Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 819 ggr
Bettan49
0

God Morgon 16 Juli 2008

God Morgon till er alla.

Har någon glömt hälsa oss välkomna upp ur sängen till ett ganske mulet och lite konstigt sommarväder.

Fick telefon från Mallorca nyss där yngsta dottern med familj är nu i 14 dagar. De har bara haft en enda soldag på 5 dagar.

Idag blir det inte mycket gjort här heller. Ljumsken bråkar blockaden hjälpte ju inte.

Skall nu skriva brev till min ortoped. Något måste hända.

Idag målar den äldsta dottern om sitt vardagsrum i sin nya lägenhet perfekt väder för det när Göteborgsmolnen inte vill släppa och det är då sjutton ingen sommarvärme.

Kram till er alla

miffo
0

God morgon,

heja på Bettan, hoppas att det läser sig snart.

Jag känner mig lite pirrig idag, ska få besök av en barndoms kompis som är på väg upp från Stockholm idag. Vad ret är blandad molnighet med sol ibland och så blåser det. Trots vädret känner jag mig lättare i kroppen än i går.

Sådde ringblommor på vinst och förlust bara för några dagar sedan och de gror redan, vilken fröjd.

Anna-Klara
0

God morgon,

har nyss hittat hit och ser fram emot att läsa inlägg och kanske även lära känna er mer … Glad

dreamiz
0

#2 Välkommen hit!

Här är det omväxlande sol o molnigt, ganska blåsigt. Lite lagom tycker jag.
Har jobbat fm o nu i em har jag tvättstugan. Måste också iväg o handla lite mat o en ny skarvsladd för den som en viss hund tuggat sönder… Ledsen

Jag går o väntar o väntar på bebs här… Men troligen dröjer det några dar till.

Bettan49
0

Välkommen Anna-Klara hoppas du skall trivas här.

Mycket att gå igenom för oss drabbade av olika symptom.

Berätta gärna lite om dig själv.

T.ex. Hej jag är ny här.

Kram till dig

Rita-S
0

Välkommen Anna Klara! :)

#0 jag forsökte starta en tråd  i morse men då var det nåt fel så ingen kunne skriva nåt.. :(

I dag mår jag skit. Nog om det. Det regnar..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bettan49
0

På tal om regn så har det hällregnet i götet halva dagen.

Är det höst eller vår jag vet inte längre