OT - God morgon 9 juli!
God morgon alla. Grått här igjen och träningsvärken håller på ge sig lite. Kan iaf gå mer normalt i trappor i dag!
Skal jobba som vanlig, sen skal jag åka till öb och köpa en liten burk färg.
Annars.. förmodligen måla nån hylla.. :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

God morgon!
Jag hade en hektiskdag igår! Action ända tills jag stupade i säng i går kväll vid 22-tiden! I måndags kväll kom det fram att min dotters hyrhäst och hon inte passade tillsammans. Jag ringde till stallet 7.30 i går morse och fick beskedet att hon kunde byta häst men jag var tvungen att följa med för att skriva nytt kontrakt. Vi har ingen bil så vi cyklade till buss stationen och sedan buss i 10 minuter och sedan gå 600 meter till stallet med ond ländrygg. Skrev nytt kontrakt och buss tillbaka till stan. (inga stadsbussar går ut till stallet i Jälla utan bara lokalbussar) Passade på att göra lite ärenden i city när jag ändå var i närheten. Kom hem och vallade mina katter i en timme sedan cyklade jag och köpte busskort. Min mamma är på besök så hon ville in till city och kolla in rean. (Ingen Nässla igår) Kutade i affärer i ett par timmar och sedan hem. Mamma kom på den strålande iden att vi skulle göra rent min dotters ena kaninbur och sagt och gjort så började vi. Stopp i badkaret! Fick skruva loss avloppsrören och sedan rensa avloppsbrunnen när jag sedan halkade i badkaret och det välte och bröt av badkarsbenen längs med långsidan trodde jag min sista stund var kommen!!!! Har inga blåmärken men aj vad ont i kroppen jag har. Nu står badkaret ute på loftgången och felanmälan har gjorts! Jag hoppas verkligen denna dag blir lite lugnare….
Idag skiner solen, livet känns genast mycket lättare av någon konstig anledning.
Idag ska vi åka till vår husvagn och bara andas skön luft, gå långa promenader, cykla på utflykt och om det skulle regna så finns det alltid filmer att kolla på i förtältet. Ska bli såååå skönt. Ha det bra allihop.
#1 DET får man säga! :O
#2 avundsjuk.. grått.. kallt… stelt och ajajaja jag vill ha sol tilbaks! I går var det skönt ute och så tycker jag det kunne stannat faktisk!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Morrn alla här!
Vaknade av världens regnoväder. Skriker i kroppen men har ändå tagit min "älskade" kaffemugg a´la 7 st.
Barnvakt och matlagning står på schemat i 2 dagar nu. Får hänga på diskbänken och skala potatisen idag.
Hörde att det skulle bli fint väder och varmt i 2 dagar nu. Dessa ändringar på väderfronten är inte kul alls.
Kroppens vrede skriker.

morrn
Idag är jag i alla fall vaken, gick som en zombie hela dagen igår. Ny dag nya tag, ska starta upp med kamomillte, känner att det är inflamationer på väg.
Sen ska jag ta mitt ansvar och jobba en stund och har fördelan att jag kan sitta hemma och göra det. Dagen kommer nog att gå i kattens tecken, jobba en stund, äta, sova om vart annat. Måste ladda batterierna nu då inte vädret vill hjälpa till med det.
Måste få bort kramperna i vaderna, men en liten promenad får det nog bli senare idag för cirkulationens skull. Kanske solen tittar fram då.

God morgon på er alla. Har nyss vaknat, sovit ganska bra o många timmar för en gångs skull. Det e mulet o blåsigt, tror jag, det lilla jag tittat ut. Fick en fotboll på mitt lillfinger igår kväll, åh det gör nu sååå ont o e svullet, men det går säkert över utan läkarhjälp.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Har nyss ätit lunch efter att ha jobbat fm som vanligt. Än har jag ett tag kvar till semestern.
Vad gör jag annars? River sönder mig. Alla dess knott o mygg gör mig galen! Det kliar överallt o jag blir tokig! 
goddag alla, inatt fick jag inte en blund, så jag är inte på bra humör idag
stel som en gammal fiskpinne, och på tal om det, nu tänker jag åka och fiska! mot lugnet…

#1 wow.. Du min vän är någon som måste lära dig säga "nej för helvete" om du vill kan jag skicka dig en liten flagga du kan använda..

ps. Jag vill också åka med Tassy :(
du är så välkommen så Erik :)

Erik: Du kan väl skicka ut den flagga till oss, gissar att det e många som har svårt att säga nej o skulle behöva ha en sån 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

#9 Det var en ovanlig hektisk dag och kan säga att min mamma är rätt så skröplig också! Hon har skelettcancer men kan inte sitta stilla en enda sekund och ordet nej tror jag inte existerar i hennes värld men i min!!! Hon åker hem till min pappa och katt på söndag så då får jag vila upp mig! "skratt" I dag har det varit lite lugnare trots extra tvätt av blodiga överkast och mattor…
Nässla hade kliat sönder sig den lilla stund vi lämnade henne ensam och passat på att lägga sig lite här och där. Hon har foderallergi och kliar sig extra nu när hon provar en nytt foder…

Haft en fruktansvärt jobbig natt … vaknade med fruktansvärd värk i nästan hela kroppen i morse
Gick upp och tittade ut på en grå trist himmel och konstaterade att 1 kopp kaffe och en prommis med jycken gör nog susen