Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1235 ggr
ophelia
0

OT:Kattskryt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är jag lite trött har en ömmande kropp men vad gör detGlad när jag har en så härlig söndag bakom mig.

Tack undrbara Paddiz för dina råd om bad med m.m.

Gangstern fick en kanon bedömning i går på sin första utställning i öppen klass.Hmmmm och jag får väl ta åt mig äran då för allt berömmet för prepareringen.Han fick sitt Cert och jag är jätteglad.

Dessutom så träffade jag en hel del bekanta sedan förr.Bland annat Inger från Lessebo som köpte en Birma av mig i min första kull och som hon tog så väl hand om i 19år.Folk var glada och på gott humör och det var lätt att umgås.En underbart härlig dag alltså där jag till och med fått gubben med mig.

Ha en bra måndag

//Sylvia

Ursäkta att sista bilden blir lite stor en förminskar jag den mera ser den konstig ut.Min prins ville inte ligga i bädd efter att hankatten bakom bråkat med honom han föredrog kisselådan som kudde.Fnissss denn är oanvänd lådan alltså.

Paddiz
0

GRATTIS till Gangsterns CAC. Roligt att mina tips har varit till nytta. Snyggt skynke du har sytt. Har du anmält Gangstern till K-stad i augusti? Pussa honom på magen från oss.
th_pokal

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

ophelia
0

Tack PaddizGladJa jag har anmält honom i alla fall så får vi se om han kommer med.Hmmmm tyckte min lille Prins skulle ha något vackertSkrattandeSka pussa magen med en gångKyss

Kram Sylvia

Rita-S
0

Grattis! :D \o/

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Grattis till certet. Kul!!Skrattande

ophelia
0

#3+4 Tack snälla för grattiset.//Sylvia

tuska
0

En dag på kattutställning är det absolut roligaste jag vet. Där träffar man likasinnade kattgalna människor.   Att man sen får inta sängläge och OJA sej någon dag efteråt det räknar man med.  Golven på en utställning är inte gjorda för fibborGlad 

Grattis till ditt cert

ophelia
0

#6 Tack!!

Certet känns extra gott eftersom det är min första egenuppfödda Perser.//Sylvia

dreamiz
0

#6 Jag åker ju på marsvinsutställningar och det är samma sak för mig där: så himla kul och ger så mycket att jag kan ta att bli sängliggande dan efter.

Zimba
0

Grattis till er, va kul.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

tuska
0

#8  Kanske vi träffas i Norge då?  Har en katt som kvalifiserat sej å får ställa ut i Scandinavien Winner.  Hur de dagarna ska fungera för mej det vete tusan, men det finns väl piller att häva i sej.   " Katta" är oxå egen uppfödning så det känns riktigt kul.

Men det som är roligast är ju att se alla vackra katter samlade

tuska
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får jag visa katten  ?? Här är den

Misimurf
0

#0 grattis till ert cert, vilken mysig bur gangstern har :)

#11 vacker katt

ophelia
0

#!! Vilken härlig katt du harGlad

#12 Tack!! Ett lite udda tyg som jag gilladeSkrattande

tuska
0

# 13  Ja här är dom många härliga katter, som trängs med mej på nätterna, det är då värmekällor kan jag lova

Bigblomman
0

Grattis till certet!

11# Oj, så fin siames! Blir alldeles sjuk!

sighni
0

#11 Fin katt! Lycka till på utställningen. Jag har också ställt ut på katt och hundutställningar men jag orkar inte längre. Jag brukar åka en sväng och titta när någon utställning finns i närheten. Det får räcka. Jag sysslade en del med whippet race och lure coursing förrut men det är samma där.

V-lang
0

Grattis =)