Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 928 ggr
Zimba
0

OT: Musik

Ska ni gå o kolla på nåt band som spelar nu i sommar??? Bruce Springsteen var ju här i Götet o spelade i helgen, samt Nationalteatern, ett kultband, vilken feststämming. E själv inte så mycket för att springa iväg o kolla på det, fast jag har världens tillfällen för här spelas det ju massor på sommrarna ex på Liseberg.

Zimba´s nattfundering. Fundersam

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

hmm, nop, verkligen ingenting för mig med mina besvär Fundersam fast min musik spelas nog mest på nattklubbar Oskyldig

Zimba
0

Ok, hm nyfiken va gillar du???

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

techno, synth, rave, happy hardcore, men jag slukar de mesta när humöret är rätt.

Misimurf
0

Jag ska väl inte direkt på några större festivaler eller arrangemang. Det jag har planerat att göra i sommar är att åka på Takida i västerås med min syster och så ska jag och några kompisar på Putte i parken i karlskoga http://www.putteiparken.se/default.aspx

mongu
0

Ska nog gå på Lars Winnerbäck när han är i stan. Tycker han har många tänkvärda texter.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Bettan49
0

När Bruce var här hörde jag honom från balkongen. Det var liksom gratis musik och sittplats.

Hade biljett men kunde inte gå. Hur i jösse namn skulle man kunnat stå där. Blir så arg o sur på mig själv för att man inte är som vanligt. Den sista konserten jag var på ute var i Varberg på Ulf Lundell.

Älskar musik. Dock inte rap o techno.

Men man har ju barnbarn som gör det.Generad