Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1077 ggr
Zimba
0

Godmorgon 23 Juni - 08

Jaaaaaaaaaaaaaaa jag hann först denna gången.

Hoppas som vanligt att ni får en bra dag.

Zimba va först, jippiFlört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bigblomman
0

God morgon!
Jag var så trött igår kväll, jag somnade straxt efter 20.00! De senaste veckan har jag istort sett varit medvetslös vid 21.00 och sovit hela nätterna förutom en natt då min kära katt herr Findus ville leka! Jag tror orsaken till tröttheten är all värk jag har haft pga den häftiga blåsten som har varit…

Rita-S
0

Det pösregnar i Delsbo… jag behöver nog inte säga hur jag mår då….

*gjör sig i ordning till jobbet*

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sidentassen
0

Ja det är måååndag morgon…..ute regnar det och det är rätt så kyligt dessutom. Är som vanligt uppe och ifarten tidigt, Hasses väckarklocka ringde 03.40 och då hade jag legat vaken och kelat med Byske och Coccos en timme drygt (ont i ryggen som vanligt).

Jag hoppas ni alla haft en fin midsommar även om vädret inte varit på topp. Själva har vi bara varit hemma. Vi har jagat husvagn men hittar ingenting i "vår" prisklass. Alla säljs så fort annonsen kommer ut:-(

Jo jag har satt upp belysning i vår paviljong, det blev så fint ske ni veta. Nu vill jag bara ha varmt så man kan sitta därute och mysa på kvällarna.

Idag blir det lite kattbad, och sedan är det dom där gardinerna, som stirrar på mig så fort jag sätter mig här vid datorn…..sy oss färdiga….verkar dom säja till mig, och jag ignorerar dom. Suck, men jag måste ju:-(

Jessicas sambo Aji åkte till Gbg igår för att gå sin första introduktionsdag på Stena Line. Han har nämligen fått jobb där mern måste gå en massa kurser först. Fredde, vår son alltså, och hans sambo, jobbar där. Fredde har jobbat nu i 8 år, tror jag det är. Det är ju ett kanonjobb. Jobba en vecka, ledig en vecka, snacka om mycket ledighet.

Vattenskålarna är färdigdiskade och lådorna mockade, sängarna bäddade………….hm……….då var det bara dom där attans gardinerna:-(…. Nej jag vill inte, jag går och badar Coccos iställetGlad

Önskar er en fin måndag gör

Lotta P samt alla mina plattisar och den nakne

ophelia
0

Godmorgon från Österlen!!!

Här skiner solen men som vanligt så blåser det så så det är otrevligt att vara ute.Egentligen så borde jag vara glad och positiv för det är utställning i helgen i Kalmar och sooooom jag har glatt mig åt det.Men med allt som varit runt omkring nu i flera veckor så känner jag mig bara så trött och slut.Kroppen gör ont ont ont.Katterna borde badas nu och nya skynket är fortfarande inte sytt.Tror jag stannar hemma istället.Fast jag kommer nog att ångra det sedan.ÅÅÅhhhh om man bara kunde få extra kraft nånstans ifrån just nu.

Annars är allting bra.//sylvia

tuska
0

Dom där extra krafterna söker jag dagligenFörvånad  Men f…n  va lågt det är till dem.    Har planer på utställning av katter själv, men oftast blir det inget av  betalar in avgiften för att sen konstatera att det går inte.     Ibland har jag klarat en utställningsdag  sen får man vackert betala med att vara helt kass en lång tid.   Man får passa sej för att göra nå roligt.

machegirl
0

Godmorgon. Ny här :-)

linasvovvar
0

#6 Godmorgon och välkommen hit !!!!!

machegirl
0

tack :-). Håller på o kollar hur detta funkar :-)

linasvovvar
0

#8 Bara fråga om du undrar något så lovar jag att alla här inne kommer göra sitt bästa för att hjälpa dig !!!

machegirl
0

tackar. det lär jag behöva hihiFot i munnnen

Rita-S
0

Välkommen Machegirl :)

Dagen blir stadig bättre. kollade hur det låg till i stallet där jag väntar plats och det ser positivt ut.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Zimba
0

Välkommen hit, hoppas verkligen du ska trivas här bland oss. Här finner du både skratt o allvar o det finns alltid nån som lyssnar.

//Baloo forever

[Tassy]
0

Välkommen  Machegirl!

Zimba
0

Zimba har blivit såååå jävla förkyld, så hon ska nu krypa ner i sängen o sova. Om Rita ger mig lov till detta Flört Bäst att fråga o va lite försiktig nu, fniss

//Baloo forever

Rita-S
0

#14 hahahaa jag dikterar inte sådana saker :D

Zimba
0

Skönt att veta, fniss. Då kan jag ligga sjuk med gott samvete Flört

//Baloo forever

Rita-S
0

Sjukdom är ALLTID en accepterat orsak att inte va på sajten ALLS faktisk :)

Zimba
0

Åja, kommer nog att titta in här ändå, fast jag e sjuk. Abstinens du vet Hemlis

//Baloo forever

dreamiz
0

Välkommen machegirl!!!

Idag var första dan jag lämnade vovvarna ensam medan jag jobbade. Flexade lite så jobbade knappt 3 timmar men ändå… De fick godis när jag gick, sa inte ett knyst o när jag kom hem sov de. Men undrar vad de gjorde däremellan? Då jag bor i lägenhet så hoppas jag ju att de inte ylar eller så. Ja Alex har ju aldrig sagt något men Bamse som är ny… Tränade ju lite o första gången ylade han men sen hörde jag inget så hoppas!

Har hemsk nackvärk o huvudvärk idag. Inge kul alls…

Men min marsvinsbebis är nu 19 dgr gammal o pigg o äter som en häst o är bara så underbar!

Paddiz
0

Godkväll

Idag har det varit en blåst och regn här i Klippan. Solen stod högt i morse och jag trodde att det skulle bli en härlig solig dag - men det sket sig. Tror inte att solen kommer tillbaka mer denna sommar (pessimisten har talat).

Vill oxå passa på att säga välkommen till Machegirl - hoppas att du ska trivas här.

Tycker det är lite fusk att ni startar Godmorgon-trådar så tidigt. Det är ju när jag ligger och sover. Jag vill oxå kunna starta en G-tråd.

Nej, nu ska jag förebereda mentalt inför CSI N.Y.

Kramizzzzar Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

Skal vi låta paddiz starta en godmorgontråd i morgon Zimba? :)

Paddiz
0

2
Snälla, snälla, snälla, snälla - låt mig få starta en tråd - men jag kan inte starta den strax efter midnatt för då sover jag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

ophelia
0

Hihihihi  nu har jag varit duktig.Sytt burskynke till dubbellbur plus tak och håller på med en puff.Nåja det blir ju som det blir.Men liiiiite roligt var det i alla fall.

Paddiz klart du ska få starta en tråd tycker jagSkrattandeBara sätta klockan på ringning 20:00

//Sylvia

Zimba
0

Ni e dumma mot mig, tycker jag, fniss.

Jodå Paddiz starta du din morgontråd om du hinner, asg. Jag kan ju alltid ta bort den, asg

Det kommer snart att bli en tävling om vem som hinner starta den först, sen i slutet av månaden kan vi se vem som vinner, bra idé, eller hur????? ÅH SÅ SÄGER VI JAAAAAAAAAAAAAAA Generad

//Baloo forever

Rita-S
0

neeeeeeeeeej? :)