Godmorgon 24/6 - HURRA
Ja, om morgonen är god eller inte - det vet jag inte. För mig är den inte god då jag har ont + har mycket att tänka på. Har sovit dåligt och då blir det att sova lite under dagen.
Lite GOD är den i alla fall för jag fick starta en Godmorgon-tråd. TACK Zimba för att du höll dig. Ja, även ett TACK till alla er andra som lät mig starta tråden.
I övrigt så blåser det något enormt här i Klippan. Regn tror jag oxå det blir. Såg på Kvällspostens hemsida igår att det skulle bli varmt i nästa vecka. Det stod att värmen kommer under juli.
Ha en trevlig tisdag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
God morgon tror jag. Har faktisk inget vidare ont efter ridningen i går. Men så var det ju bara lite skritt i skogen med, så jag räknade inte med så mycket värk.
Det är grått i dag med men inte så tungt i luften som det har varit sen fredag. Kanske det lättnar lite nu?
Jag hoppas på aningen mer värme. Lördag och söndag var temperaturen ute helt perfekt föruten åsktrycket, så vi kanske kan få tilbaks den temperaturen? :)
Dags att göra sig klar till jobbet!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag säger bara morrn morrn!!!Blåsigt så det nästan verkak storm på Österlen
Utelämnar god för här är det ont ont.Dessutom så är jag lite deppad.Blir ingen utställning för mig till helgen.Gangstern är ok men igårkväll började Pelle plutt att kräkas.Alltså har de fått något som inte varit ok att äta men vaaaad.Eftersom de inte har varit ute nu på ett tag på grund av blåst och regn så är det ju något jag har gett dem..Det kan väl aldrig har varit tonfisken de fick för av den åt pojkarna som galningar???????
Paddiz hoppas du mår bättre framåt dagen.Mycket tänk är jobbigt ibland.Kram på dig.
Rita Skönt att du inte fick föööör ont.Men hur var hästen gillade du den eller ska du kolla vidare???
Ja nu ser åtminstone jag fram emot mera värme och slut på blåsten.
Ha en fin dag alla
//Sylvia
#2 jag blev ju tokcharmad men jag måste ta reda på om jag charmas av hästen, av fakta, eller en kombination :)
Jag skal provrida igjen och jag håller fortfarande ögonen öppna :) Har dock skrivit full rapport här!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
# 2 Om det beror på tonfisken som kräkningarna kom så är det fort överstökat. Deppa inte för utställningen han frisknar nog till. Om du är som jag så är det den egna hälsan som sätter stopp för utställningarna jag anmäler till.

Godmorgon godmorgon, Mackan har en kompis som sover över och slöfockarna sover fortfarande. Själv har man duschat, gått hundrundor och ätit frukost redan. Ska strax köra och storhandla.
Sen måste jag köra till djuraffären också och köpa massa hundmat, mitt lager är nästan helst slut. Ikväll kommer det en tjej och tittar på pållarna, sen ska jag hinna med att tvätta städa och sila fläderblomssaften också !!
Hoppas ni alla får en underbar dag !!!

God host snörvel morgon, blä.
Paddiz: Ibland e jag snäll, men vänta du bara. 
Ska inte göra ett enda dugg idag utan att bara vara förkyld. Har legat så mycket att jag har sååååå ont i ryggen, 
Måste ut med vovven, sen hem o sova igen.
Hoppas ni andra får en bättre dag o slipper förkylning.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Storm här o en del regn. Brr… Nog för att jag inte gillar värme men kan det inte vara lite lagom?
I em bär det iväg till vetten. Ska kolla upp min ena råtta som har fått en äcklig grej i nacken. Jag har aldrig sett nåt sånt o uppf jag kontaktat vet inte heller vad det är, men de höll med om att den ser äcklig ut. Han är dock pigg o alert o matfrisk så verkar inte påverka honom. Men blir intressant o höra vad det är för nåt.
Ha en bra dag alla!

Var hos veten för en stund sedan för att få testikel intyget på Gangstern och kollade samtidigt katterna.Veten menade på att de har ju ingen feber och är pigga äter och dricker.Gangstern är helt ok nu och Pelle hoppas jag fixar till det till söndag.Skönt att veta att det inte är infektioner eller så.
Jodå själv är jag väl inte i form men denna gången ska gubben följa med så han kör och jag vilar.

Go middag!
Blåst idag igen, men solen skiner i alla fall, det regnar inte som igår. Hade megavärk igår. Är lite bättre idag. Mår istället sämre mentalt idag, ekonomin knäcker mig. Funderar på att bryta sjukersättningen och börja jobba bara för att slippa den här j-a pengaångesten, jag orkar inte fysiskt men skitsamma - så här som jag har det nu går inte, jag har ju 2 barn att försörja också… Vet inte hur det kommer at gå - om det går… Varför skall det vara så jävligt för oss som är sjuka? Varför skall vi straffas för att vi är sjuka??? DET ÄR FÖR JÄVLIGT!!!!!
Hoppas ni alla får en fin dag!!
Pisan

Hej!
Jag har varit till djursjukhuset tidigt i morse tillsammans med min dotter hon lämnade in sin kanin för sterilisering. Sedan har vi varit ute med min dagishund i 2 timmar så nu är det dags för mig att hoppa in i duschen, jag hann inte det imorse. Jag var så seg när jag vaknade, har haft ont i hela bröstryggen inatt 
goddag alla, nu glömde jag vad ajg skulle skriva här, men det kanske kommer i ett senare inlägg.. Jag är inne i en mycket dålig period nu, orkar inte skriva mer.
#9 Jag blev att tänka på att det går att få jobba nu å tjäna 10000/år utan att sjukpenningen dras. Kanske det vore något, Då kan man lägga upp det lilla jobbet, som orken är den dagen.