OT: Förbannad tråd.
Zimba e så jävla förbannad o har vart det hela kvällen, så nu e jag verkligen ett rytande monster till lejon.
Det kom ett brev o det visar sig att jag har kört min bil oförsäkrad i 2 månader, tack o lov har inget hänt, mer än att försäkringsbolaget kommer att troligen inte va ett försäkringsbolag efter att jag tagit ett snack med dom imorgon eller ja senare idag. Jävlar va arg jag e.
Zimba Vrålar o morrar, hör ni 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
nä men ush då! 

Aja baja Zimba. Så är det när inte hjärnan hänger med.
Hur många lappar har inte jag på kylskåpet för att komma ihåg nästan allting.
Har gjort minnestest
Minnet var det inget fel på så då skyller jag på värken.

Men detta e inte mitt fel, jag har betalt o det kan jag bevisa, autogiro, men av nån anledning har försäkringen blivit uppsagd, jag har ingen aning vad som hänt. Men förbannat tok arg e jag. Fick från TFF idag en räkning på 1700 kr. MOOOOOOOOORRRRR
//Baloo forever

Tänk på hjärtat Zimba!
Detta måste du klara upp med en gång när de öppnar imorgon har du bevis skall ingen köra över dig (inte med bilen) utan dessa människor som inte kan sköta sitt jobb på försäkringsbolaget. Vi ger dom
Har de dragit autogirot så finns det ju inga skäl för dig att tro att försäkringen är uppsagd.
Förstår att du är pisst. Sänder dig (och försäkringsbolagsmänniskan du kommer att prata med) i morgon.
Sara

Ja det kan du ge dig på att dom kommer troligen att önska att dom aldrig börjat jobba där, nä köra över mig med bilen går inte, det får ju inte användas nu, försökte va lite rolig nu, lyckas dåligt. Inte meningen att låta som jag e arg på er, men jag e såååååååå arg. Inte ett brev innan utan vips kommer ett från TFF.
//Baloo forever

Sara: Det står klart o tydligt i brevet från TFF att jag inte har nån bilförsäkring.
//Baloo forever

Zimba: Begär kompensation när du når detta bolag, läs lusen av dem först och sedan säger du att du lidit för deras felsteg och säg att du vill ha detta återgäldat på något sätt…
Lycka till!
Men alltså, om de fortfarande drar pengar på autogiro hur tjyvingen kan de då säga att försäkringen är uppsagd? Det låter helt åt helsike fel i mina öron.
Läs lusen av dom du zimba!!
Men hur i tusan kunne DET hända? :O
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Heja Zimba!!!! Ge dem vad de tål!!!! Det hörs hit ut till Landvetter hur någon morrar och vrålar…. 
# 7 Jo, det vet jag. Men det måste ju ha blivit nått fel på försäkringsbolaget eftersom autogirot fortfarande har dragits.
Därmed finns det ingen anledning för dig att misstänka att försäkringen är avslutad. Hade autogirot inte dragits DÅ är du ju ansvarig att ta reda på varför.
Jag anser att autogirodragningarna är ett bevis gentimot försäkringsbolaget att dom har gjort fel och inte du. Se till att de får ordnat det.
Sara

Det där låter ju ursjukt, för att en försäkring ska bli uppsagd så måste man ju ringa och säga upp den *morrar med dig* Och har det dessutom dragits via aoutogiro borde dom för 17 se det, det är väl deras skyldighet att kolla upp innan dom avförsäkrar bilen.

Tack alla för att ni stod ut med en vrålande Zimba. Allt e löst, räkningen från tff kommer jag inte undan, men men, nu kan jag köra bäst fan jag vill igen, lagligt numera
det tog sin tid o det var så snurrigt att jag inte ens minns hälften av allt som sas, men det viktiga e iaf att det löste sig, utan att jag behövde använda vare sig bomber el handgranater, fniss. Det hade på nåt sätt blivit ett misstag, e för trött nu för att ens få ihop tankarna.
Men Zimba e nöjd o dom har kvar sina jobb 
//Baloo forever
*flinar* Det är ju bra i alla fall, men visst känns det skönt att ryta och vråla lite när man är arg?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Skönt det löst sig!

Ja det e jätteskönt, en stor lättnad. Tack för att ni inte hatar mig för mitt utbrott, 
//Baloo forever
De e väl nyttigt med utbrott? Håller man det inom sig exploderar man ju till slut.