OT: Godmorgon 5 juli - 08
Godmorgon godmorgon, hoppas ni fått sova o att ni får en ok dag. Såg att ingen hade gjort nån G-tråd, e ni trötta på dom???????
Zimba e vaken som vanligt, men ska snart förhoppningsvis snart försöka sova.
Zimba säger See you all tomorrow 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
god morgon god morgon! här åskar det och regnar för fullt, huuh! betongmössan på, väderkärringen har fått spel 

God morgon!
Jag sovit nästan hela natten, jag vaknade vid tre imorse av att två katter levde rövare! Jag fick tyst på dem till slut och kunde somna om! Min mamma är här på besök så nu har jag manuell diskmaskin en hel vecka! Nässla kommer idag för matte har blivit beordrad att jobba idag! Eventuellt om Nässlas matte får en lägenhet i Stockholm så kanske vi övertar denna söta vovve. Det blir i så fall efter jul…
en till natt med lika mycket vakentid som sömn. Har legat med värk och illamående stora delar av natten. Fibromage for the loose.
Suck.
I dag skal vi till Ikea och göra av med massor med pängar. Det blir värd det! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon!
Fast det är inte nån god morgon för mig. Det värker så jag vet inte vad. Vill inte alls idag.
Går inte att ligga så här sitter jag. Fast det går inte bra o sitta heller
Känns som jag inte orkar så mycket mer.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

God Morgon på er alla!
Har legat med kramp i högervaden i 4 timmar i sträck inatt.
Huset fullt med folk så jag fick hålla igen och inte gapskrika av smärta. Man kunde ju inte stå på benet.
Nu väntar en dag med haltande "blir så trött på dess kramper"
Åter till kaffekoppen
Känns inte som jag sovit nåt inatt. Dels värmen, dels värken o så en orolig hund som jagar flugor i sängen o flugor som kryper på en o kittlas. Blä! Fast hunden blev jag lite full i skratt åt mitt i allt. *ler*
Idag ska jag ut på landet. Ska ha begravning (djur jag mist) o sen hälsa på min andra syster också. Ska passa på att plocka maaassa gräs till mina marsvin så får de fest när jag kommer hem. Hundarna följer ju med o får träffa andra hundar så det blir nog fullt ös på dom.
Vetitjyvingen hur vädret kommer bli. Gassande sol imorse men nu mer mulet. Jag bryr mig inte men visst, när jag väl är ute på landet så vill jag kunna sitta ute. Soligt behöver det inte va men inte regna. *ler*

Hej på er alla. Har fått sova över 12 timmar isträck, men nu känns det som jag e bakfull istället. Sitter här helt nyvaken med huvudvärk.
Zimba gnäller lite idag 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Har haft en sjujävla värk idag också, ländryggen är helt paj. Jag kan inte ta många steg förrän jag måste stanna och vila. Det ska bli ett rejält väderomslag nu så det är väl det man känner av