Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1422 ggr
Bettan49
0

God Morgon 3 juli

En alldels härlig god morgon önskar jag er alla här.

Zimba skall jag önska ett bättre kom ihåg betala skatten itid.

Nej jag skäller inte men våra hjärnor befinner sig nog på en anna planet ibland.

Kram bettan

Zimba
0

Bettan: Skatten e betald o även försäkringen, men av nån jävla märklig anledning så vips har jag ingen försäkring längre, betalning sker via autogiro, så jag vet ifan vad som hänt.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bettan49
0

Zimba: inte vara arg. Det tar så på krafterna.

Förstår dig mycket väl har det blivit något glapp i autogirot tror du?

Försäkringsbolag är inget att leka med. Man betalar o betalar men vad får man igen?Gråter

Zimba
0

Nån som har en bomb till övers??????

//Baloo forever

Bettan49
0

Letar o letar. Nähä den har jag väl redan släpptOskyldig

Zimba
0

Ok, du lär höra när den smäller om jag får tag på en tills senare idag, handgranat funkar oxå.

//Baloo forever

Zimba
0

Förlåt Bettan att jag sabbar din G-tråd o till er alla att ni just fått se en mindre trevlig Zimba, men jag har faktiskt en sån, en ordentligt en, fast det e sällan jag blir sååååå arg. Skrattar mest som nån kanske märkt nåt av Generad

//Baloo forever

Bigblomman
0

God morgon.
Jag har sovit i 9 timmar! Helt fantastiskt, tänk att mer värme i luften kan göra så mycket. Jag måste hitta en rik karl och sätta i korsdrag så jag kan flytta till ett varmare land! Någon som känner någon rik gammal gubbe som är på väg att trilla av pinn???? Jag har köpt triss lotter men har aldrig vunnit mer än 25 kronor!

Jo, den andra katten, som min dotter är kattvakt åt, fann en granne igår eftermiddag och kom med den till oss. Så nu har båda katterna sovit inne inatt!

Zimba: begär kompensation från dem för att du fått lida sådan vånda över deras misstag!!!

dreamiz
0

Zimba: hoppas det löser sig! Förstår du är förb-d…

#7 Härligt att katten är hemma!

För mig är detta en pestmorgon… Inte nog med all värk o att solen gassar = gör huvudvärken värre utan igår kväll fick en av mina underbara marsvin somna in. Han hade varit sjuk en tid o blev bara sämre o sämre… Han hittades i ett soprum för drygt ett år sedan, vanskött o mager. Hamnade sen hos mig o hade snart ätit upp sig o blev en pigg o glad liten gris, o jag hoppas han har haft ett bra år här. Gosepepsi… Sov gott o busa på i marsvinshimlen. Chansey saknar dig! O matte också. Gråter

Bigblomman
0

Så sorgligt när en bästa vän dör men du har ialla fall sett till att han haft ett bra liv det sista året! Vilka fina minnen du måste ha med honom! Sänder en tår till marsvinshimlen.

Rita-S
0

Kondolerer Dreamiz, men du har gett honom ett fantastisk liv nu senaste året iaf, en liten tröst kanske :/

Zimba: Jag har bara vattenbomber, inte direkt vad du behövde?

I dag skal rita shoppa vinröd färg :D Jag skal skaffa den färgen till biblioteket, och vi fortsätter tömma böcker i kväll, efter jobbet.
I morgon kanske vi hinner spackla. Lördag skall vi i väg till Ikea i Sundsvall och handla möbler, sen skal vi grilla på kvällen :D Blir GRYMT!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

#9,10 Ja de djur man räddat blir extra speciella och visst har jag många härliga minnen av honom! O jag är glad att jag kunde ge honom detta året i varje fall.

V-lang
0

Hehe jag säger väl gokväll för jag kom inte ut förens nu, jag har varit till röntgen idag med mitt knä och efter det vart det lilla solstolen…vilken dag brudar jag är helt slut :)

[Tassy]
0

God kväll, har haft fullt upp hela dagen! i natt fick jag sova ca 45 minuter, sen bar de av på möte med teamet som ska hjälpa mig. Jag har inget minne utav vad dom sa, men jag vet att det gick bra iaf Oskyldig

Senare drog jag iväg ut i skogen, till en liiten liiiiiten tjärn, och la mig för att vila och lyssna på det skvaplande vattnet och filosofera över min nyfunna kärlek… några minuter senare sov jag som en stock i finvädret i flera timmar Skrattande det var balsam för själen, men aj, stel kropp och nu ser jag ut som en nykokt kräfta Fundersam