Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1324 ggr
Anna-Klara
0

Hej, jag är ny här...

Hej hopp!

Jag är en tjej på 35 år som har haft diagnosen fibro i cirka 8 år men troligtvis har jag haft den längre eftersom jag i många år gått hos läkare som tyckte att jag var lat, för ung för att ha ont osv osv.. 

Hittade hit genom en annan sida "utvandrare" och tycker att ni verkar vara en skön blandad bunt av människor Skrattande

Hmm. mer om mig själv.. nja, det kanske kommer i inläggen jag skriver, kommer inte på nått mer just nu…

Må så gott ni kan allihopa - det är ni värda!

Paddiz
0

Välkommen - hoppas att du ska trivas här.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

miffo
0

Hej och välkommen

kul att du har hittat hit

eja-53
0

Välkommen hit! ja här kan du vara dig själv!

Vi vet precis hur jobbigt det kan vara att ha ont.Plus allt vad som kommer till följd av det.

Jag har inte varit här så länge men känner redan att jag fått hjälp av dessa underbara kvinnor som du finner här.

Mvh  Eivor

miffo
0

Tror att det finns nån man här oxå.

#3 Håller med. Har heller inte varit här så länge, men det är skönt att läsa och prata med de som verkligen förstår hur det känns. Det bästa är att det finns väldigt mycke humor.

Anna-Klara
0

Humorn är den jag fastnade för först - nästan.. Jag har läst flera trådar och de flesta har fått mig att skratta hejdlöst :D

Zuzzi
0

Välkommen hit Skrattande

Ja just det, känner igen mig i det, - Du som är så ung ska väl inte ha ont. MMM Vilken tröst *S*

Silke86
0

Yay en tjej till..Välkommen!

*Säger upp sport kanalen och frågar mamma om hon kan lära mig brodera*

Silke

miffo
0

Tjejer kollar på sport samtidigt som de broderar, iaf jag

Så behåll sportkanalen du, men visst skulle de va coolt om du lär dig brodera.

Skrattande

Simson
0

Välkommen in i gänget!! Alltid roligt med fler som kan bidra till tråden "grodor" Skrattande

Brodera kommer jag aldrig att klara av men att lära domarna hur sport skall spelas är jag duktig på… hmmm… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

Välkommen hit Anna-Klara :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anna-Klara
0

haha jag är också väldigt bra på sport(tittande framför tv:n)Generad

..broderar gör jag icke sedan jag brodererade mig i benet .. farliga saker det där med nålar :S

Tack för alla välkomnanden!

[Tassy]
0

välkommen säger jag med till vårat galna gäng! Skrattande

Bettan49
0

Välkommen Anna-Klara du ser vilka galningar det finns härOskyldignej men det är gott att skämta ibland med.

Livet är inte alltid så snällt mot oss värkisar.

Hoppas du hittar fler grodor

dreamiz
0

Välkommen hit o hoppas du ska trivas i det här lite tokiga gänget!

Här kan du som sagt vara dig själv. "Gnälla" när du känner för det, berätta dråpliga saker eller precis vad som helst!

Ha det gott!

Sool
0

Hej Anna-Klara och hjärtligt välkommen hit! :D

Anna-Klara
0

Ja ni är ju bara för söta allihopa..

*gäsp* God natt!

Zimba
0

Jätte välkommen ska du vara hit. Hoppas o tror att du kommer att trivas här hos oss, du finner både gråt o skratt, alltid nån som lyssnar.

Zimba Medarbetare här på fibro.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bigblomman
0

Välkommen hit!