Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1288 ggr
Zimba
0

Paddiz Morgon tråd.

Eftersom du ligger o sover så passar vakna jag å gör en tråd åt dig, så ingen snor din G-tråd, snällt va???? Hemlis Fan jag börjar bli för snäll, dax att ändra på det kanske. Fundersam

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bettan49
0

God Morgon på er alla. Nu går jag och lägger mig för att vakna till liv till morgonen. Skall få en blockad i höften torsdag morgon.

Änna nervöser.

Faxlin
0

#1: Håller tummarna för dig på torsdag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Rita-S
0

#1 det går nog bra, särskilt när vi kommer va så många som tänker på dig och håller tummar för dig på torsdag, underteknade inkluderat!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Hrm, jag som trodde ingen hunnit med en godmorgon tråd idag. Jag kunde fått göra min första. Jaja… Gråter

Ska snart iväg till jobbet. I em ska jag hämta en underbar skinnypojke. Eller ja, tanken är att det ska bli en men ska även titta på hans bror o en hona också… Kanske bäst o bara ta med en liiiten transportbur så jag bara får plats med en. haha!

Igår blev råttan Titus opererad för en tumör. 6 stygn blev det! Ett rejält sår men hoppas inte det kommer tillbaka nu. Han är pigg o alert. Har fått sy med ståltråd så inte kompisarna ska ta stygnen.

Min lilla vovve Alex satt här o kiftade förut o såg helt överlycklig ut. Han verkar så glad över att ha fått en kompis. O jag trivs också med Bamse. Två galna hundar gör livet lättare. hihi

Ha en trevlig dag allihop!! O #1 lycka till imorn!

Paddiz
0

Godmorgon - igen

Zimba: TACK för att du startade en G-tråd åt mig. Känns skönt att kunna sova och ändå starta en tråd =O) Tänk att du har varit snäll mot mig så många gånger - akta så att det inte blir kroniskt =O)

Idag känns det lite bättre med mina tankar. Har stoppat ner dom i en burk och kan ta fram dom om jag känner för det =O)

Har inte lika ont i kroppen idag och hade det inte varit för att jag får ont så skulle jag skutta runt och jubla.

Ska köra runt med snabelsugaren så att jag är klar lagom till Hem till gården x 2 om en timme. Det är inte klokt att det ska ta så lång tid - men så är det när det måste pausas hit och dit.

dreamiz: Du går väl göra som jag - vädja till det goda Fibromyalgi-folket så får du säkert starta en G-tråd imorgon. Skickar några Krya på dig-kramar till Titus.

Bettan49: Håller tummarna för dig. Du ska se att allt kommer att gå bra.

Ha en bra dag gott folk.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

tuska
0

# 1   Bettan  kanske du fått blockader innan, men de jag har fått har gått bra.  En känsla kommer på en endaste gång.  ÄR DET SÅ HÄR ATT VA SMÄRTFRI I HÖFTEN.   Förvånad

Pisan
0

Lycka till Bettan!

Zimba
0

Säger oxå Lycka till Bettan, du ska se att det går hur bra som helst.

Paddiz: Ja men snart e det slut på min snällhet, fniss. Ville bara att du skulle bli förvånad.

Dreamiz: Du ska se att du hinner göra en G-tråd, ska försöka låta bli att göra en. Får väl se hur länge jag kan stå emot, fniss

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

God morgon alla. väcktes av telefonen och och väldigt jäktad sköterska sa till mig att hon kommer hit kl 14! ok sa jag ju så klart. jag undrar vad det handlar om, de verkar vara bråttom? nu är jag orolig! Förvånad

Faxlin
0

#9: Håller tummarna för dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars