//Baloo forever
HOPPSAN jag har ju glömt att svara
denna sajt gör hela min dag kort och gott. Underbar, trevlig, informativ. keep up the good work!