OT: Sommarplaner!
Vad har ni för sommarplaner???? Ska ni hitta på nåt kul???
Själv tar jag som vanligt dagen som den kommer, men det blir säkert massor av grillkvällar, badning etc. Som sagt hatar att planera o trivs bäst hemma.
Zimba e nyfiken igen 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Sommarplaner: Jobba. Min semester är i slutet av augusti :/
Men jag skal nog relaxa lite i hälgerna iaf!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Vi har faktiskt inga sommarplaner, vi får ta det lite som det komme, men Marcus önskar iaf Liseberg, tosselilla osv osv
sen hoppas jag på sol bad och mycket god mat =0)

Här blir det väl till att vara hemma. Som ensamstående mor med sjukersättning så får man vara glad om man har pengar så det räcker till mat nu när ungarna inte äter lunch i skolan utan skall äta alla mål hemma. Får hoppas på gott väder så vi kan bosätta oss på stranden, åtminstone på dagarna.
Jag ska ha två veckors semester nu
Då blir det rundresa i Norrland. Sedan ska jag jobba resten av sommaren, men kanske ta några dagar ledigt då och då. Vi kommer få en del besök också. Min systerdotter kommer t.ex. hit på en "super-lyx-skämmabort-vecka" som hon har innestående sedan hon fyllde år. Det ska bli kul! Kan väl tillägga att det varken är så jobbigt eller dyrt som det kanske låter - bara det att hon får hälsa på oss, utan syskon och föräldrar, tycker hon är lyx
.

Lite svårt att resa bort när man har så många djur som behöver omvårdnad :D 2 katter, 2 kaniner och en hamster. Jag är också hundvakt till en boxer Nässla 12 timmar varje veckodag. Vi bor så bra här i Uppsala, bara tio minuter från landet med bondgårdar, hästar och 10 minuter med cykel in till city! Det enda jag saknar så är det en stor uppvärmd utomhus pool.
Jag har rejäla sommarplaner. Har sparat i över 1 år och levt väldigt fattigt, knappt unnat mig något, för att kunna genomföra det. Här är planen:
- Välgörenhetskonsert i Londons Hyde Park 27 juni
- Iron Maiden, Ullevi Göteborg 26 juli
- Buskis i Falkenberg 27 juli och Ullared dagen efter
- 5-8 september långweekend i Glasgow, Skottland
Nu blev ju hela sommaren rätt skuggad av att min läkare segat sig och inte skickat läkarintyg till min förlängning av sjukbidrag, men jag har planerat detta så länge och sett fram emot det så genomfört ska det bli! :-)
Jag har inte planerat nått som vanligt för det är så svårt att bestämma när jag inte orkar så mkt utan att bli sjuk. Ja, ni vet ju hur det är..
Men nu verkar det som om jag ska bli med illervalp igen! Är så spänd på vilken liten varelse jag ska få lära känna och ömma för. Hoppas bara det går bra med de andra illrarna här hemma.
Sara

Jag puttar upp den här tråden för jag kom på att det kan vara bra att skriva ner mina sommarplaner så jag kommer ihåg dom ;)
Saker som ska fixas hemma (helst klart under semestern)
- fixa källartrappan
- måla alla dörrar i källaren, 4 stycken
- skura trappräcket vid ytterdörren
- städa garaget
- stor städa tvättstugan
- städa undan allt bröte som ligger i vindstrappan.
Pust, stånk och stön, jag blir trött bara av att se listan på allt som ska göras :(
Roliga saker att göra i sommar
Putte i parken i Karlskoga 31/7-2/8
Takida i Västerås 29/8
Ev Diggiloo i Hällefors 26/7
Ev ett besök på Liseberg nån gång under sommaren

Misimurf: Liseberg, säg till så kan jag guida dig.
//Baloo forever

Zimba: Självklart meddelar jag dig om jag ska dit :)

Ja vi hade ju planerat en massa bad och sol men som sagt solen den har haft semester, så det har varit mest hemma och påtat lite i trädgården och grillat med goda vänner.
Men vi har beställt en resa till Spanien den 18 augusti och blir borta i 10 dagar och tack och lov för det =)

Blir väl en del småturer nu i sommar. För i november ska jag åka tre veckor till Teneriffa o få beh. på Vintersol. Maken följer med o är där två veckor.
Boende o resan får jag bet. själv men behandlingar får jag på landstingets bekostnad.
Ska bli så härligt!
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Min plan är att inte ha nån plan, tar var dag som den kommer.
Ska på två bröllop iaf, det ska bli kul
Min semester börjar inte förrän 4 augusti men nu den 19e juli ska jag ha en "smådjursträff" hemma hos mig.
På semestern sen har jag bara planerat in två utställningar. Om jag får hundvakt blir det även en dagstur till Linköping (jag o en kompis brukar ta en runda i zooaffärerna). Blir bara dagsturer pga mina djur.
Annars har jag mest tänkt bara vara hemma o vila o pyssla med djuren o bara njuta!

Åh jag som trodde i min enfald att sommaren skulle bli lugn. Fick veta idag att jag under 4 veckor kommer att få pendla mellan en kompis våning o min, jippi.
//Baloo forever

Mmmm Zimba det låter som en lugn och fiiiiiin sommar….har du varit in på nej-tråden och uppdaterat dig eller?????

*ASG* Skyll sig själv, typiskt göteborgare alltid hjälpsamma 

Nä, det gör jag inte. Jag o vovven trivs gott i hans våning o ser framemot det, drar på Torsdag, men kommer att längta ihjäl mig efter små trollen, vi sover en natt där, en natt hemma osv. Jag älskar lugnet där och att bara få va, men tyvärr finns det alldeles för mycket roliga affärer i närheten, så det kommer inte att va gratis. Men jag får en slant av han till bensin, mat o som tack för hjälpen. Han brukar inte va snål. Jag o vovven brukar va där när han sticker iväg, sen finns där en katt oxå som behöver sällskap o hon älskar Baloo.
//Baloo forever

Det kan faktiskt vara skönt också att få göra något annat en att bara vara hemma också, vad läckert att hans katt accepterar Ballo =)

Japp, dom e polare. Jo det e sååå gott att ha ett ställe att rymma till, där ingen vet var vi e. Jag brukar ibland muta han för att han ska åka så vi kan va där. 
//Baloo forever

Ahaaaa så pass mysigt, törs man fråga vart i götet det ligger?

V-lang: Fråga får du, men jag skriver inget svar på den frågan här. 
//Baloo forever