Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 2582 ggr
mangsa
1

Ont i händer/armar.

Jag är så less på min fibro…;( Har nu sista veckan haft jätte ont i händerna och armarna.. Känns nästan som när man har stukat handlederna, fingrarna. Är svullen och bara hoppas att det ska bli bättre. Sover knappt om jag inte tar imovane. Det värker i hela kroppen. Skönt att det finns ett forum där det finns fler som jag!! Det verkar vara svårt för omgivningen att förstå att man har ont, som sagt det syns ju inte på utsidan

Kram alla Jenny

Pisan
0

Kram på dej! Vet hur det känns. Jag brukar gå omkring med fingervantar inne när det är som värst med händerna. Och när jag sitter och tittar på tv har jag händerna "nergrävda" i en varm vetekudde. Detta lindrar lite grann, tar inte bort värken men det lindrar som sagt lite.

dreamiz
0

Stor kram! Vet hur det känns. O visst är det trist när folk har så svårt att förstå att man kan ha hur ont som helst även att det inte syns.

Bettan49
0

Ja du Mangsaa ibland känns det som man stretar i motvind bara. Värken i armarna kan det vara något reumatiskt? Ibland vet jag inte själv vad som gör att armarna och händerna gör lika ont som den värsta värken kring höfter och ben axlar.

Jag har ju även reumatism så även läkarna säger att "de vet inte vad det beror på" Hur skall då vi kunna veta.

Skickar dig en kramar om tanke