Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1168 ggr
Misimurf
0

God morgon 22 juli

God morgon alla vänner!

Hoppas alla får en bra dag. Själv så ska jag snart gå och lägga mig.

Kram

Bettan49
0

Misimurf du hann före mig. Nu börjar min några timmars period med vakenhet. Att man skall bli så pigger nu när man skall sova.

Så går man som en zombie imorgon hela dagen.

Har så attans ont i höften o knät så jag vågar inte flytta mig över golven. Katterna ligger jämte mig så allt är på plats utom gubben som ser på TV "vad annars".

Välkomna upp senare alla tröttisar

[Tassy]
0

god morgon alla, tassy har fortfarande inte sovit, o inte är jag trött heller?! Fundersam väntar på stora bakslaget nu Skrikandes

[Tassy]
0

nu kom bakslaget, har enorma magsmärtor! Skrikandes måste på akuten

[Tassy]
0

nu är jag hemma igen, har fått hela magen bedövad. ska tillbaka kl 08:30 Skrikandes bläää! Vilken bra start på dagen Generad

Rita-S
0

Ojojo tassy då! :( Stackaren!

Jag bråvaknade själv. Jag hadde inte ens märkt att jag hadde stängt Ronja ute på terassen i dimman i går kväll :( I morse sprang jag runt hela huset och ropade på Ronja, och till sist upptäckte jag att hon satt på terassen och väntade på att få komma inn! Stackar lilla kisse, tur det ser ut at inte ha regnat i natt, och dessutom är det ju sommar så minusgrader är det ju inte.

Skal på jobbet igjen. 2,5 veckor kvar till semester..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Hur är det Tassy?

Här är det skit… (ursäkta språket…) Har ont i hela kroppen (dvs värre än vanligt) o är så trött att jag knappt orkar flytta benen för att gå utan snubblar stup i ett.
Jag ser verkligen fram emot att jobba idag - inte…
Vill proppa mig full med värktabletter o sova!!!Gråter

Bigblomman
0

Tassy, hoppas att allt löser sig och du får bra hjälp!

Jag har en mycker livlig hund här på morgonen! Sedan behandlingen mot rävskabb verkat så har hon blivit en väldigt glad och mycket busig hund. Hon river hela lägenheten och igår sov hon inte på hela dagen utan lekte som en galning med en liten boll som vi hittat ute!

Idag ska jag in till city och fika med en fibrokompis och snacka lite skit i ett par timmar…

Sool
0

God morgon!

Hoppas det går bra Tassy!

För min del blir det jobb hemifrån idag med undantag av ett biblioteksbesök. Jag hade tänkt gå en riktig långpromenad i skogen nu med hundarna, men det verkar inte så sugna. Lillhunden ligger i soffan och sover djupt - han var med husse på jobbet igår hela dagen och är helt slut efter det. Det är hårt att arbeta! ;) Det var tänkt att han skulle följa med varje dag i några veckor, men eftersom han var så trött efter gårdagen fick han "ledigt" idag.

Ha en bra dag, allihop!

miffo
0

God morgon

Kram på dig Tassy, hoppas att du är bättre nu.

Här blåser det och skallen känns urblåst. Var och severade varmkorv på bilbingo igår. Värsta tempo jobbet.

I kväll ska jag till min syster och då får jag träffa hennes två underbara små troll och katt.

Misimurf
0

Stackars dig Tassy, hoppas att du blir bättre

Jag vaknade med värk, nästan lika illa som igår. Idag skiner solen här, ska nog gå ut och greja lite i trädgården om jag orkar. Annars ska jag greja i källaren och måla klart allt.

Pisan
0

Nämen Tassy! Vad har hänt? Vad är det med magen? Det där med bedöva magen - det har jag aldrig hört förr, hade önskat att man gjort det på mig de ggr(otaliga ggr) jag legat på akuten och väntat på att få hjälp med magen som gjort såååå ont. Hoppas du mår bättre nu i a f.

Kramizar!

Pizan

Anna-Klara
0

Kram till dig Tassy och hoppas verkligen att du mår bättre nu.

Annars skiner solen här, måste dock vänta ett par timmar innan den dyker upp på min balkong så än är det lite kallt. Vad jag ska göra idag? jao.. jag försöker bestämma mig för om jag ska åka hemifrån ett par dagar eller inte..

Zimba
0

Kram Tassy.

Livet e skit just nu o inte blev det bättre av att läsa sms:et jag fick av att min kompis nu har kommit i jord, det blev så vemodigt o tomt, kan inte förklara. Jag har ju vetat att det skulle ta tid o tänkt ofta på det, men nu känns det bara så definitivt.

Zimba e ledsen.Gråter

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

Jag skickar en kram till dig Zimba …

miffo
0

Kram Zimba, sköt om dig

[Tassy]
0

va söta alla e som tänker på mig Generad 

är hemma… så trött så trött… orkar ingenting.. ska tillbaka till läkare igen. jag behövde iaf inte akutopereras, det är jag tacksam för Gråter

Pisan: de var ingen trevlig upplevelse, men de var värt de på smärtan. dricka bedövningsmedel är INTE gott Skrikandes

Rita-S
0

jag är knäpp. Jag har börjat planera julen!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Pisan
0

Vad har du planerat då Rita? Jag tycker inte du är knäpp, jag skulle mkt väl kunna planera julen nu. Brukar börja med julklappar så här dax på året. Älskar julen. Eller så är det så att jag OCKSÅ är knäpp Glad eller vad tror du?

Rita-S
0

#18 jag tycker om att va knäpp så vi är nog knäppa då :)

Jag har planerat tre saker: 1: Vart vi skal fira (här hemma), 2: Vilken godis skal jag göra själv, och 3: Väm skal få klappar. Jag brukar i regeln ge bort godis-strutar eller godiskorgar till 60% av dom på presentlistan och dom resterande brukar få godis som komplement till dom andra klappar.. :D

Pisan
0

Jag har inget emot att vara knäpp heller! Glad

Rita-S
0

\o/ så är jag inte ensam iaf :D

[Tassy]
0

nån ska knäpp? vem kallade på mig? Skrattande

dreamiz
0

Julen? Usch den orkar jag inte tänka på förrän dan innan eller så. hihi… GladJag borde planera min födelsedag. Nån påminde mig om att det är dags för det o frågade vad jag ville ha. Vaddå födelsedag det är väl lääääänge kvar tills dess tänkte jag. Men det är det visst inte, bara några dar. oops!Räcka ut tungan

Anna-Klara
0

Godmiddag!

Äntligen lite sol och värme - tack tack!

Tänker åka iväg på en liten minisemester utan dator Förvånad .. och elektricitet - jisses va skönt det ska bli. Ha en god och så värkfri vecka ni kan Glad

Tassy och Zimba - ta hand om er!