Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1363 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 17 Juli - 08

Nu var det länge sen jag gjorde en G-tråd, så passar på medan ni andra sovér gott, hoppas jag.

Hoppas ni får en någorlunda ok dag.

Själv ska jag packa inför min mini semester, städa o greja.

Zimba önskar er alla en God Morgon.Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

God morgon hälsar vi ifrån Ljusnandalen Skrattande

idag ska jag iväg på sjukan (igen…) får se om det ger något denna gång. :)

kramar från Tassy och mössen

miffo
0

God morgon från Sundsvall. Hoppas det blir en fin dag. Ska nog bara lata mig. Kanske sitter jag och spelar WOW hela dagen, då jag har datorn för mig själv hela dagen.

Bigblomman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!
Nässla dyker upp vid 7 så just nu njuter jag av lugnet före stormen. Hon är så söt med sin tunga hängandes på sne utanför munnen. Tyvärr blev hon troligen sprakad av någon elak person när hon var liten så underkäken har blivit sned. Hon är adopterad från Spanien av sin ägare.
Jag har fått tagit extra värkstillande medicin under denna vecka med blåsigt väder. Har så förbenat ont just nu!

Rita-S
0

God morgon! Själv har jag sen hälgen läst ut bok 4, 5 och 6 av Harry Potter :) Håller på med bok 7 och har nästan kommit mig över chocken från slutet i bok 6.

skal strax skicka sms till ägaren till hästen, sen skall jag, om det passar, i väg och provrida i dag igjen. Värk eller inte

Men nu greja till jobbet.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bettan49
0

Go Möra allihopa.

Sovit 3 timmar värker snart ihjäl mig. Så idag blir det inga större saker gjorde här heller.

En får ta det lilla lugna. " Sa hon som stressar livet ur sig".Generad

miffo
0

#4 Harry Potter e bra, jag har dragtit ut på att läsa 7. Ska ta den snart, när jag har semster

Anna-Klara
0

oh, en Harry Potter fan till här *vinkar* jag har läst allihop men jag är tyst… Hemlis

Goddagens allihop - jag har diskat idag - det får bli det enda jag gör - urk!

dreamiz
0

#3 Stackars Nässla! Tur hon har ett bra hem nu!

Jag har jobbat som vanligt. Ska nu vila o sova ett par timmar. Ikväll ska jag försöka få bort den värsta smutsen i lägenheten.

Zimba
0

Hej svejs alla. Nu e Zimba på semester, men tro inte för en sekund att ni slipper mig för det, CoolHär har jag dator o alla andra bekvämligheter. Nu ska jag gå till sängen o sova några timmar, vovven nanar redan.

See ya later

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

*morrrrrrr* varför ska alla jä*lar klämma och känna på min ömma kropp?! har don ingen kommunikation alls emellan sig dom där *fnys fräs morr mutter mutter* FundersamSkrikandes

Tassy är trött på läkare nu GeneradFundersam

Rita-S
0

Jag har läst ut bok nr 7 :/ JAg började på den i går kväll och läste nyss dom sista raderna. Vad skal jag NU ta mig till fram till 1800 på jobbet? >_<

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

miffo
0

#11 säg inget om slutet bara, ska snart ha semester.

Rita-S
0

#11 några spoilers kommer inte från mig lovar jag! Jag har ihärdig själv näkat läsa nåt nånstans som omhandlar potter för att inte spolia första gongs läsning för min egen del! :)

Och du blir nog inte besviken!!

Men tusan ta, lite över 600 sidor blåst bort bara sådär suck dagen blir låååång nu ;)

miffo
0

Man fastnar lätt i dom böckerna, de är så härliga.

Hoppas du hittar nåt som får tiden att gå på jobbet

Rita-S
0

Ja, hm, forum tex..

Men sen kom det iaf en mail så har jag nåt att göra kanske en kvart iaf.. :)