OT: God morgon to 10/7
Morning alla fibrosar!
Hoppas ni sovit gott. Jag har sovit gott - men kort. Och idag behöver jag verkligen energi, skall till djurparken i Borås med ungarna. Är väl helt utslagen i morgon… Men vad gör man inte för sina små troll :-) Vad skall ni göra?
Ha det gott allihopa!
Kramar!
Pisan
Godmorgon!
Jag ska jobba hela dagen idag :-) 6 dagar kvar till semester.
Djurparken är säkert roligt, du får ta en lugn dag imorgon å vila upp dig sedan :-) Ha så kul!

Tack! Det skall jag ha. Och precis som du sade; det får bli en lugn dag i morgon.

Godmorgon
Idag ska jag göra så lite som möjligt. Har ont överallt och det känns som att jag är riktigt utkörd.
Solen skiner och det är ett perfekt väder för att rensa ogräs men det får vara kvar tills gubben har semester och vi kan hjälpas åt.
Pisan: Ha en trevlig dag på Borås djurpark. Hälsa elefanterna från mig.
Ha en skön dag alla goda vänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Morning..
Lyckades somna i relativt bra tid igår men vaknade omgående för att en missbrukare bestämde sig för att det såg bekvämt ut att sitta och skrika vid mitt fönster.. Slet nästan huvudet av stackarn.. Om han kommer ihåg något alls av gårdagen är det nog med största sannorlikhet hur jag hänger ut från fönstret på andra våningen och försiktigt förklarar innebörden av en lobotomi för honom..
Kommer sova hela dagen idag säkert.. KAFFE!
Erik
God morgon, jag glömde starta god morgontråd vet jag!
Sitter på jobbet. värkar som det blir lugnt i dag, vilket passar mig bra.
Skal måla lite mer hyllor och hyllplan i dag, sen skall jag släpa inn hyllorna som redan är målade.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag var och handlade lite örtväxter igår, ska prova balkongodling.
sen så har Ritas bibliotekstök inspirerat mig till nya tag och ska nog ut och skaffa lite material.
Sen ska jag ta och prova med Qigong, har köp en cd för längesen som jag inte lyssnat på ännu. Det ska bli idag.
Men först jobba.
Så mycket energi det har börja komma i min kropp, jag tror att den kolhydrat reducerade dieten har gjort susen. En vecka och så mycket bättre.
Hoppas ni får en bra dag
#6 jag tar inte skulden för träningsvärk ;)
Vad skall du greja med? :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
god "morgon"… nu sitter jag och käkar frukost, gissa vem som har vänt på dygnet?
Det är inte lätt att nattsudda här och sammtidigt flörta med min lilla nattugglefjäril… 
Som vanligt vaknade jag med huvudvärk. suck!
Förmiddan har jag jobbat, i em har jag sovit i 2½ timme. Så himla trött!
Nu blir det djuren som vanligt. Just nu längtar jag tills jag kan lägga mig igen o soooooova!

Hej!
Har inte haft Nässla idag! Jag träffade en kompis på stan och vi åt så gott att hela min t-shirt blev full med glassfläckar! Tur att jag hade en till tröja med mig! Nästa gång får jag ta med en haklapp!!!! När jag kom hem sov jag en timme och nu har jag 2 tvättmaskiner igång! Så skönt att få en så lugn och avkopplande dag ibland!

Ingen bra dag idag heller. Allt bara värker så jag blir tokig. Ork? Vad är det?
Maken som har semester frågade om det är pga av honom jag har så ont. Men nej så här är det nästan var dag sa jag.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

#7 Håller nu på med lätta detaljer som lampskärmar och ska måla två tavlor och en pedistal. Så någon större träningvärk lär det nog inte bli. Det kommer dock att krävas en del tålamod, sakerna måste ju torka. Matt svart lackfärg på sprayburk till grund för tavlorna och pedistalen och röd till lampskärm.
Sen ska jag måla motiven på tavlorna med silverfärg.

Jag vaknade faktiskt relativt tidigt fast jag satt uppe pga värk och tjatter med andra som har svårt att ta sig i säng på nätterna
Och SOLEN lös så gissa om det gick fort att packa iordning frukost och kaffe och sticka iväg till stranden, sedan låg vi där till sena eftermiddagen och bara njöt
Hoppas vädrets makter är med mig i morrn också, jag håller tummarna 
Hoppas din dag på djurparken gick bra Pisan och att inte värken blir allt för svår.

Det gick jättebra i djurparken. Försökte sätta mig så fort jag såg en bänk i stort sett. Men idag……. fy f-n vad jag har ont. ÖVERALLT. Men på nåt sätt så känns det som att det var värt det för vi hade det jättegott hela familjen.
Kramisar!
Pisan