Det gör såååå ont
Måste bara få skriva av mig lite trots att varje tangenttryck ömmar som f***n. Ni som tycker det e 'onödigt' behöver inte läsa…
Har fått feber och är över 39 grader, har varit så hela dan. Är innan febern inne i en ondare period med fibron så det här var det sista jag behövde! Mår illa, har ont och kan knappt gå, sen att ligga gör ju så ont med, vad ska man ta sig till??? Inga värktabletter hemma förutom ipren o vet att dem brukar inte funka på värken ändå.
Usch vad jag hatar mitt liv idag!!! Någon som har nåt förslag vad man kan göra?? Just nu vill jag hämta en vass kniv o skära bort allt det onda…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jag brukar ynka mig.. Även om det inte hjälper egentligen så är det skönt att få ur sig lite självömkan ibland. 
Sen så käkar jag värkisar mot febern för jag tål verkligen inte att ha feber, blir kraftigt påverkad redan vid 37,5.
Äter glass och dricker nyponsoppa gör jag med, lever i princip på det när jag är sjukar än vanligt.
Be någon komma förbi med lite filmer oxå så du får bort fokus på det onda.
Krya på dig!
Sara
Tack!! Brukar sällan känna för att beklaga mig så men idag har det verkligen behövts!
Klarar ju eg inte heller av att ha feber men det sitter så djupt inrotat att man ska bränna ur sjukan ur kroppen. Tog till slut två ipren så det har iaf sjunkit från 39,3 till 38.9. Blirr nog ett par tabletter till innan jag ska försöka sova för natten.
Har blivit glass, fil o melon idag. Har maken hemma som har passat upp, han blir så lätt uttråkad tyvärr o då får jag dåligt samvete för att jag är sjuk o inte orkar nåt. Han säger att jag inte behöver ha det men det blir så ändå när han sitter o pustar o suckar…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Äsch, säg till gubben att hitta på nått själv. Kommer han inte på nått så kan du ju alltid föreslå att han tar och storstädar de rum du inte är i just nu. 
Sara
#2 jag tycker det är lite orättvist av honom faktisk, säga en sak och bete sig som om han menar det motsatta. Det är säkerligen inte menad så men ändå. Det gjör det svårt för dig att släppa.
Men sara har rätt, är han uttråkad kan han väl hitta på nåt då? :) Det är ju det man säger till barn som har tråkigt.. "hitta på nåt då" ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Här är det ju alltid fritt fram o "gnälla". Man behöver skriva av sig ibland.
Jag hoppas du mår bättre idag!
Gnälltrådar är alltid välkomna, det finns många spruddel och gladtrådar, och självklart är det plats för att gnälla lite med. Nån dag kommer det bli bättre, men ändå känns det skönt att få gnälla lite bland dom som förstår!

Javisst får vi gnälla! Åtminstone här! Vi är ju så duktiga annars.Jag själv har så förbaskat ont i själen.Vaknar fem på morgonen och bara gråter.Det hjälper inte mig alls att jag vet att det blir bättre sen.Jag vill ha det bra nu.
Tack alla för att jag fick gnälla av mig, tyvärr är det inte bättre idag, fick mens nu uppe på allt. Dem här dagarna hade jag gott velat hoppa över. Halsen värker så jag håller på bli galen, kan knappt svälja. Fördelen med att ha så ont överallt är att jag faktiskt trots allt inte känner av mensvärken så mkt, bara en tryck över magen annars brukar jag ha väldiga problem men nu värker det så mkt i övrigt. Hoppas på några bättre dar så småningom.
#3 & 4 Ja jag tycker att han borde hitta på nåt, brukar säga som till barnen när jag var dagmamma, man får inte roligare än man gör sig. Idag skickade jag iaf iväg han till sin bror ett tag sen har han fått lekt med vuxen-lego, monterat ihop en byrå från ikea. ;) Det finns en massa att göra men inget som e skoj visst. Tacka f*n för det, hur mkt i livet är eg skoj?! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Skicka honom hit vet jag, gubben skulle vråla av glädje över om han kom och målade för honom ;)
Hoppas du mår lite bättre idag!
#9 Det kan jag tänka mig! ;) Han har massa målningsarbete här o greja med men det är ju jobbigt visst.
#10 Jo det går faktiskt åt rätt håll äntligen, även om jag fick ett bryt inatt och storgrät o ville verkligen bara åka in på psyk, tyvärr är närmsta psyk som har nattöppet 20 mil bort. Så jag tog några ångesttabletter så sov jag som en bebis sen.
Har ätit alvedon o ipren hela dagen för att inte få mer feber, känner att den sitter kvar än dock. Halsen värker oxå så f-bannat, känns nästan som när jag hade körtelfeber. Är det lika ont imorgon ska jag iaf ringa en läkare o höra vad dem tror.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#11 hoppas du blir bra snart, massor med krya på dig kramar från mej
Hoppas du fortsätter bli bättre! kram från mig!
Tack alla ni rara människor!!!!!!!!! Era varma ord o kramar hjälpte! Febern är borta och det gör inte lika ont längre, nu är det snart tillbaka till den vanliga smärtan som man ändå kan uthärda på ett annat sätt!
Tack för att ni finns!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se