Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1171 ggr
Zimba
0

OT: Energi o skratt.

Jag vill ge mina goa cybervänner ett stort tack, för att ni ger sååå mycket av er själva. Ni ger mig både energi o så många goa garv här inne. Vad vore livet utan er??? Det e med glädje man går in o läser. Hoppas ni fortsätter så, man måste få ha kul o skratta. Skulle tro att jag inte e ensam om att tycka så, eller???????

Tack igen alla för era tokigheter o goa garv.Skrattande

Zimba älskar att skratta. Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Paddiz
0

Håller med dig Zimba. Tänk så många skratt jag fått och även väldigt mycket stöd och goda råd. En fröjd att gå in här.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

dreamiz
0

Jag håller också med! Fibro är den sajt jag är inne på mest numera. Glad

Rita-S
0

Säger ni, jag BOR ju här ;)

Goda skratt får man ofta här inne och fåglarna skal veta att vi fibrisar behöver koppla av med skratt bland dom som förstår!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Misimurf
0

Jag är jätte glad att jag hittat hit och att jag "träffat" alla här. Det är som en sorts trygghet, det finns alltid nån som "lyssnar" när man behöver skriva av sig eller få stöd och råd. Visserligen så har jag vänner och familj att prata med men ofta så är det lättare att prata med er som är i liknande situation som jag.

Jätte många varma försiktiga kramar till er!

[Tassy]
0

tack alla fibrisar!

Zimba
0

Åh vi e glada för att vi har dig, du finns för oss oxå o mycket kul har i haft o hoppas vi kan fortsätta så, eller hur???

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

V-lang
0

Jag är också tacksam att ni finns, även om jag nyss har hittat in igen. Jag har haft lite svårt att acceptera att det faktiskt är så att jag har fått fibro på allt elände. Men ni håller ju faktiskt humöret uppe allihop och verkar vara ett jättefint gäng =)

Rita-S
0

#7 vi provar iaf :) Visst är det tungt i blandt och visst har man dagar då det känns omöiligt att skratta, men utan skratt skulle jag nog krepera. Så jag skrattar en del! :) Välkommen tilbaks V-lang!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

V-lang
0

Ett skratt förlänger livet =) Tack Rita det är jätteskoj att vara tillbaka det kanske du märkt på trådarna, vi kanske till och med hade lite väl skoj…men vi får skylla på trötthet och värk Skrattande

Bettan49
0

Helt riktigt utan ett gott skratt orkar vi inte med oss själva.

Finns väl inget mer förlösande än att få skratta så tårarna rinner.Skrattande

V-lang
0

Precis! Också blir ju ögonen så klara och vackra…har jag hört Flört

Bigblomman
0

Jag tycker också det är jättetrevligt här trots att man mår skit  ibland så känns det faktiskt skönt att man inte är ensam att må så här. Alltså jag önskar ingen hade den här skiten men… ja, ni fattar säkert vad jag menar…
Man får en enorm feedback här! I LOVE it!