GOD MORGON 1 Juli en ny månad
Önsker er alla en bättre dag värkmässigt.
Jag har tyvärr fått tillbaks värken i höften ordentligt där de satt ´blockaden i torsdags. Så det blir att ringa ortopeden så¨han sätter upp mig på väntelista. Fast han lovade det skall gå fort.
Kommer att sitta i telefonkö hela fm.
Till alla er andra välkommen upp och hoppas ni slipper den hemska värken idag. Kram till er alla
oops vad hände, fniss

Jag som tryckte på OT inte sjutton kom det upp nu.
Besvärliga Bettan igen. 
god morgon! smög in och trollade lite åt dig Bettan :)

Man tackar för uppbackningen

Tänk att tassy kan trolla, det hade jag ingen aning om.
Bettan: Försök att krya på dig.
Kram till er båda.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
smyger runt lite o städar på forumet, säg till om jag gör nå knas, hjärnan ni vet 

Ok, nu blir jag orolig, tar du bort allt som jag skrivit eller, fniss
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Gotten Morgen!
#6 nä, är snäll idag, smyger runt och petar in OT i rubrikerna på ot trådarna 
Morn alla! Hoppas du mår bättre snart Bettan!
Här är det den gamla vanliga värken "bara".
Att det är juli redan! Vart tog juni vägen?

Godmorgon!
Attans Bettan nu måste du se till i ringa idag o va som en igel så du kommer fram.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
God morgon!
Annars är det ju rätt logisk att "godmorgontrådarna" inte nödvändigvis har fibroinnehåll?
Men samtidig.. vi berättar ju gjärna vad vi skal göra TROTS våran fibro. Men visst är väl det ON topic? :)
Själv mår jag piss. Men jag skal kanske prova englastjärn i dag igjen! ååå som jag ser fram mot det! Kanske jag lossnar lite i min stela kropp! :)
skal jobba först fram til 1800 iaf, och tirsdagar brukar va jobbigt mycket jobb.
Men jag hoppas det går bra!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon
här på Österlen skiner solen just nu.Natten har väl varit rätt orolig.Mina ögon gör ont.En ny typ av värk som jag inte haft förut.Ljuskänslig är jag ju men inte värk.Nåja det går väl över eller så får jag vänja mig.Inatt var det alldeles vindstilla här.Förstår inte det ska blåsa på dagen då???.
Ska försöka städa av lite idag.Vattna mina blommor som är lite torra och fortfarande ta det lite lugnt.
Stackars dig Bettan hoppas du går hjälp idag.
Ha en solig och fin dag alla.
//Sylvia

God morgon!
Har haft sovmorgon idag, Nässla (hunden), kommer inte förrän 11! Oj, vilka regnskurar som kom över oss här i Uppsala igår, tur man bor på andra våningen!
Jag känner mig svullen och stel idag och har skitont i bröstryggen (Bechterew)
Bläääh! Jag håller på att sy en nalle till en kompis som fyller 50 den 27. Tänk att så lite får mig att "glömma" värken en stund
Jag bifogar en bild på den tiger jag sytt till min mamma som fyllt 72!
God morgon!
Idag mår jag lite bättre än jag gjort senaste tiden vilket jag är väldigt glad för! Andra veckan på semestern mådde jag superkass och att åka bil 25-30mil om dagen är ju inte det bästa när värken sätter in. Vi kom hem igen i söndags och igår var jag på läkarbesök. Ny läkare på VC igen. Hon var välidigt bra men ska tyvärr bara vara kvar över sommaren och sedan jobba där lite då och då :( Jag fick i alla fall nytt sjukintyg och hon ska skriva ett utlåtande till FK ang sjukersättning.
Idag ska jag till sjukgymnasten på förmiddagen och planera fortsatt behandling och på eftermiddagen blir det besök hos beteendevetaren på smärtmottagningen.
Imorgon blir det förhoppningsvis lungt!
Hoppas ni alla får en bra dag!

Godmorgon
Här i Klippan skiner solen och det är varmt. Visserligen blåser det lite men det gör inget.
Har varit hos veterinären nu på morgonen och vaccinerat två katter. Tajgerbajsaren fick en vanlig vaccination och Tussan fick en vanlig + rabies + id-märkning. Förhoppningsvis ska vi kunna ställa henne i Danmark i mitten av november.
Idag ska jag baka en kaka som vi kan bjuda på i eftermiddag när vi får besök av goda kattvänner.
I övrigt ska jag ta det lugnt.
Ha det gott.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
#13 Vilket enormt fint handarbete. Önskade att mina händer kunde åstadkomma något dyligt. Jag är inte ett dugg händig vad gäller att sy, jag planterar å drar ogräs det är vad jag lyckats med.

Go middag! Fast det känns som morgon än. Mår skit idag. Hade tänkt färga håret, men det orkar jag inte…. Hoppas ni andra mår bättre.
Kram
Pisan
Säger som föregående. Här skiner solen i Roslagen, där jag fn är. Passar min dotters katter och en radda höns. I går var det inget vidare vare sig med vädret eller värken. Drog igång den gamla vedspisen,som är enda värmekällan här.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Aj, aj här är det värkigt till max idag. Har ändå försökt o göra lite grann. Men i em har det varit hammocken som fått besök av mig. Attans vad det värker
vet inte riktigt om jag orkar mer.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Gokväll säger väl jag då =)
Jag har också haft en riktigt pestig dag med mycker värk i höfter, rygg och knä. Var till läkaren idag och kollade knät och ska in på röntgen i morgon och kolla om det är minisken eller om det är fibron som spökar, men jag har haft ont så länge (3 månader) kan man ha ont så länge på samma ställe?
Sen på eftermiddagen var jag iväg till veterinären och avlivade min dotters 14 åriga katt, hon hade helt plötsligt blivit tvärdålig och det visade sig att hennes hjärta inte orkade längre…usch vilken dag 
#13 Men vad du är duktig, den är ju jättesöt