OT: Huvud bekymmer.
Jag har problem med att det mal o mal i huvudet, just nu e det mycket omkring mig o kan inte koppla av, hur jag än försöker. Koncentrationen existerar inte, utan tänker på allt som händer i mitt liv just nu istället o sömnen blir lidande o kroppen tar en jäkla massa stryk av detta. Å jag håller på att bli tokig på detta.
Tips o råd mottages mer än gärna, för inte sjutton e jag ensam om att ha det så här ibland, eller 
Zimba tror hon har en tjatig gubbe i huvudet.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
åhjo, den gubbstrutten känner jag igen!
det bästa är att ha någon hos sig att mysa och prata gojja med, annars är det bara att försöka att göra en deal med den där gammle suringen.. vilket inte är lätt! Försök inte fly från tankarna, hitta någon vän att diskutera dem med (du har min mail 
) så ska du se att det lättar.
kramar

Jag vet, just nu känner jag för att mörda gubbaset
Jag babblar hela dagarna o e svintrött, men trots tabletter så kommer nog fanskapet å tar bort verkan på dom o tjötar i mitt huvud istället, fan va han e enveten. E svintrött men va han mal, hoppas han tappar rösten snart, eller går till nån annans huvud än mitt. Det e mitt huvud, inte ditt, skaffa ett eget o försvinn.
NÅN SOM VILL HA EN JOBBIG GUBBE, GRATIS
//Baloo forever
jag skickar ett lass senilitets-stoft på posten du kan ge honom 

JAAAAAAAAAAAAA Tack eller mördarbakterie eller nåt annat dödligt, fast bara till gubben, fniss
//Baloo forever

Jag har också haft ett gubbtroll i mitt huvud i många år som har ältat både det ena och det andra men nu har jag lyckats jaga iväg honom tack vare 2 års dans- och rörelseterapi! Han gillade inte att jag lättade mitt hjärta för andra om hur dum han har varit mot mig i alla år!
Samma här. Jag brukar då köra fram en liten trist grå "plogbil" i huvvet och "ploga" bort gubben. Jag "plogar" tills han försvinner och jag somnar sött.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Jag brukar göra ett klotterplank, där jag skriver av mig allt som stör.
Tag fram ett tomt A4 eller större utan linjer. En eller flera pennor (olika färger) sedan är det bara att sätta igång att skriva och rita det man kommer på. Kan vara lite svårt att komma igång med de förta orden, jag brukar kunna rita några figurer först och försöker ta första ordet som dyker upp och skriver ner. Jag försöker att inte skriva på rad utan det ska va huller om buller precis som i skallen.
Ibland ritar / målar jag bara nått kladd som inte har någon speciell form utan att det bara blir.
Jag skriver ibland dikter också, som jag först inte trodde att jag kunde. Sen struntade jag i det för dom är bara till mig.
hoppas det kan vara något för dig att sätta gubben på plats.

Tack för tipset. Ja inte ska fanskapet vinna denna tävling. Men han e seglivad o svårbesegrad, men skam den som ger sig. Men jag ska nog överbevisa tjatgubben att han inte e odödlig.
//Baloo forever

Bra stå på dig, du vinner