GOD MORGON 21 juli
Jag vill hälsa alla välkomna upp till skön dag med mindre smärta.
Äntligen måndag. Jaha vad skall man klara av att göra då
Dammsugaren står framme sedan flera veckor. Men ingen drar omkring den. Gubben är rädd för den.
Skall vila en stund för att sedan läsa lite. Kan inte sova.
Nu får vi se vad ni alla skall göra idag!!!!!

Bettan: din gubbe behöver inte känna sig ensam om att va rädd för dammsugaren, tror att jag själv drabbats av denna åkomma oxå 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
mitt ex var också rädd för snabeldraken, den spräckte två tår på honom
akta er när tassy dammsuger! 

Bäst att du håller dig ifrån min dammsugare om/när du hälsar på mig, moooorrrrrrrrrr
//Baloo forever
Sitter på jobbet. (fy skäms…
) Jag är så trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna…
God morgon
Jobb, gäsp, rida, middag, sova gäsp.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon!Har semester,gud vad skönt o slappa.
#6 avundsjuk ja, det är 3 veckor kvar til min :)

God morgon.
Har lyckats sova många timmar det senaste dygnet, men känner ändå som att en ångvält har kört över mig. Min kropp känns jätte konstig, förstår inte vad det är. Kanske är det en reaktion på att magen har börjat fungera normalt.
Här är det lätta moln på himlen men ingen sol och så blåser det.
god morgon alla, idag ska tassy ägna sig åt att pillra bort frukosten ur tangentbordet *mutter mutter morrrrrr*
jag hade fullt sjå med att kolla på datorn när jag tömde upp mina frukostflingor o plötsligt var dom överallt
för övrigt har min insomnia spökat så jag har inte sovit i natt, inte är jag trött heller
*duckar för flygande flingsmulor när jag skriver* kras kras kras…
#9 AHA! Frukostflingor :D

Godmorgon vet jag inte om det är för jag har varit vaken sen 03 o inte kunnat somna om.
Kroppen känns som en stor värkande klump med extra värk i knä o bäckenpartit. BLÄ
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

God morgon.. Ost macka någon?
Silke
#12 jatack

Om du kommer på frukost Rita ser jag till att slänga ihop lite.. Gillar inte att äta längre men för dig gör jag ett undantag..
Silke
Jag får inte kommit i från, ajg har telefonvakt på jobbet :/ Kan du scanna och skicka?

Smart.. Då blir det ju väldigt lätt mat iallafall…
(omg vad dåligt lol)
Silke
;)

Ostmacka hade inte vart fel,
God morgon förresten, e sååååå trött, har hamnat i en dygnsrytmn som inte ens e värd det namnet, gäääääsp.
//Baloo forever

Fy vilken hemsk morgon jag har. Vaknade rätt så tidigt men det tog tid innan jag lyckades ta mig ur sängen för det kändes som jag inte kunde röra mig. Lyckades ta mig in i duschen så nu efter en lång varm dusch känns det lite bättre. Jag blir så jäkla arg på fibron och den här värken. Hade planerat massor idag men kommer förmodligen inte orka göra speciellt mycket. Jag hade planerat att åka till stan och köpa färg till räcket och passa på att fika hos en kompis när jag ändå är där. Sen hade jag tänkt att måla räcket och städa i källaren och dammsuga hela huset.
Hoppas att ni får en bra dag
Kram

Vaknade genomförkyld. Har kört på för fullt i 2 veckor, "semester" med familjen närmare bestämt. Varför är det likadant varje år? Jag tror att jag fixar det och tycker att jag inte tar i för mycket men varje år får jag betala med nån otrevlig infektion eller förlamande trötthet i 3 veckor efter den s k semestern…. Varför kan jag inte lära mig? Jag har ju levt med fibron ett bra tag nu. Fast å andra sidan, vad skall jag göra? Barnen har ju sommarlov fast jag har fibro, och gubben har semester varje år fast jag har fibro….
Hoppas ni andra får en fin dag och vecka!
Kramar!
Pisan

Pisan- jag brukar också bli sjuk när jag är ledig men än så länge har jag klarat mig den här gången. Runt jul är jag däremot alltid sjuk eller åtminstonde förkyld. Så himla trist. Du får försöka se lite positivt på det, du va ju iaf frisk i 2 veckor :) Krya på dig
Kram

Tack Misimurf! Du har rätt, man får se positivt på det. I o f s så var jag inte helt pigg de där 2 veckorna, en och annan dag låg jag faktiskt - men det hade jag lyckats förtränga… hi hi. Knäpp man är va?

Nu förtår jag varför kroppen känns konstig. Det är inte lätta moln nu.
Dom är tunga och mörka.
#23 Härligt med en bra dag. Ta det lite lungt bara

allå! här är Åskar på besök och gör att jag är sängliggande med min mensvärk 
Ha en god kväll everyhopa =]