Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 994 ggr
Zimba
0

OT: Ska bara.....

E det nåt som ni känner igen??? Jag e extremt duktigt på att ska bara först innan jag gör det el det. Hela tiden e det ska bara……  Varför e det så svårt att bara göra det man verkligen ska göra, istället för ska bara först. kanske för att det andra e tråkigt Generad

Zimba e hopplös Fundersam

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

iblnad undrar om vi är släkt du och jag, så lika vi är Skrattande

Zimba
0

Jag har ingen lillasyster, men du kan få bli det om du vill Flört

//Baloo forever

[Tassy]
0

haha, vad söt du är Räcka ut tungan

Rita-S
0

jag har många "skal bara" innan jag kommer i gong med saker. Särskilt om morgonen… ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Det där känner jag igen…Räcka ut tungan

Bigblomman
0

Bouncy 8 Har ni läst om Alfons Åberg mån tro? (En barnbok)

Pisan
0

Jag har 2 tjejer på 10 och 12 år - "ska bara" hör jag dagligen MASSOR av gånger…. Glad

Zimba
0

Men jag e 45 ju, hm. Börjar Zimba redan att regregera tro, eller så har jag aldrig kommit ur det????Fundersam

//Baloo forever

Paddiz
0

Hemma hos oss är det kidsen som står för "Ska bara" och det är irriterande ibland när vi står och ska iväg någonstans.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

V-lang
0

Här är det både jag och döttrarna som "ska bara" karl blir måttligt less i bland Skrattande

Paddiz
0

Har kollat mig själv de senaste dagarna - jag är nog oxå en "ska bara"-människa. Kanske det är för att jag är påverakd av denna tråden men jag tycker jag "ska bara" hela tiden.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever