Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 783 ggr
Zimba
0

OT: Zimba e vaken.

Men jag lovar att va snäll o låta Paddiz få göra sin G……….tråd.

Så vad ska jag skriva om nu, mer än att det e halv storm ute, klockan e snart 00.17 o Zimba e jätteförkyld, katterna har fått tokfnatt o jag börjar bli trött.

Paddiz: Det var svårt att hålla sig, men allt för att du ska bli gladFlört

Zimba säger Godnatt till er som e vakna.Cool

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

halloj igen Zimba ;) vet inte om jag kom ihåg att svara på ditt senaste mail, gjorde jag det? Hemlis

Zimba
0

Nej det gjorde du inte, jag väntade o väntade o väntade o ………. men inte då. Skrikandes Men du sitter säker med fjärilen o på sajten o gör tester istället. Gråter

Ska sova strax, fan va det e svårt att komma isäng i tid, varenda natt lyckas jag va vaken fram till 2-3-4 tiden. SKÄRPNING ZIMBA. Generad

//Baloo forever

[Tassy]
0

nej Zimba, jag sitter inte på sajten och inte har ajg fått prata med min fjäril, jag vet inte, kanske han har flugit sin kos? Förvånad

Förlåt att jag glömde svara, min fibrohjärna är helt kaos, hela jag är kaos.

Zimba är bättre än fjärilar, Zimba flyger inte iväg Flört

Zimba
0

GeneradGenerad, va du fjäskar, asg. Nä vingar har jag inga, jag står stadigt på marken. Tack förresten, tar det som en komplimang.

Sätt dig du o skriv mail till mig, så har jag nåt kul att läsa när jag vaknar. Skrattande

Nu e det natti natti för min del.

Vi höres senare idag. Åh du låt Paddiz få sin tråd. Glad

//Baloo forever

[Tassy]
0

har mailat dig nu.

klart Paddiz ska få sin tråd Flört 

natti natti, sussa sött i din Zimbasäng *fniss*

Paddiz
0

Tänk vad de nya medarbetarna är snälla. Nu när jag fått starta en g-tråd så är jag nöjd - för ett tag i alla fall.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Zimba
0

Paddiz: Snäll o snäll det var ett undantag bara, fniss. Vi får väl se vem som hinner först denna gången, hihi.Flört Man får ju visa sig från sin bästa sida så här i början, eller hur Tassy??? Hemlis

//Baloo forever