Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 885 ggr
Zimba
0

OT: Morgontråd 8 Juli - 08

Hejsan svejsan på er, hoppas att ni fått sova. O som vanligt hoppas jag att ni får en bra dag.

Planer för dagen???? SJälv måste jag handla mat, va roliga saker jag kan hitta på, fniss.

Zimba kan ha kul Generad

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Jag måste iaf få berätta att igår ( Måndag) fick jag o vovven ÄNTLIGEN gå i världens ösregn, åååååhhhhh va mysigt det va. Hemlis

//Baloo forever

[Tassy]
0

dagens planer är diskbrottning Hemlis något morrar åt mig i köket, å de är inte soppåsen Skrikandes

Babbione
0

Sova? Vad är det;) Jag har blivit en nattuggla under semestern…Jag håller på och renoverar en gammal gungstol och har bara ryggstödet som ska kläs om kvar. Men jag verkar inte komma så långt….annars hoppas jag på skapligt väder så att jag kan gå ut och fota lite!

Zimba
0

Tassy: Inte vara rädd, det har barasmugit in ett lejon i ditt kök som morrar, fniss. I´ve been watching you, hihi

Babbione: Va duktig du e, jösses va avis jag blir, vill oxå kunna sånt.

//Baloo forever

Zimba
0

Ser ni, jag börjar sätta OT framför mina gamla dammiga trådar Flört

//Baloo forever

Zimba
0

Åh nu vakna Rita, gott folk, bäst att snabbt logga ut o gå o sova Generad Eller har hon varit inloggad hela tiden, hm. Nu e jag trött.Cool

Natti natti alla.

//Baloo forever

[Tassy]
0

men Zimba då, sluta morra i min vask, kattskrälle Cool schas ner i zimbasängen och sov med dig, du behöver sömn vettja!

Babbione
0

Zimba…det är första gången jag gör det…och sista! Jobbigt som attan, men den blir fin.

Bigblomman
0

God morgon!
Jag vaknade av att det gjorde så förbaskat ont i min bröstkorg, min katt Findus stod lutad över mig och glodde! 6 kilo tung, det kändes som ETT TON!!!
Jag tog bort 2 fästingar igår kväll på en av grannkatterna som min dotter passar och klippte bort några förfärliga tovor som har suttit i kattens päls innan vi tog hand om dem. Katten är inte van att man håller på med honom utan fräser och lever rövare vilket gjorde att min mamma och min dotter blev livrädda. Min mamma sa att hennes väninna behöver ha hjälp av mig att bada sin katt! Hennes väninna hade visst försökt en gång med hjälp av en granne men misslyckats, fast jag vet inte om jag har lust att åka 25 mil bara för att bada en katt!? Kanske jag ska starta ett trimning centrum för katter? "skratt"

Rita-S
0

God morgon gottfolk! :)

I dag mår jag aningen bättre.
Har satt en ny agenda för mig själv. Upp upp upp från sängen på morgonen och sen göra nåt huspyssel (tex sätta på en tvätt) innan jag får belönning i att sätta mig här.

I dag skal man jobba som vanlig, och sen skal jag hem, fixa gardiner och städa lite.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Misimurf
0

Go middag alla vänner!

Igår när jag gick och la mig låg jag och tänkte på alla projekt jag skulle göra idag. Jag planerade bla att jag skulle sätta igång och slipa källartrappan, rensa ogräs i trädgården, städa lite, gå med hunden mm. Sen vakna jag imorse och det kändes som om jag inte hade några krafter alls. Jag är stel och har ont så det blir nog inte mycket gjort idag :( ska iaf ge mig ut i skogen med hunden om en stund. Kanske orkar städa undan lite här hemma också men det där med att slipa trappan kan jag nog glömma. Jag är glad att jag har semester för det hade inte varit kul att jobba med den här värken.

msp
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

En av mina "vänner" skickade mig bifogad text eftersom hon vet att jag älskar katter. Själv är hon hundmänniska, hur man nu kan vara det! Kom bara att tänka på denna text efter att ha läst Bigblommans katt-trimmingsjour!

Skrattande

mongu
0

Usch det är ingen bra morgon. Vill helst dra täcket över huvet o ja jag vet inte. För det hjälper ju inte det heller.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

miffo
0

Idag är en sån dag som jag är morgontrött hela dagen.

Men jag ler ändå. Solen skiner och jag har påbörjat min utreding hos reumatologen idag. Nya prover tagna och röntgen beställd. Deta har jag väntat på länge och farbror doktor får bra betyg av mig.

Resten av dagen ska jag bara gå omkring och le.