Natti natti alla
Nu vänder jag och säger natti isttället.
Efter en jobbig dag med barn o barnnbarn orkar jag inte mer.
Skall börja dagen med att vara barnvakt några timmar medans min dotter letar lägenhet och gör lite ärenden. De ligger så gott och snusar under täckena i gästrummet.
Skall lägga mig i tid idag. Det du Zimba klarar du inte av!
Så får vi se vem som först är uppe med tuppen.
Sov gott alla värkisar. Jag värker ned mig i sängen nu.

ASG, nä det klarar jag inte, har just kommit in har vart o rastat vovven. Men tänker inte starta nån G-tråd, ger chansen till nån annan, ibland kan jag va snäll. 
Hoppas du får sova gott Bettan, natti natti.
P.s saknar att du skriver med fetstil, då känner man igen dig lättare D.s
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Oj då kan inte sova för här spöregnar på mitt sovrumsfönster.
Jag som pallat upp mig med kuddar och katter i sängen.
E du nöjder nu Zimba! Det bidde änna tjockt.

Japp, nu känner jag igen dig Bettan, nu ska du inte komma här o ändra på saker man e van vid o att du alltid skriver med fet stil e ju en vana. Så nu e jag glad att du fixat detta. 
//Baloo forever
Hmm……… Det finns något som heter netikett, så här står det i Wikipedian:
De som skriver med VERSALER och större textavsnitt med fetstil ger illusionen av att de skriker, något som bör undvikas i vanliga fall eftersom det väcker irritation.
Jag fick lära mig vad Netikett var när jag började anväda dataor och har altid levt efter det. Tydligen är det inte något som är så viktigt här. Det verkar inte heller vara så viktigt att prata om vad vi alla har gemensamt och du Bettan, har du beklagat dig för många månne ??
MVH Lotta P

Men snälla någon vad har jag nu ställt till med?
Netikett har inte med stilar att göra. Det är att inte skriva och förtala eller göra påhopp på någon på nätet.
Detta med netikett kan jag det är första forumet bland alla jag är med på som man "tydligen" inte kan skriva så man ser.
Då lägger jag hellre av att skriva här. Här beklagar jag mig inte för någon "bakom fasaden". Det har jag nog med i privatlivet.
Suck jag blir så trött. Räcker det inte med att man lever som handikappad utan att man skall få på

Netikett är väl att bete sig trevligt på en sajt och inte göra påhopp????!! Fy för sådana påhopp. Bettan; SLUTA INTE ATT SKRIVA HÄR! Det tycker jag de som stör sig på typsnitt och stilen på texten kan göra.
Sidentassen: Vissa välger skriva i fetstil ¨för att dom har synproblem. Vissa skriver i capslock för att illudera dom skriker med. Bettan brukar inte skrika vad jag vet, hon skriver i fetstil för att hon har synproblem. Netikette är väl och bra, och det du skriver är sanning; gängs netikette säger fetstil är att "prata högt", men Bettan har då faktisk ett skäl. Och om du, igjen, tycker det är tråkigt med Off Topic trådar, som du igjen hintar till med "prata om det vi har gemensamt" så får du väl låta bli läsa dom tråderna.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Nu räcker det med personliga påhopp. Låser ännu en tråd . Inget mer bråk härinne TACK. Det finns regler ang personliga påhopp oxå.
Zimba Medarbetare.
//Baloo forever