OT: Musik
Ska ni gå o kolla på nåt band som spelar nu i sommar??? Bruce Springsteen var ju här i Götet o spelade i helgen, samt Nationalteatern, ett kultband, vilken feststämming. E själv inte så mycket för att springa iväg o kolla på det, fast jag har världens tillfällen för här spelas det ju massor på sommrarna ex på Liseberg.
Zimba´s nattfundering. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
hmm, nop, verkligen ingenting för mig med mina besvär
fast min musik spelas nog mest på nattklubbar 

Ok, hm nyfiken va gillar du???
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
techno, synth, rave, happy hardcore, men jag slukar de mesta när humöret är rätt.

Jag ska väl inte direkt på några större festivaler eller arrangemang. Det jag har planerat att göra i sommar är att åka på Takida i västerås med min syster och så ska jag och några kompisar på Putte i parken i karlskoga http://www.putteiparken.se/default.aspx

Ska nog gå på Lars Winnerbäck när han är i stan. Tycker han har många tänkvärda texter.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

När Bruce var här hörde jag honom från balkongen. Det var liksom gratis musik och sittplats.
Hade biljett men kunde inte gå. Hur i jösse namn skulle man kunnat stå där. Blir så arg o sur på mig själv för att man inte är som vanligt. Den sista konserten jag var på ute var i Varberg på Ulf Lundell.
Älskar musik. Dock inte rap o techno.
Men man har ju barnbarn som gör det.