OT: God Morgon 2 Juli - 08
God morgon allesammans. Hoppet e det sista som sviker en, så jag hoppas att ni får en bra dag.
Själv ska jag bygga en hage åt mina småtroll, det börjar bli trångt i deras låda, trots att dom bara e 14 dagar, dom växer så det inte e klokt.
Zimba snodde tråden denna gången, förlåt 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
tassar väl förbi här o säger god morgon mitt i natten igen
här är allt kaos, jag är kaos. allt händer på engång och fibron har fått totalspel..

God morgon alla glada, jag hoppas också att ni får en någorlunda bra dag, själv hoppas jag på sol och värme för då mår jag som bäst =)
Attans Zimba jag glömde titta på klockan annars hade du inte varit först med den här tråden, men du svamlade så mycket i en annan tråd så jag glömde bort tiden 

Komma å skylla på mig, hm måste fundera ut nåt straff. Zimba e mycke mycke mycke sträng. 
//Baloo forever

Haha fundera på den till i morgon du, jag kollar upp om du kommit på något då 
Natti natt och godmorgon

Japp ska överlägga med mig själv ang detta ärende, återkommer garanterat. Natti natti
//Baloo forever

God morgon!
Nässla är redan här, hon kom för en timme sedan. Min dotter är kattvakt åt vår granne, de har 2 utekatter och igår kväll kom inte den ena katten hem! Vi var ute och ropade efter honom till 24.00 och jag vaknade 5.15 utav mig själv och sprang ut för att se om han var här på gården men ingen katt. Jag hoppas verkligen han dyker upp idag.
Vaknade med blixtrande huvudvärk idag o nackvärken mm vill jag inte ens tänka på… Lite bättre i huvet nu men ska till jobbet nu o då blir det ju snabbt sämre.
Kan väl va skönt med solsken men INTE när jag har huvudvärk.
Å vad jag är gnällig idag…
Nåt kul: Polanta blir 4 veckor idag!! När mamman dog trodde jag aldrig jag skulle klara henne, så det känns så himla underbart att hon inte bara lever utan växer, äter, är pigg o alert o har framtiden för sig! Att hon är mindre än andra är ju normalt för en moderslös, o hon har tiden för sig att växa ifatt. Hon är så underbar så det går inte att beskriva! 
Haha rätt åt dig Zimba ;)*retast*
*gäsp* I dag har jag en liiiiiten aning träningsvärk i låren, inget annat att undra på när jag red en liten sväng i går med.
Skal jobba i dag med, vilken överraskning. Den fina solen som hadde gjästspel här i går väkar ha gått sin väg igjen, men nu känns det lite som ryggen har vant sig mer till regnet, alternativt lossnade lite efter ridningen i går. Eller en kombo.
Note to self: Kom i håg att ta med gardinen i bilen så man kan köpa färg.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Morning!
Fint väder och varmare ute. Men då så klart är man riktigt dålig så att man inte kommer ut. Låg hela dagen igår och blir liggande idag också, har så j-a ont. Har även feber så jag har väl drabbats av nåt virus. Hade en del planer den här veckan men får ställa in…. :-( Hoppas ni får en bättre dag.
Pisan

BIGblomman: Men guuud vad hemskt! Hoppas att kissen kommer tillrätta - SNART! Jag hade blivit alldeles ifrån mig….
morrn..
ugh… AJ!!! kiropraktor hitåt tack!

#10 : Vi har letat men ingen katt har dykt upp än. Det har hänt tidigare för hans ägare att han varit borta i ett par dygn men det inget roligt att sådant händer när man är kattvakt. Jag skulle aldrig våga ha mina egna katter springande ute i ett bostadsområde med ganska mycket bil- och busstrafik runt omkring.
#12 Hoppas katten dyker upp!

God natt alla fibrisar!!!! Nu är det läggdax för mig. Sov gott!

Natti natt och hoppas du får en någorlunda värkfri natt. Sov gott!