OT: GodMorgon 29 Juni - 08
Väntade länge på att någon skulle göra en G-tråd, så jag gör en istället då. Vi ska ju ha en som vanligt annars blir det konstigt här. Ordning o reda ska det va, eller hur.
Så jag önskar er alla en bra Söndag.
Zimba ska ha en vilodag 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

God morgon allihopa. Hoppas eran söndag blir bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Godmorgon eller vad jag ska kalla det för?
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Efter att ha sovit 1½ timme, så vaknar man med världens jääävla hosta, åhhhhhhhh va det kliar i halsen, så det blir väl att va vaken tlls det blivit bättre, suck.
Men God Morgon på er andra, hoppas ni sovit lite längre iaf.
Zimba e sur 
//Baloo forever

God morgon! Vi hade åska och regn här igår så någon cykeltur till Ikea blev inte av. Jag har ingen aning om vad jag har lust att göra idag än… Känner mig seg och stel…
Typiskt också att jag la mig för tidigt igår kväll så jag inte kunde göra nån tråd. snyft…
Trist Zimba, hoppas du mår bättre snart!
Själv har jag ONT. Gjorde för mycket igår helt enkelt.
Har varit ute med hundarna, gett djuren mat o stoppat i mig värktabletter och nu tänker jag lägga mig o sova en stund till.

God morgon alla. Fick sova 2 timmar bara. Sedan fick katterna för sig att jaga varandra i hela lägenheten. Jag som la mig halvdöd vid 1 tiden inatt.
Idag mulet och grått precis som jag känner mig just nu. Får dottern och 2 av hennes barn här inatt. Det gäller att försöka se glad ut mitt i allt "jobb"
Så Zimba passa dig så inte någon tar G tråden inatt.
Får passa på o vila mig lite nu så inte hela höften skriker igen.
altså, vänta länge borde ju va att vänta tills man står upp, zimba.. ;)
Rita tänker göra rätt lite i dag. Skal göra en rejäl lasagne för vi får möiligtvis en kollega på middag. Våran "hittehund" Thore. Han kommer nog snart flytta inn tror jag.
Vi innviterade honom på middag en dag och jag gjorde helstek med wokade grönnsaker och mozarellagrateng, och han åt sig halvt till döde hävdade han. Efter en vecka med billy fryspizzor var ju vad som helst av hemlagat mat himmel!
Så en dag efter jobbet fick han åka med oss hem til delsbo i stället för att ta bussen, och gubben säger när han kliver inn "jag hitta en Thore, kan jag ta med honom hem? Han fulgte efter mig…." Jag var med på skämtet och sa "jo, det kunne du nog men vi kan nog inte behålla honom, det måste ju va nån som saknar honom!"
Thore, som i mellantiden hadde klivit inn i baksätet sa "ja, ni har ju gjort felet att ta hem mig och ge mig mat redan…." varpå vi alla garvade… :)
Roligt med roliga kollegor!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Morning!
Har en j-a hv, skall dricka lite migränte nu. Det är den där värsta sorten - som sitter i hela dagen… Bläää.
Hoppas ni andra får en fin dag dock!
Kramisar!
Pisan

Rita: Jag satt visserligen ner när jag gjorde tråden, men sen stod jag upp, förlåt. Visste inte att man måste stå upp när man gör sin G-tråd, FÖRLÅT RITA. Ska tänka på detta hedanefter, snyyyft
Lovar att aldrig mer göra om detta, please förlåt mig 
//Baloo forever
#9 tsk tsk tsk :)
Jag skämtar ju bara! :D

Vad betyder tsk????
//Baloo forever
Hur förklara vad det betyder.. det är ett ljud man gör , typ smappa lite skämtande med tungan o så du vet?