Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketter-historia
Läst 3605 ggr
Zimba
0

OT: Blandat snack

Om allt eller inget, flams el trams. Så kanske det kan bli lite ordning igen.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Hopi:

Måste fråga om vädret idag, blev det lite kallare som jag sa.

Zimba e allvarlig.

//Baloo forever

Zimba
0

Hopi: Jag måste få fråga dig hur du har det med vädret idag?? Blev det lite kallare??

Zimba e allvarlig.

//Baloo forever

Hopi
0

Zimba: Nej, nu hade du fel! Räcka ut tungan Det har varit varmare idag! Massor av snö har smält! =) Det har varit sol och jättefint! Vad har du för väder idag i Göteborg då?

Hopi
0

(Nu blir vi väl allvarliga här, bara för att vi kan flamsa hur vi vill här.. hum… Flört)

Rita-S
0

*antar en gravalvarlig min*

Cool

Uhm.. harkla.. jag menar Hemlis

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

jag bara busa lite, fniss. Brukar inte kunna hålla mig länge.

Jodå, mulet o grått o trist, så jag har passat på att sova massor. Precis som jag vill ha det, och du fick din värme, så e vi glada o nöjda. Du slapp drivis iallafall, jag kan va snäll ibland.

//Baloo forever

Hopi
0

Zimba: Ja, jag slapp drivis och jag drömde inte ens om det!! ;) Så nu har du allt varit snäll tycker jag oxå! ;)   (viskar: såg du att sajtvärden dök in här oxå, står där och ser så gravallvarlig ut.. undrar om vi får klagomål för att vi flummar så hemskt på vissa länkar..? *darrar*)

Zimba
0

ja jag såg det, bra att du viskar,så Rita.s inte hör, fniss. Duktig Hopi. Jo, jag blev lite skakis oxå får jag erkänna. Generad

//Baloo forever

Hopi
0

Zimba: Jag tror det är lugnt.. blev så orolig att jag fick lov att logga ut.. Räcka ut tungan Men nu har jag vågat mig hit en stund igen.. hehe.

Rita-S
0

#8 jag har hörsel som en katt! jag hör alt, jag ser alt! ;)
MUAHAHAHA! ;D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Hopi
0

Rita.S: Så du hörde oss..? hum.. Tur att du skrattar iaf, då är det väl inte allt för illa.. hehe.

Rita-S
0

Mjo skrattar gjör man allt ;)

Rita-S
0

Titta! Jag vågade mig på betygsätning! Hemlis

Hopi
0

Ja, jag såg det! Bra skrivet!!! =)

dreamiz
0

Ni verkar ha himla kul här inne. hihi…

Rita-S
0

dreamiz: Självklart vi är ju kula människor :)

Hopi
0

Ja här har vi roligt! Det är precis som det ska vara tycker jag! Det är bara bra om vi kan pigga upp varandra lite! Det kan behövas med alla våra krämpor..

Rita-S
0

jag tror jag skal begå en synd i dag: ett glass VIN! MITT i veckan!!

Hopi
0

Rita.S: Du får inte locka mig.. Vill ju oxå smaka på det nya vi har köpt! Men det får väl vänta.. Okey, men då får du ta ett halvt glas vin åt mig oxå isåfall! ;)

Rita-S
0

Du kan få smaka denna munnen här! *Dricka*
Mmmmmmmmmm!
Visst va det gott?
Och sen har jag liter på liter med cybervin! :D

Hopi
0

Nämen tack Rita! Det smakade jättegott! Mums smask! Vad är det för sort tro..? Räcka ut tungan Cybervin kan jag gärna testa oxå! hehe

Rita-S
0

Sorten jag drack heter Red Rock. Australsk rödvin, underbar, och även med skruvkork så man kan ta et glas mitt i veckan ;)
Cybervinen är "vidunderlig rödvin av vidunderlig årgong"!

Hopi
0

Cybervin tror jag att jag kan nog ta lite mer av, för det gör nog inget fast jag äter Naprosyn.. ;) smask!

Rita-S
0

ja och den smakar himmelsk, ger inga huvudvärk, och man kan dricka sig "full" om man önskar men man blir inte bakfull! :D

Hopi
0

hehe Jamen jag kan ta ett litet glas till av det nu, sen ska jag ut o gå en sväng med mina vovvisar!

Rita-S
0

:D

Zimba
0

Rita:

En liten fråga, kan man få önska lite mer smilisar att välja på????

//Baloo forever

Rita-S
0

det är nog itne upp till mig att bestämma :( Men man kan ju vädja till ifokusgrabbarna!

Zimba
0

Ja, kan du inte göra det snälla.

//Baloo forever

Hopi
0

Ja, det vore skoj om det fanns fler att välja bland! =) Hoppas det går att ordna! Räcka ut tungan Men bra dom som finns iaf! ;)

Rita-S
0

Någon hadde tagit vårat bröd i kylen.
Jag och min kompis/kollega köper tilbehör til macka och bröd för att ha till frukost/lunch här på jobbet. Vi hadde ett halvt bröt i kylen. Någon snodde det. Vi sto då här utan bröd till lunchen. HUR kul som helst..

Hopi
0

Rita.S: Men fy, hur kan dom göra sååå! Sno erat bröd… Det måste varit nån som var riktigt hungrig… :S

dreamiz
0

Ja nog behöver man piggas upp alltid när man mår dåligt! Himla bra att man kan gå in här o läsa o få sig lite goda skratt ibland!

Ha det bra alla ni här!

Hopi
0

dreamiz: Du ser vad roligt det var här iaf! hehe Visst var det tur att du blev medlem!!! ;)

dreamiz
0

#34 Ja det var det! hihi… Jag har ju annars svårt att prata om min värk o såna problem. Eller kanske inte svårt att prata om det men svårt att engagera mig i det. Jag orkar inte leta information eller bry mig helt enkelt. Har haft detta så himla länge så har väl fastnat på nåt sätt. Försöker strunta i det (nåja, så gott det nu går) o ta till mig det roliga som händer i livet.

Men visst är det bra att få kontakt med andra med samma problem, få stöttning, o ge stöd också för den delen, se att man inte är ensam!

Oj, nu blev det visst allvarligt här… eheh

Rita-S
0

#35 sedan jag samlar all information här så behöver du inte leta längre! Mer tid till GLASSÄTNING!! :D

Simson
0

#36: Låter som en perfekt uppdelning tycker jag! Flört
Du jobbar och vi äter glass…köpte ett helt nytt paket med grekisk yoghurt och honung idag…mums!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

#37 då får du kika på det jag har jobbat med under dessa sista dagar iaf ;) Det är för eran skuld!
Och kom i håg: Stora mängder glass medan du läser :D

Alternativt kan du ju bara strunta i att läsa och äta glass ändå.
Eller läsa utan att äta glass.
Jag tror knappast du klarar få artiklen att äta glass för dig iaf!

och är det någon som håller med att Elefanter INTE kan ha färgen Kufiolilabeige?

Simson
0

#38: Att äta glass har jag inga som helst problem med…snarare tvärsom! Skrattande Bodde 13 år bredvid Stockholms Glasshus så ni kan ju gissa vart jag satt på ledig tid…även vinterhalvåret?! Skrattande

Nu känner jag mig beige…vad är det för färg elefanter inte kan ha??? Fundersam

Rita-S
0

Kufiololabeige?

Simson
0

#40 Ja vad är det? Något jag missat? Eller är jag "SBT" igen?!Flört

Rita-S
0

Kufiolilabeige = norskt fenomen
Violett, Lila och beige i en och samma färg. Framkommer oftast på norska kossar, dom som mjölker mjölken till Norsk Freia Melkesjokolade, och därmed kallast den Kufiolillabeige

Och det är nu en del av rasbeskrivningen på elefanter att det inte är lagligt med denna särskilda färgen på elefanter :)

Simson
0

Min farbror är en norsk "gutt" fra Oslo så jag ska rådfråga honom om mjölkchokladen! Flört

Hopi
0

Kufisk lila-beige? Flört hehe Kan det vara sååå det menas på Norskan tro? Eller vad betyder kufio? Du får ha lite Norskakurs med oss här, Rita! ;)

Toalett heter det brusefotölj eller??? *skratt* Eller är det ett skämt??? Räcka ut tungan

Simson
0

Eller på den tiden vi kollade på Hajen 1-17? Kjempetorsk! Fler norska ord?

Eller går det att vända på? Svenska ord som blir roliga på norska?? Jag hade en kompis som hette Joakim…kallades Jocke…blev ytterst roligt på norska enligt hans norska kompisar!! Skrattande

Rita-S
0

Ku-violett-lila-beige = kufiolillabeige :D

Hopi
0

Rolig vet jag betyder lugn på Norska.. ;) Och det är egentligen mer logiskt på nåt vis! Ro-lig!

Rita-S
0

Presis :) Rolig på svenska är ju inte alls lugn, det är ju.. roligt! ;)

Hopi
0

hehe Det är så sant, Rita! =) Kan du inte tala om ifall det finns flera såna där skillnader mellan språken?

Bagare/Bageri heter väl Bakare/Bakeri i Norge? (oxå mer logiskt!!)

Rita-S
0

Jopp det heter så :D

Sen har du ordet rar.. på norska betyder det konstig, udda :D

Och jag ramlade värkligen av stolen här en kväll när två kompisar frågade om jag och gubben ville va med och pula i snön! Inte visste jag det betöd att bygga snömann, aka, ha snöbollskrig o dyl ;)

Eller dom första gongerna jag shoppade i affärer och alla frågade om jag ville ha en kasse.. "nejtack jag behöver bara en påse" svarade jag och såg för mig stora flyttlådor!

Hopi
0

hehe vad roligt! Berätta om du kommer på nåt mer sånt! Du måste ju ha funderat mer än en gång, när det gäller språket! För det finns allt en hel del olikheter!!!

dreamiz
0

Kul att höra om såna där olikheter som kan göra att det blir så tokigt ibland när man pratar/skriver!Skrattande

Zimba
0

Hopi: Hur e läget? Har du fått det varmare?? Här är det nästan orkan o ösregnar, mysigtSkrattande

//Baloo forever

Hopi
0

Zimba: Både ock! Det har varit sol idag, massor av sol, men även snö! Så det har varit typiskt aprilväder fast det bara är mars, så det är ju inte illa! hehe

Zimba
0

Hopi: Jag har tyvärr inte haft ork att hjälpa dig, du vet ju vad som hänt. Lessen för det. Gråter

//Baloo forever

Hopi
0

Zimba: Inga problem! Jag är nöjd som det varit idag, det har ju varit massor av sol!!! Hoppas du har kunnat tala med din vän..

Mellan Göteborg & Fredriksberg är det ca 38 mil. Så det är bara att hoppa in i bilen/bussen och åka hit! :) Jag har faktiskt bott i Göteborg ett tag! På Hisingen! :)

Zimba
0

Nej, han e inte talbar, men tar det inte här. Åt vilket håll ligger Fredriksberg, har inget lokalsinne. Ja, 38 mil e ju inte långt. Jaha, du har bott här, är du nere nåt o hälsar på??

//Baloo forever

Hopi
0

Zimba:Det ligger i mellan sverige, mitt i sverige, i Dalarna. Uppåt alltså, från dig. Räcka ut tungan Nej, jag har inte varit ner o hälsat på nåt.. Var inte där nere mer än en höst-vinter-vår, så hann ju inte att få såå nära vänner o så.

Zimba
0

Hopi: Du får komma ner hit o hälsa på, när det blir varmare, Liseberg o annat mysigt finns här ju.

//Baloo forever

Hopi
0

Zimba: Ja, det finns ju mycket kul där nere hos dig! =)

Zimba
0

Jo det finns massor, men gör det sällan. Det e väl för nära, fan va knäpp man e. Liseberg har jag inte vart på sen -97, jösses de e ju 10 år sen. Dax för ett nytt besök kanske. Fundersam

//Baloo forever

Hopi
0

Det blir ju lätt så där, att det man har framför ögonen, det ser man inte.. När jag bodde där nere så var jag ofta på nå stora loppisar! Det var roligt! :) Liseberg var jag aldrig på då, men det var väl inte riktigt säsong för det då.. Ja, det är dax du gör ett besök där nu fram i vår, Zimba!!! ;)

Zimba
0

Så sant så sant. Jo loppisar finns det o det e superkul att springa på sånna. Ska ev ta en tur imorgon o säkert kommer man hem med nåt kul, som man inte behöver. Flört

//Baloo forever

Zimba
0

Så tjöt moster, här kan du hålla på Flört

//Baloo forever

Faxlin
0

haha, men det är inte lika roligt att hoppa in i en sådan här tråd när man är inne i en diskusion på en annan. Då kommer man ju av sig :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anco
0

Ok jag "puttar" oxså hit. har hela dagen hållit på o jagat släktingar som inte vill vara där jag förmodat att dom var. (släktforskning) så jag har varit helt uppslukad.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Zimba
0

Åsa o Anco: Tänk på att den diskussionen ni hoppa in i var från 2007Flört så det e nog färdig diskuterat.

Kan ju berätta för alla som e intresserade att jag sitter o äter en massa äckligt godis med sprit i, skål.Generad

//Baloo forever

Pisan
0

Skål! Skrattande

Zimba
0

Tack, hick, ska ju städa o hålla på imorgon inför kalaset på fredag, så det e väl bäst att sluta äta dom, annars e jag väl bakfull i morgon. Flört

//Baloo forever

Faxlin
0

#67: Dåså då får vi tjöta av oss lite där med :-)

SKÅL

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Zimba
0

Såja, nu vad det dax att denna tråden blir använd, för vissa sabbar trådarna, ingen nämnd o ingen glömd, asg.

Skriv här istället, om era vansinniga ideér o annat dårskap, asg

Zimba e noga med vett o etikett Hemlis

//Baloo forever

[Tassy]
0

ska bli! *kladda kladda kladda* Skrattande

Zimba
0

Tassy: I found you, du kan inte gömma dig utan att jag hittar dig, asg

//Baloo forever

[Tassy]
0

iiik! *gör en rivstart och piper iväg*

Zimba
0

You can always run, but you can not hide from Zimba, hihi

//Baloo forever

[Tassy]
0

*smyger runt o städar lite*

Zimba
0

Hemlis

//Baloo forever

Rita-S
0

smyger? Jag är vaken, du behöver inte tassa runt för att inte väcka mig :)

abbis
0

Imorgon  börjar NORA dagarna med antik och samlarmässa .storloppis på torget,tivoli,och konserter med louise hoffsten och bröderna Rongedahls i flera dagar .Kolla deras hemsida Noradagarna.se

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Bigblomman
0

Jag saknar att inte kunna åka till Nora längre och äta Noraglassen, den är så underbart god.. Jag har bott i Örebro…

Bettan49
0

NORA det är nostalgi för mig. Där köpte jag bergslagssten i silveromfattning både ringar o halsband för 100 år sedan, Nej men det väl 45 år sedan

Sommarjobbade i Loka Brunn och åkte dit och köpte så fina smycken har dom kvar än.

Jösses vad tiden går det var vackra trakter det. För en som bor i kala Götet

anki1
0

Där skulle jag vilja vara, jag bara älskar loppisar. Men jag är kattvakt och hönsapigaåt dotran,som är på fiskesemester den här veckan nånstans lååångt norrut.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[Tassy]
0

puttar upp babbeltråden, den behövs, nu igen Flört

Zimba
0

Fattar inte att ni ska hålla på o sabba så, Rita kommer inte att bli glad Generad

//Baloo forever

V-lang
0

Ahaaaa ni har en babbeltråd, vad bra då behöver vi inte sabba varenda tråd =)

Vadå vi!!!!!! Nu du Zimba *morr*

[Tassy]
0

hihih, oh, är det catfight på g? Cool
nää, de tror jag inte på, ni är för snälla. Två små söta missar som inte gör en fluga förnär.. *klapp klapp*

V-lang
0

Mijauuu hehehe jag tror bestämt vårat lejon har somnat, om hon inte lagt sig i ett hörn och lurar Fundersam

Nej nu får det bli en fortsättning i morgon, jag måste försöka sova…om det inte går så återkommer jag =)

Natti natt pumor och lejon Flört

dreamiz
0

Galna gänget här va? Ett härligt gäng tycker jag o det är så kul att läsa alla galna trådar. *asg*

Rita-S
0

#88 ja och tack vare zimba är det värkligen "alla galna trådar" ;)
Ja, där finns vissa andra som hjälper till.. hehe men jo vi har några babbeltrådar! :) Det behövs… ;)

[Tassy]
0

puttar igen Oskyldig

dreamiz
0

#89 Ja det behövs verkligen! Att bara få va lite galen ibland o skratta o glömma värken. Räcka ut tungan

V-lang
0

Putta på du Tassy…akta så inte jag puttar till dig för du låter så oskyldig Räcka ut tungan

[Tassy]
0

#92 haha, låter jag oskyldig? Cool

Rita-S
0

*puttar ner*

V-lang
0

*fnittrar hysteriskt* japp det gör du!

*då puttar jag upp* Så blir Tassy tacklad Räcka ut tungan

[Tassy]
0

nämen, busfrön Fundersam

V-lang
0

Du är inte rapp nog, trimma upp fingrarna så ska du se att du hänger med Cool

[Tassy]
0

jag är inne i en dålig period, jag lägger om min kost och försöker komma igång mer, jag lever i sirap just nu

Zimba
0

Asg, att ni bara orkar. The Zimba lion is back,MOOOOOOOR

//Baloo forever

Zimba
0

Rita: Varför skyller du på mig????? Inte skylla på din oskyldigt snälla o flitiga Medarbetare. Gråter

//Baloo forever

Bigblomman
0

Jag fick ett gott skratt igår eftermiddag! En taxibil åkte in i vårat område och man måste fälla upp och ned en bom för att komma in i bostadsområdet. När han väl kommit in och fällt ned bommen så var han naturligtvis på fel gata. Han fick vända om och stannade bilen en bit framför den stängda bommen och kommer nonchalant ut, ställer sig vid lyktstolpen 5 meter från bommen och tar tag i den och drar men upptäcker då vilket misstag han har gjort, att detta inte är bommen! Taxichafförens min var helt underbar när han upptäckte vad han hade gjort! Jag kunde inte hålla mig utan jag skrattade så jag grät, jag fick muskelkramp i mina mungipor och så ont i magen….

Rita-S
0

#100 självklart heeeelt oskyldigt.. ;)

V-lang
0

Morra på du Zimba jag väntar fortfarande på mitt straff som du hotade med…..mottligt rapp du är då Cool

#101 *ASG* Vilken dundertabbe, jag hade nog legat och kvidit på backen =)

Misimurf
0

Bettan49 - jag är uppväxt i loka :) men bor nu ca 3 mil därifrån

Zimba
0

Puttlar upp denna tråden igen, det va väldigt va svårt vissa har att inte hålla sig ämnet i trådarna. MorrOskyldig

//Baloo forever

[Tassy]
0

jag har faktiskt diskat igår! sådeså! Cool

Zimba
0

Jag har brutit lillfingret.Generad

//Baloo forever

[Tassy]
0

#107 ajajaj Ledsen

Zimba
0

Ja men jag har lagat det, spjälkat ihop det o sen svart hästtejp, så det ska nog läka fint.

//Baloo forever

V-lang
0

Zimba vad har du nu ställt till med, eller vågar jag verkligen fråga?

Jag hoppas verkligen inte att du varit till någon sån där station igen Ledsen

[Tassy]
0

min dator dummar sig, hjäälp, den har ätit upp min film jag skulle bränna GeneradFörvånad

Zimba
0

V-lang: skulle kasta en fotboll över ett staket, fast den studsade i nätet o for tebax rätt på mitt lillfinger, det gick inge bra.

Bildbevis kommer strax o vittne till det har jag oxå.

//Baloo forever

Zimba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bildbevis på att zimba e duktig på att laga fingrar, se så bra det blev, ast det värker nåt så in i hel……………..

//Baloo forever

V-lang
0

Strunta nu i filmen Tassy du har ju oss Flört

*fnyser* Låt bli sånna där aktiviteter tänk om du ställt till så du inte kunnat sitta vid datorn, då hade jag morrat så du hört det det lovar jag Cool

Men herre min je ditt morrande odjur nu tar du och ringer farbror doktorn i morrn, inte kan man sköta sånt där själv även om ditt bandage såg fint ut Skrattande

[Tassy]
0

men, filmen var ju till Zimba Gråter

V-lang
0

Ahaaa ja då var det ju dumt, bor ni i närheten av varann?

Zimba
0

Doktor, vad e det??? Tassy kan inte alls strunta i filmen, den e till mig o ska komma med posten hem till mig nån dag.

Äh det här kommer att läka fint.

Ang återvinningstationsluckan, så va det så här, att jag hjälpte mamsen att slänga tidningar åt henne, men jag e bara 165 o luckan e längre upp, så jag fastna med tummen o luckjäveln åkte igen, har fortarande skitont, fast det e andra handen. Hm, kanske ska ta hästtejp till den oxå. Vet jag skrev nån tråd ang min tumme. Kanske inte behöver tillägga att jag e klantig, överflödig information eller??? Hemlis

//Baloo forever

V-lang
0

*asg* tänk att det hade du inte behövt sagt åt mig, jag har redan listat ut det alldeles själv Skrattande Men nog tycker jag en läkare ska titta på dina fingrar envisa människa Cool Lyssna nu jag är 1 år äldre en dig Oskyldig

Jaha hon skickar alltså hem filmer till dig, vilken film ska du nu se?

Zimba
0

Det e inte olagliga filmer ifall nån börjar undra. Tassy får förklara närmare.

1år äldre, du e ju för fan bara 25, fniss.

Nä vi bor inte nära varann, det e väl en 30 mil emellan.

//Baloo forever

[Tassy]
0

30 mil? Skrattande jag har 34 mil ner till sthlm hörru du damen med lokalsinnet Cool ang filmen så är det två filmer jag medverkat i, jag är skådis Cool

Zimba
0

Hade 5 i geografi för typ 100 års sen. Men hur långt e det då. 60 mil, väääääääääänta lite jag har ju 60 mil till stockholm. Nu blev det för mycket även för ett lejon huvud, matte e inge för mig. Oskyldig

Å varför kan ni inte va vakna på dagen istället, klockan e ju över 2 på natten. Vill till min Zimbassäng, gääääääsp

//Baloo forever

V-lang
0

Är du skådis bruden, nu blir jag riktigt nyfiken och lite stolt….hehe jag känner en skådis Skrattande

Japp jag är 25 och du är 24 visst känns det bra att säga….24 Flört

Får jag fråga var ni bor? Jag bor iaf i gävle Skrattande

[Tassy]
0

i gävle, men gud, det är ju nästgårds Förvånad jag bor i Ljusdal

Zimba
0

Göteborg, nä eller ja lite bra blir det, men då måste man ju genomlida alla kriser igen, 30, 35, 40, 45 å det vill jag inte, det räckte med 1 gång.

Har du inte börjat gå ännu V-lang???? Passade på å köpte mera kaffe när jag va å handla, bra va

Å varför kan ni inte va vakna på dagen istället, klockan e ju över 2 på natten. Vill till min Zimbassäng, gääääääsp

//Baloo forever

V-lang
0

Bor du i ljusdal, haha ja dit är det ju inte alls långt här ifrån….då kanske vi till och med kan träffas. Hur långt har vi till Zimba då?

[Tassy]
0

ja de måste vi ta och göra Skrattande men jag dricker inte kaffe Generad

V-lang
0

Finns väl alltid nått annat vi kan dricka eller om vi går ut och äter eller vad som helst….kul skulle det vara iaf Skrattande

Zimba
0

Åhhhhhhhhhhh, äntligen lugn o ro o ordning kanske det blir här igen.

Rita: jag försöker hålla ordning på virrhönorna så gott det går, men det e inte lätt. Generad

//Baloo forever

[Tassy]
0

ja! vi måste göra det! nästa vecka kanske?  Skrattande

V-lang
0

Vadå virrpannor…räknar du in dig själv då också *asg*

Vi kanske kan ta en fika i framtiden om du har lust, min pappa bor i lillekärra så jag brukar åka dit ibland….kanske man skulle ta Tassy i nackski´nnet och släpa med henne Flört

[Tassy]
0

min nacke rör du inte *morr* men jag kan följa med frivilligt.

Zimba
0

Åååååååååh, njuter av lugnet. Nu ska Zimba sova.Skrattande

HÅLL er nu till blandat snack o virra inte runt i trådarna om det inte gäller det ämnet förstås.Ledsen

Natti natti.Kyss

//Baloo forever

[Tassy]
0

oki, jag tar över spakarna nu Zimba, sov gott Kyss

V-lang
0

Då ska vi hålla oss lugna och hoppas du får sova lugnt och skönt med alla mjuka djur omkring dig. Vi hörs säkert i morgon.

Natti natt. Kyss

Zimba
0

ÅH nej, bäst att va vaken ett tag till.

Bor din pappa här nere???

//Baloo forever

[Tassy]
0

du kan sova lugnt Zimba Glad

[Tassy]
0

ushanemej, nu tänker jag gå och lägga mig. gääääsp! ush, jag ska försöka bättra mig här på forumet, men det är guld att få tjattra av sig lite. ska dock försöka hålla mig till tjattertråden.

Zimba
0

Jasså, e väääääääääääldigt tveksam till det. Kanske inte loggar ut, utan ligger o smygkollar på att ni sköter er, Oskyldig

//Baloo forever

V-lang
0

Japp han har bott där sedan jag var 12, visst är det bra? ;)

Zimba
0

ingen kommentar, menar du lillekärr??? Norra el östra, det kanske finns ett södra oxå, äh vi slänger dit ett västra så kan ingen klaga. Hemlis

//Baloo forever

V-lang
0

Södra lillekärr ligger det långt från dig? Innan han flyttade dit så bodde han på redbergsplatsen, där bodde han i många år Skrattande

[Tassy]
0

ok, nu ska jag gå och sova, ska hålla mig borta från datorn mer än 5 sekunder, lovar Hemlis

Zimba
0

Vill vääääääääääääääääääääldigt gärna svara ja på den frågan, men men men men suck men suck, ca 1 mil ifrån, hjääääääääääääääälp.Gråter

//Baloo forever

V-lang
0

Ja men 1 mil är väl inte långt, det går väl bussar eller så kanske jag tar bil det beror alldeles på om Jonny hänger med ner…och ska vi träffas så får han vackert sitta med pappsen medans vi träffas. Ojojoj vad kul det skulle vara, nej nu du min jättekatt ska jag ta min volang och slänga mig i säng.

Sov nu så sött och pussa småkissarna på magen från mig =)

Natti natt Kyss

Zimba
0

Jaaaaaaaaa jättekul, men jag flyttar till Usa den 11 Juli i år.Cool

natti natti

//Baloo forever

V-lang
0

Blääääääää Cool

*snark* Natti natti

Rita-S
0

hoho vilken natt! :D
ni har varit upptagna ser jag! :D

[Tassy]
0

ja det har vi :)

jag borde sova snart…

Pisan
0

Ja du Rita. Det var väldans vad de gaggar på mitt i natten när vi andra sover vår skönhetssömn…. :-)

Rita-S
0

Ja men sen är det ju vi som är riktig vackra? Räcka ut tungan eller kanske inte *kikar i spegeln*

Zimba
0

Det e ingen enkel match att hålla reda på dom, Rita. Fast vi har väldigt kul. Generad

//Baloo forever

Rita-S
0

#151 det tror jag det ;)

mongu
0

Zimba: har du skadat ditt lillfinger så du tror det är brutet såklart du ska låta nån läkare kolla på det. Kan behövas en röntgen på handen.

Om inte annat för att du inte ska få besvär för resten av livet med ännu mer värk.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

miffo
0

Jag får smärtlindring av en burk starköl, allstå inte berusad. Sagt det till läkarna och de tittar konstigt på mig och så flamsar de gärna bort det lite. Men en läkare frågade mig om jag visste av fler som kännde på samma sätt.

En bekant till mig svarade att hon fick smärtlindring efter ett eller två glas vin. alltså inga stora mängder.

nån fler med samma erfarenhet?

Rita-S
0

Inte jag men min stallägare! En stärköl för henne och hon mådde jättebra! :) Så nu har hon, som normalt inte gillar öl, druckit en stärköl i bland, inte varje dag så absolut inte, men i "gott lag" som hon sa :)

Zimba
0

Har faktiskt varit hos doktorn idag o röntgad fingret, det e inte brutet, men har en jävla stor spricka, så nu går man omkring med nåt som heter nåt så dumt som fingergroda o ska ha den minst i 4 VECKOR. Sen ny röntgen, vrååååååååååål

//Baloo forever

Zimba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla jag har en egen Kola Skrattande

//Baloo forever

V-lang
0

*asg* Snacka om att skifta från vrål till len Zimba i 2 minuter för en Kola Skrattande

Jag sa ju att du skulle till farbror doktorn….du får väl trösta dig med att det inte är många Zimbor som går omkring med groda på fingret, för oftas gör du ju dom *ASG*

Zimba
0

asg, får ingen luft. Det va kanske därför jag fick den så alla kan se, ajjjjj min mage, hyperventilerar) att jag även e bra på att göra grodorGenerad

//Baloo forever

V-lang
0

Du ser vad jag är klarsynt, men som sagt nån lär ju vara det av oss *ASG*

Zimba
0

Tänk vad 1 års ålders skillnad kan göra, asg.

Men fattar ni vilket jävla dumt namn, fingergrODa,(vovven e med o skriver) vem uppfann det, har googlat med hittar inget, inte ens en bild.

//Baloo forever

V-lang
0

Upps vilket slag under bältet *ASG*

Ja det är ju inget man hört förrens nu (fint att han skriver så man förstår iaf) Dotter hade en spricka för några år sedan men det förbandet kallade dom inte groda för det hade jag då kommit ihåg Skrattande Måste vara nått dom kommit på där nere i Götet eller så var det för att göra dig snäll, för det var väl ett jädrans morrande på digCool

[Tassy]
0

ni är för goa Zimba och V-lang Kyss håll er här nu, annars kommer diskborsten igen Cool

Zimba
0

Nja, tyckte jag va rätt snäll, detta e en mojäng i hårdplast som man trär över fingret så det stadgas ordentligt. Jag berättade för läkaren att jag hade försökt att laga fingret med häst förband, det tyckte han va en kanon bra idé.

//Baloo forever

V-lang
0

Den lilla eller den stora….eller förresten svara inte jag vill inget veta Hemlis Har du hunnit diskat i dag eller har du barat skurat muggen? Fundersam

Zimba
0

skura muggen e oxå en slags form av att diska V-langFlört

Hur har ditt nick kommit till???

//Baloo forever

[Tassy]
0

*ASG* hahahah, shit, jag kom av mig, vad skulle jag skriva här då?

Zimba
0

Jag undrar en sak, om jag pussar min fingergroda väldigt mycket, kommer den att förvandlas till en prins då??Generad

//Baloo forever

V-lang
0

Japp allra helst om man gör om Tassy, dretar ner hela stolen *asg*

Från början när jag vart medlem så hette jag Lotta sedan gick jag ur ett tag….men när vi höll på och skojade från början så kallade jag mina fettveck volanger och det där hade vi så kul åt så alla med lite övervikt hängde ju på =) Så när jag smög in igen så tänkte jag inte vara så öppenbar så därav nicket V-lang Skrattande

Zimba
0

jag fattar

//Baloo forever

V-lang
0

Haha så bra =)

Zimba
0

Nä, mina kära odågor till vänner, nu ska detta lejon gå o gosa med små tjocka bebismagar o pussa dom massor, sen ska jag o min nya säng kompis gå o lägga oss.

Natti natti på.

Sitt nu inte uppe hela natten o tjattra.

Mot 4 små söta bebbar.

//Baloo forever

[Tassy]
0

oooh, nu är jag ARG! fast inte på er Kyss

är så förbannad på en galen knäppkärring så jag tror jag går upp i atomer, en riktig besserwisser! Åh, jag vill bar kväsa henne Skrikandes 

ursäkta min explosion, det är ingen här på fibro Generad

Zimba
0

ok, det där verkade helt normalt. <bäst för dig att det inte gäller oss. <vilken kärring??? Kan vi få en bättre inblick i detta utbrott.

//Baloo forever

V-lang
0

Nu är Lotta avis på Zimba men jag viskar bara så hon inte hör det Hemlis

Natti natt och du kan väl pussa lite på dom från mig också Kyss

Nej men Tassy har du fattat humör, vem är det nu du morrar åt?

[Tassy]
0

det är en mupp som vanvårdar sina djur Skrikandes

V-lang
0

Fy vad jag hatar sånna idioter, dom skulle bli behandlade likadant själva dom j……

Zimba
0

Vaaaaaaaaaaa????????? Jag hörde inte, va det nån som sa nåt, eller????Oskyldig

//Baloo forever

[Tassy]
0

jag blir så förtvivlad, stackars små djur Gråter

Zimba
0

Men Tassy, jag ska bara gosa o pussa dom. Inte vanvårda, ska inte ens låta grodan få se dom. Aha, det va kanske inte mig hon mena????Generad

Zimba HATAR djurplågare

//Baloo forever

V-lang
0

Är du vaken? Tassy är arg och morrar på någon som vanvårdar sina djur, jag vet inte riktigt vad som hänt hon bara försvann Fundersam

[Tassy]
0

nej klart jag inte menar dig Zimba, jag vet hur svag du är för djur Flört

[Tassy]
0

jag kan inte förklara närmare på offentligt forum innan djuren är i säkra händer

V-lang
0

Då måste du berätta på något annat sett pm tex. om det går…nu har du gjort mig väldigt nyfiken jag hatar djurplågare Skrikandes

Zimba
0

Jag bara skoja, nu ska jag in o vanvårda mina med pussar o myyyyys o gos o ännu mera pussar. Åh så lite klappande o bus oxå.Kyss

Natti natti igen¨.

Jag hatar verkligen männiksor som e dumma mot djur, vill………………… Nä, det ska jag inte skriva här. Skrikandes

//Baloo forever

V-lang
0

Jag vill också…men har precis lovat mig själv att inte tappa kontrollen över odjuret där inne Skrikandes

Mys på du Zimba, vi hörs i morrn =)

Natti natti

[Tassy]
0

natti natti Zimba

[Tassy]
0

vad tyst det blev här? Hemlis

Zimba
0

asg, vi somnade, fniss

//Baloo forever

[Tassy]
0

håhå jaja, idag har jag betongmössa och är fly förbannad av samma anledning som igår, jisses. Kom hit och babbla skit så jag blir glad Hemlis

Zimba
0

Tassy du larmade, fniss

//Baloo forever

Zimba
0

Nähä hon ville inte babbla med mig, går o lägger mig.

Syns imorgon/senare idag.

Natti alla.

//Baloo forever

[Tassy]
0

näää, missade jag dig? Hemlis

[Tassy]
0

*sänder Zimbaalarm* Skrattande

Zimba
0

åter i tjänst. Tassy till Zimba, kom

//Baloo forever

[Tassy]
0

åh, underbart! Skrattande nu blev Tassy glad

Zimba
0

har jour så jag kan babbla med dig en stundFlört

//Baloo forever

[Tassy]
0

\o/ vad ska vi babbla om? Skrattande

Zimba
0

vet inte, va tycker du?????

//Baloo forever

[Tassy]
0

ingen aning jag har fullt upp med att jaga mususling på vift

[Tassy]
0

ah, hon är hal som en ål Skrikandes

Zimba
0

Åh jag e klar med att formatera en av mina datorer. Japp, det va ju kul det här, asg

//Baloo forever

[Tassy]
0

infångad… puh

Zimba
0

usch jag har ingen ork kvar, sitter o äter melon o det e söligt. Nä skärpning, vi kan ju inte göra om forumet till messenger, dååååååååå blir inte sajtvärden glad på oss.

//Baloo forever

[Tassy]
0

de är jobbigt å gå på musjakt, Tassy är inge bra på de Hemlis

[Tassy]
0

ooh, melon är smaskens Glad
 och lilla rymligen är åter i buren, för den här gången Hemlis

Zimba
0

nu e jag trött, asg. Satt o kollade vilken tid du skrev sista inlägget o kunde inte fatta varför alla även mina var skriva 12 över, åh aj fan va dumt. Det va inte klockan, det va datumen jag så. aj aj min mage. asg

//Baloo forever

Zimba
0

Gör ett a-rop, vi söker efter en person med namnet Tassy, försvunnen sen 01.44.

//Baloo forever

[Tassy]
0

hoppsan, min hjärna är verkligen inte med mig i kväll Generad jag glömmer kolla efter svar hela tiden Generad har någon sett till min hjärna? jag saknar den, även om den är lite dysfunktionell…

Zimba
0

Nä jag måste gå å sova, gosa med bebbarna oxå först.

Hon blev kanske uppäten av en mus??? Fundersam

Natti natti

//Baloo forever

Zimba
0

om du trycker på F5 så uppdateras sidanFlört

//Baloo forever

[Tassy]
0

oki, natti natit vännen, jag ska leta min hjärna Generad

Zimba
0

See ya later.

Sov gott om du kan.

Det var kul o snacka med dig Hemlis

//Baloo forever

Zimba
0

E det bara vi som e vakna här???

//Baloo forever

[Tassy]
0

ser så ut Fundersam tur de är vi iaf Skrattande

Misimurf
0

jag är vaken, har varit bakfull och sovit hela dan :(

Zimba
0

Har du lärt dig att använda F5 nu???? 8

//Baloo forever

[Tassy]
0

F5? :what2: ahaaaaaa

tack Zimba Skrattande

Zimba
0

//Baloo forever

[Tassy]
0

hihi *hmm*

Zimba
0

Misimurf: Hoppas att det va värt att bli bakfull :thumbsup:

//Baloo forever

Misimurf
0

nja jag vet inte, hade väl kul igår men jag skulle nog ha tagit det lite lugnare med vinet.Fundersam

Zimba
0

Alltid lätt att va efterklok, eller hur???? Flört Vad gjorde du för kul, eller e det en hemlis Generad

//Baloo forever

Misimurf
0

Jag var på fest hos min brorson, han hade inflyttningsfest. Han hyr ett hus av min mamma, till att börja med över sommaren men det kanske blir längre.

Zimba
0

Flyttar han o sen flyttar tebax så har du 2 inflyttnings fester till o ännu mera vin th_studsmatta

//Baloo forever

Zimba
0

Nä mina kära cybervänner, nu ska Zimba gå o sätta sig i lekhagen (kattungarnas alltså, tro inget annat) o mysa med små trollen innan jag gör en djupdykning i min zimbassäng Hemlis

Natti natti alla ni som orkar va vakna ett tag till.

//Baloo forever

Misimurf
0

japp, vi får väl se hur det blir. Just nu känns det som att jag aldrig mer vill dricka vin. Dessvärre har jag beställt 12 liter så jag blir väl så illa tvungen att dricka ;)

Zimba
0

Party on girl. :rockon:

//Baloo forever

Misimurf
0

Som tur är så är ju vinet hållbart så jag behöver ju inte dricka allt på en gång ;) Nu ska den här partytjejen försöka sova nåra timmar. Hörs sen

natti natti sov gott och pussa kattungarna från mej :)

Rita-S
0

Hoho fler enn jag som drack vin i går :D Jag blev dock inte full, Spumanten är mycket låg på alkoholhalten, men vi skålade i går för biblioteket, jag och gubben :D

Sen supte jag även ett glas rum och cola, innan jag nannade, och tack vare vin, rym och cola och piller sov jag rätt gott i natt, trots det ösregner nu.

Misimurf
0

Nån som är vaken?

Rita-S
0

mmm vagt

det pissregnar här

Misimurf
0

kan du inte sova eller är du inte trött? här har det regnat hela dagen men nu har det lugnat sig lite

Rita-S
0

det pissregnar och det kryper i hela kroppen… suck. Skal ta min melissa nu och hoppas det lugnar min kropp så jag kan sova. Måste ju upp och på jobbet i mårn

Misimurf
0

Hoppas att du kan sova så du orkar med jobbet imorn. Jag ska nog oxå försöka sova snart men jag behöver ju inte gå upp tidigt eftersom jag har semester. Men imorn har jag tänkt att göra massa saker som jag inte orkade ta mig för med att göra idag. Ska bla bada hunden och måla klart källartrappan.

Rita-S
0

oh, trevligt med pyssel :)
Men nu nannar nog Rita. Provar iaf. Hörs i mårn!

Misimurf
0

Natti natti sov gott :)

miffo
0

ska oxå upp å jobba i morrn, hade jag tänkt iaf. Men värker som ett tok, shopping igår gav mig ont i armar och nacke. Åska har småpratat hela eftermiddagen oxå. Känner mig manglad, hoppas jag kan sova, har tagit natur insomningspiller iaf. Hoppas bara att magen inte får spatt, läste på förpackningen att de innehåller laktos :(

Hoppas tinkturen på humle och citronmeliss funkar, den är iaf mjölkfri

Misimurf
0

Ja shopping tar på krafterna, jag brukar bli helt slut. Hoppas att du får sova så du orkar till jobbet. Jag har varit rätt så slut i kroppen den senaste veckan så jag är glad att jag haft semester.

V-lang
0

Jahaja då var vi 3 som drack alkoholhaltiga drycker då, men det låter som Rita tog det lite lugnare iaf *berömmer*

Jag satt uppe hela natten med vänner och spelade kort och drack cider och hade jätteskoj till klockan var 05.00, när jag skulle resa mig från stolen och fick gubben nästan veckla ut mig *ASG*

Men nu vet jag varför det inte blir så ofta jag dricker och skippar mina kvällsmedeciner….1,45 tim sömn Skrikandes Men det var det värt för attans roligt hade jag Räcka ut tungan Och vann gjorde jag heeeeeela tiden  Flört

Rita-S
0

Hahaha definitivt, inte ens litegrann på en snurr vart jag :) Men gott smakar det med rum och cola :D

dreamiz
0

Ingen som vill ha en hund alldeles gratis? Nog för att jag fundrat på att slänga ut sängen o byta sovplats, men jag hade ju inte tänkt mig att hunden/arna skulle äta upp sängen. grr…

O så den där blicken när man säger till: men matte varför är du arg, jag har väl inget gjort?Oskyldig

hundar! Vad skulle man göra utan dom? Räcka ut tungan

Anna-Klara
0

Jag vill ha en hund! Jag ivll ha en hund! *hoppar o vinkar*

oh, du ville inte göra dig av med en va? Fot i munnnen

Misimurf
0

Tänkte bara säga god natt till er som fortfarande är vakna. Natti natti och sov gott :)

kram

dreamiz
0

#243 När han tuggar sönder sängen är han billig. Penga mun

Anna-Klara
0

#245 hehe kan tänka mig det - men men, han är väl rätt så söt annars kan jag tänka mig och inte äter han väl upp sängen varje dag? :/ :P

dreamiz
0

#246 Jo visst e han söt annars! Men just nu är han billig o halväten säng ingår! morr…. Undrar om han tycker att matte sover för mycket?
Men man kan ju inte förbli arg på de små galningarna… Flört

Zimba
0

Tassy: jag e på semester o fick med mig koderna till min mail, men inga mailadresser, kan du skicka ett mail till mig, please..

//Baloo forever

[Tassy]
0

Zimba: du har mail Skrattande

Zimba
0

Tassy: Du har oxå fått mail. Vem kan det va ifrån tro??? Hemlis

//Baloo forever

[Tassy]
0

#250 de har inte kommit fram Gråter

Zimba
0

Nytt försök, tänk på att det e mååååååååånga mil mellan oss Generad

//Baloo forever

Anna-Klara
0

hm.. är jag här för tidigt i natt?

känner mig alldeles gråtfärdigt trött men kan inte sova Gråter

Rita-S
0

Jag är trött jag med*gäsp

Anna-Klara
0

:( hoppas vi båda kan somna nån gång..

miffo
0

#253 inte lätt när det blir så, bör själv gå och lägga mig i tid. Jag ska på bröllop i morgon. Kul tycker jag, men det är med mitt x släktingar så jag är lite spänd. Vissa av dom kan inte acceptera mig som jag är, men jag hoppas de håller tyst.

Du har inge örtte som du kan dricka? Det brukar kunna hjälpa, eller ett varmt bad. Hoppas det ordnar sig.

Anna-Klara
0

#256 Ah ett bröllop, lycka till med det och hoppas de är snälla mot dig, annars får de på moppo härifrån :P

Jag har druckit Roiboos men jag blir ju så ickligt kissnödig också :/

miffo
0

#257 Mina barn är med, så jag ska hålla mig nära dom. Då håller nog x-svärmor tyst.

Roiboos är ett svart te? Brukar du känna av fullmåne?

Rita-S
0

roiboos är et rött te har jag för mig, koffeinfritt

Anna-Klara
0

#259 yeps Rita.. Sägs vara bra vid sömnlöshet o sånt..

#258 ooh fullmånen har jag ju helt glömt bort - det är klart den spökar för mig nu. Har alltid problem att sova då och jag har också lyckats passa in menscykeln med månen på  nått vis..

miffo
0

Så kan det nog vara, vet att jag drack det på jobbet, men minns inte riktigt vad det var.

Brukar dricka kvällsro, när jag känner på mig att det är lite svårt att spänn av. Men det är ju stor risk för att man blir kissnödig. Har fått sluta med örtvarianten av insomningspiller, de inehåller mjölk, de är gankska bra på muskelavslappnig.

Rita-S
0

Jag tar melissa varje kväll faktisk, vet inte riktig om det är det som gör att jag sover aningen bättre just nu, men jag kommer fortsätta ta det ett tag till iaf

Anna-Klara
0

Jag har fått Zopiklon som jag ska sova av.. men de får mig bara att börja liksom klia i kroppen, restless legs o dyl så då fick jag prova något som heter Circadin - ett melatoninpreparat men de får mig att bli ännu mer mångalen -  hjälp!

Rita-S
0

Gubben får zopliklon för sin insomnia, funkar prima för honom, men nu när han fått sina nya medisiner av läkaren sover han som en sten varje natt utan dom :)

Men nu skal trött Sajtvärd ta sin melissa och forsöka sova
Natt natt alla!

Anna-Klara
0

#262.. hm.. det däringa Melissa såg ju intressant ut.

EDIT: Godnatt godnatt - sov gott!

[Tassy]
0

*kras kras kras* Ingen fara, de e bara jag som smyger runt med mina nya ljudeffekter i tangentbordet Hemlis *krasa krasa kraaas*

miffo
0

hehe då hör man ju när du skriver.

Frukostbord har jag hört talas om, men inte frukosttangentbord.

hoppas frukosten smakar, ska ila iväg och inta min

Rita-S
0

Nya ljudeffekter? Vill jag veta? :)

Silke86
0

Oj vad Silke är trött idag.. Blev väckt av snorungar på port telefonen.. Hoppas dom ringde på min granne med.. Då kommer dom iallafall aldrig göra det igen lol..

Silke

Zimba
0

Silke: Sånt e sååååååååååååå störande, fan va sur man blir.

//Baloo forever

dreamiz
0

Jag har ingen tv längre! Eller jo jag har tv men kan inte titta på den. Har sagt upp abonnemanget o nu är kortet spärrat. Får väl se närmsta framtiden om jag ångrar mig eller inte. Tvn gick här hela tiden, som bakgrundsljud men jag hade liksom aldrig tid o titta, eller inte ro o titta, så varför då betala för det?

dreamiz
0

Men jag blir tokig!
I julas fick jag en spelande mugg (Love me tender med Elvis Presley.) Den har varit konstig hela tiden. Den ska ju spela när man lyfter den men sista tiden har den istället spelat när jag dragit upp persiennen… hrm…

Men nu har den hakat upp sig o säger bara "love" hela tiden o jag får inte tyst på den! hjälp!

Misimurf
0

Muggen kanske vill ha uppmärksamhet och vill att du ska älska den hi hi ;)

Jag har fått lite energi tack vare tradolan så jag ska bege mig till stan och köpa färg. Men jag orkar nog inte med nån fika hos min kompis så det får bli nån annan dag.

Simson
0

Abstinens!!!! Hela fredagen gick åt till åska och ingen datasurfing. Nu börjar det igen! Slår av burken igen. Har abstinens!! ;-)

Rita-S
0

är det någon som tycker denna tråden börjar bli seg att öppna? :)

miffo
0

Ja, det kanske är dags för en ny

dreamiz
0

#275 Håller med, men är ju en himla massa inlägg i den ju. hihi

Rita-S
0

jag startar en ny :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer