Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: övrigt-smärta
Läst 1337 ggr
Bettan49
0

God Morgon 4 juli USA;s nationaldag

God morgon på er alla.

Jag som trodde kl.var 23. vaknade till och då får det bli morgon för mig.

Går inte att sova i en bastu. Värken är olidlig och katterna har tagit våra sängar i besittning.

Får se hur denna 4;de juli blir. Hoppas på lite lindrígare värme. man orkar ju ingenting i denna hetta.

Välkomna upp ur sänghalmen alla.

Vad har ni på programmet idag?

Zimba
0

Tjena. Har just kommit hem från allt slit, så jag satte ner rumpan just i soffan med kaffe o cigg o ska kolla så ni sköter er o inte hittat på en massa tokigheter idag(igår) när jag inte var här. Hann med en underbar badkväll i sjön med vänner o vovvar, simmade massor o ville som vanligt inte gå upp ut vattnet.

Ja, det blir nog till att sova läääänge o sen rasta vovven, dammsuga o sen vet jag inte.

Hoppas ni har sovit gott o att ni får en så bra dag som det bara går.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

4 Juli idag????????? Fan har en kompis som fyller 50 år idag, det har jag glömt, skit oxå. Japp då måste jag fixa nån present till han, HJÄÄÄÄLP vad ger man en biltoks intresserade kille?????????? Å sen e det ju Usa´s nationaldag oxå, grattis säger jag, som härstammar därifrån.

//Baloo forever

dreamiz
0

Grattis USA. hihi…

Ska till jobbet, sen vila o sova, sen städa burar. Tja, det gamla vanliga alltså. *ler*

O på tal om jobbet så är det bäst o sticka. Tur vi har flextid för jag är alltid sen nu förtiden. Kan det bero på att jag fastnar på denna sajten varje morgon kanske? Räcka ut tungan

Rita-S
0

Rita är trött. Läser Dreamiz tråd och ser "sen städa brudar" >.<

Vaknade högar med gonger i natt, av ingenting, av katten, av tv, av gubbe, av en fluga, av en mygga osv osv osv. Allt väkte mig i natt. Har kanske sovit i rem sömn.. 20 minuter?
Känns som jag inte alls har sovit.

Känns som värken är på väg att bli snällare just nu pga värmen, men jag hoppas det inte blir för varmt, det är jobbigt att måla i värme.. >.<

Skal till jobbet. Hoppas det blir lugnt..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

ThereseJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en dotter som fyller 18 år idag så det blir till att fira hela dagen :) Grattis Rebeca

Rita-S
0

Grattis Rebeca :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Sool
0

God morgon!

Jag har haft en riktigt bra natt - har inte varit uppe en enda gång! Bara vaknat till några gånger men somnat om direkt. Sov nästan 8 timmar! Det är ju som en "normal" person! Glad Och det är andra natten i rad! För mig är det helt klart personbästa på många, många år! Glad

Jag är inne på min 3:e semestervecka och _nu_ börjar jag känna mig ledig och kunna njuta av semestern! Har varit superstressad de första två veckorna då vi var bortresta. Sedan hade jag fullt upp med olika läkar- sjukgymnast- och beteendevetarbesök de första dagarna när vi kom hem. Men igår och idag har jag kännt mig ledig! Synd att jag ska börja jobba på måndag bara…

Idag ska jag gå på World Dog Show. Jag ställer inte ut mina egna hundar, utan jag ska bara titta på och eventuellt köpa lite grejer till vovvarna. Ska bli jättekul! Glad

Hoppas ni alla får en bra dag!

Zimba
0

Kom isäng halv 5 imorse o e nästan i koma, ska gå med vovven, sen hem o sooooova.

//Baloo forever

Bigblomman
0

Ska snart hoppa i säng. Har haft en sjujävla värk idag pga blåsten! Värst i ländryggen, har haft jättesvårt att gå längre sträckor! Har fått stannat och rätat ut ryggen ett flertal gånger när jag varit ute med Nässla. Tack gode gud så kan hon roa sig själv när vi är ute. Det är bara att ta med en fotboll och hon lirar med sig själv en hel timme!