Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1042 ggr
[Tassy]
0

God morgon 27/6

Inatt fick jag inget sovit, hade fullt upp med att babbla med en go vän då tiden rann i väg ordentligt. Nu sitter jag och äter frukost, kl 07 går mitt tåg. Jag ska åka bort över helgen Skrattande

jag önskar Er alla en god och smärtfri morgon/dag! Jag kommer att sakna Er alla under min lilla resa Glad 

Kramar från Tassy

Rita-S
0

glad är jag det är fredag i dag vet jag, nu är rita trött!
Skal dock greja och röja i hälgen, lördag skal vi i väg och leta prylar, gardiner till bibblan så vi släpper beställa från internet om vi ahr tur, färg o grejs.

Vi kanske även får besök av grannen och hennes dotter :)
Ja och mannen då.

Sen får vi se hur mycket jag hinner kika inn på forumet under dagen, får jag medlyssnare igjen kan jag nog se bort från det vet jag.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Mm skönt det är fredag för det betyder helg o två dagar ledigt då man kan vila o göra som man vill. Underbart!

Sitter här just nu med en fågel på axeln. Hon är knäpptyst just nu o verkar trivas. Tyvärr måste jag snart sätta tillbaks henne på buren igen då det är dags att gå till jobbet.

Sidentassen
0

Godmorgon, en som vanlig väldigt jobbig smärtfylld sådan…………..

Jag måste alltid sitta och vänta på att min ena värktablett ska börja få effekt innan jag kan ta itu med morgonarbetet, lite jobbigt ibland. Tur man har datorn då………….

Just nu ligger min svarta perserhona Pärlan på databordet framför mig, nedanför i en hage piper hennes dotter 4 vrckor och vill att jag ska ta upp henne, hon är sååå go.

Jag hoppas ni får en bra dag iallafall

Hälsar Lotta P

Konstigabaralillajag
0

Jag tror jag blev överkörd av ett tåg i natt för idag har jag ont. Har massor att göra så jag har inte tid med värken :/
Ska ha födelsedagsfest i morgon och tält ska upp, det ska dukas, huset ska städas, barnen ska köras till mina föräldrar, smörgåstårtan ska hämtas, storhandla på systembolaget… och så massor mer att göra.

Idag ska min läkare ringa från smärtkliniken, hoppas att han har ngn uppmuntrande till mig.

Bigblomman
0

Jag kommer nyss in från en underbar sommarpromenad med min dagishund Nässla. Jag har gått och blivit combo kund i comhems träsk. Vi har för tillfället 120 kanaler att zappa emellan och inte ett enda vettigt program sändes i går kväll?!! Får se om det finns något bättre ikväll.

Idag ska jag bara ta det lugnt… Mitt huvud mår bra igen, jag hade en fruktansvärd huvudvärk igår som inga piller kunde dämpa!

Zimba
0

Idag e jag o min hjärna fiender, värre än vanligt Generad. E svintrött o ont lite här o var, men städade som fasen igår, så det känns som jag e bakfull, men det e det värt, skönt att vakna o veta att det e rent o  fint hemma, mat i kylen, så nu ska Zimba bara vara o göra vad jag känner för o ta hand om mig o djuren, hela helgen. Skrattande

Åh ska bara njuta o terra er här inne oxå Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

dreamiz
0

Hoppas ni mår bättre alla!

Jag har sovit lite i em och sedan tog jag hundarna och gick till zooaffären. Behövde köpa lite fröer, tuggben och annat. Hade inte tänkt gå in i djurrummet men när jag kom dit frågade ena tjejen om jag ville hjälpa dom könsbestämma marsvinsungar de fått in. Klart man hjälper till och det gick smidigt.
Men jag kunde ju inte göra det utan att gå in i djurrummet och där finns ju bla mössen. Å jag som undvikit djurrummet läääänge nu men nu var jag där o var ju tvungen att titta och gu vilka sötnosar det fanns! Ett par av sötisarna ville inte sitta i min hand så då valde ju de men fyra stycken kom faktiskt med mig hem. De är bara såååå söta och trevliga! De ska bo i min ena musflock sedan så blir inte fler burar här, bara lite nu i början.
Måste bestämma namn ju… Alltid svårt. Alla är tjejer. En är blå bandad långhår, en är choklad tan långhår, två är eventuellt svartögd creme (lite osäker på färgen) och de båda är satin en långhår och en korthår. Ljuvliga!