Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 655 ggr
Zimba
0

OT: Morgon tråd 7 Juli - 08

Ändrar lite o gör en Morgon istället, Hatar ni mig nu??????Generad

Men jag hoppas ändå att det blir en God morgon för er alla. Har ni några roliga planer för dagen tro???

Zimba ska dansa regndans, för jag vill regn o kyla. Hemlis

Zimba e trött o varm Skrikandes

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

god morgon!

Idag ska jag till frisören och klippa av mitt svintorufs! jag har ju kammat ut mina dreads nu, och ser ut som om jag har rymt från hispan….

Du kan få vårat regn Zimba, vi har fått nog nu, luftfuktigheten kväver mig Skrikandes

Zimba
0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPI Skrattande

Tack va gullig du e, kram på dig.

//Baloo forever

Zimba
0

Nu ska jag försöka sova.

nattti natti på er alla nattugglor.

See you later.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

//Baloo forever

[Tassy]
0

hohooo ho hooo *nattugglan hoar tyst i fibronatten*

Zimba
0

ASG, du o din underbara humor. Flört

//Baloo forever

Rita-S
0

Urrrrr
God morgon.. tror jag..
Har så ont så ont i dag. Inte så konstigt efter vad jag gjorde i går..
Jobba
Mamma kommer

Typ

>.<

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bigblomman
0

Jag vill att värmen kommer tillbaka!!! Jag har så ont när temperaturen hamnar under 15 grader och när det blir regn!

Bettan49
0

Morgon på er allihopa!

Gott när regnet kom inatt. På mig konstigt nog inte på Zimba jag som dansat regndansen hela veckanGenerad. Skönt när det går ner några grader.

Skall inte tvätta o torktumla hela dagen som jag gjorde igår. I denna värme som var igår.

Idag skall jag bara försöka "vara"

miffo
0

Det vore skönt om det kunde bestämma sig för högtryck eller lågtryck och hålla stabilt där. Omslagen hela tiden gör mig så slut.

Själv ska jag försöka ta mig igenom denna dag på jobbet och skriva på min artikel (är doktorand, forskarstuderande), att hålla fokus på det inser jag kan vara lite svårt då att jag ska träffa ny läkare i morgon och börja utredningen som ska leda hoppas jag till en diagnos.

dreamiz
0

Imorse var det kyligt, sen var det klibbigt, nu är det ganska hyfsat. Jaja, är väl inte meningen man hinna vänja sig vid hurdant det är eller veta hur man ska klä sig.

Har jobbat, rastat hundar mm o ska nu lägga mig o vila/sova en stund.

Har hämtat ut medicin idag. Den jag ätit för min whiplashvärk i några år finns inte längre så nu får jag testa något helt annat. Ska inte börja riktigt än (den gamla medicinen är inte helt slut än) men vi får se. Hoppas verkligen det funkar! Är ju lite oroligt när man får byta bort en medicin som funkat ganska bra till nåt man inte vet. Men hoppas den funkar minst lika bra!!

[Tassy]
0

nu har det trillat in mer papper från sjukan, den 19e blir de mera provtagning, och den 26e blir de tripp till läkaren. Spännande! Jag vet inte om jag mitt i all snurrighet har sagt det, men dom har hittat fel på min sköldkörtel, den både över och underproducerar hormoner Fundersam så jag går på utredning under sommaren, beslut om behandling tas till hösten.