God Morgon 18 Juli -08
God Morgon på er, lönedag för många, så det blir säkert fullt med folk i affärerna när dom öppnar. Sen Fredag oxå. Ska ni göra nåt speciellt i helgen????
Själv har jag ju inte kommit isäng ännu, men ska snart. Måste hem o kolla katterna o gosa med små trollen, har småtrollsabstinens, har inte sett dom på 12 timmar, lääängtar. Sen tebax till denna våning igen. Tur för mig att jag älskar att köra bil, fniss.
Zimba har abstinens 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Tur att jag har dator här o att det även finns bilder inlagda här på forumet, så jag kan titta på mina troll. Var faktiskt o köpte lite leksaker igår till dom, har iofs massor, men det e såååå kul att köpa nya o dom ska minsann inte behöva ärva leksaker, fniss 
//Baloo forever
*gäspa* Godmorgon.. I hälgen skal vi nog typ relaxa och inget annat. Jag skal göra ostkaka american cheesecake style och en bättre middag i mårn.
Annars är det jobbet. I dag har jag med mig svårläst bok: Snorres kongesakager! Knappast lär jag läsa ut den före 1800 i kväll!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Får folk lön idag? Jag får barnbidrag och pensionärer får sin pension idag… Min lön/sjukpenning kommer inte förrän den 27:nde och infaller den 27:nde på en söndag så finns pengarna inte insatta förrän den 28:nde!
Nässla dyker upp om en halvtimme. Igår var hon jättebusig, sov inte på hela dagen, kanske berodde på att värmen försvann igår efter åskan… Idag var det bara 10 grader vid 06.30-tiden. Synd att det ska bli regn i helgen när så mycket folk är lediga. Jag undrar var den varma sommaren tog vägen som alla förutspådde???

Godmorgon
Här i Klippan är det inget roligt väder. Molnigt och regnskurar då och då.
Idag ska vi antingen veckostäda eller bada katt. Får se när gubben vaknar vilket det blir. I eftermiddag blir det vila och kanske något avsnitt av Mordkommissionen (vi köper serien med Aftonbladet).
Ha en skön fredag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

morgon kan jag gå med på men god är den inte. här regnar och lär så göra ett par timmar till misstänker jag och jag har ont även i de leder jag inte trodde jag hade. regn, ledvärk och en förkylning på ingående. Tur att jag kan jobba hemma iallafall. men denna helgen hoppas jag att det kan bli tema vila upp min kropp.Blir fint väder åker vi till Skånes djurpark har jag lovar i ett svagt ögonblick. Fast gräset ska klippas, ett par rabatter ska rensas, en ny rabatt ska börja planeras dvs vattenslangen ska läggas ut så jag kan se hur det skulle kunna se ut.jag hoppas det regnar hela helgen. Åtminstånde lokalt hos oss…

God morgon - här skiner solen och det ser ut att bli.. oh, nä, där är molnen *suck*..Nåja, det blir en dag i alla fall (:

God "morgon"

Morron på er alla. Somna inte förren efter 5, sen vaknar jag av ett jävla oväsen (somnat i soffan) då va klockan 6, nån hade glömt att stänga av larmet på klockradion, så jag upp o slet ur kontakten, sen kröp jag ner i sängen, sur som fan o somna om, å vakna nyss. Denna nån ska va glad att han e 96 mil ifrån mig o i ett annat land, 
Ang det med lön, det e bara jag som kallar det lön, det e sju pension etc, men det låter såååå tråkigt, därför säger jag lön.
//Baloo forever
Det smakar gott att va i styrelsen till Facket i blandt :)
Nu kom just våran BUM (lägsta chef) och hämtade mig för att formellt presentera mig som sekreterare i styret till facket för våran OM (högsta lokala chef) som skal börja jobba kommande vecka :)
Kände mig lite VIP när alla avundsjuka nyfikna ögon till rästen på golvet kikade långt efter oss där vi togade inn på kontoret för en formell presentation ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Det viste nog inte Zimba men när jag vaknade imorse spöregnade det här hos oss.
Zimba sover nog över regnet och vaknar till solen.
Betalt in alla räkningar idag. Jättekul
nej.
Skall storhandla (inte jag) min själgående sambo fixar det.
Sedan barnbarn hela helgen. Men det är roligt.

God kväll
Nu har jag tagit ledigt från min renovering en stund, har städat lite, lagat mat och slappat en stund. Är så fruktansvärt trött. Funderar på att sova en stund.
god kväll säger jag med, här kravlar vi (delarna av mig som överlevde läkaren) runt och städar, känner att jag har varit väldigt frånvarande ett tag nu, men ni förstår nog att det är pga all värk
jag svarar på mail när jag kan och inte glömt bort..

Tassy lägg dig och vila en stund istället för att städa, du behöver nog det om du haft en kämpig dag
Gokväll! Jag hade en riktig skit-morgon om jag får säga så. Städade ju lägenheten igår o det fick jag sota för idag minsann. jaja, jag blev av med ett gäng dammråttor o annat i varje fall.
Sen var det iväg till jobbet där jag faktiskt fick mer gjort än jag trodde med tanke på all extra värk.
Men i em sov jag i tre timmar o det behövde jag! Sen åkte jag till lillsyrran o plockade maaaassa gräs till mina grisar så nu tycker de nog att matte är ganska så bra att ha. hihi…