Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 1360 ggr
Rita-S
0

Jag välkommnar..

2 nya Medarbetare på sajten!

Tassy och Zimba har båda visat interesse och har nu fått chansen att jobba som Medarbetare på sajten :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Tackar. Du vet inte vad du gjort Rita, fniss. Nej nu e det allvar som gäller, asg. Hårda tag kommer det att bli Oskyldig

Kram

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

#1 självklart :) jag är livredd nu ;)
Du vet förrästen att då bortfaller ju konkurransen om statistiken? ;) Vi är ju på samma LAG nu :D
Och innan du hinner fråga så är det ju enbart därför jag frågade dig.. självklart bara av den orsak.. ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Paddiz
0

Usch nej, inte Zimba som Medarbetare. Då kanske hon lägger in att vi blir avstängda om vi visar söta djurbilder =O)

Nej, skämt åtsido - vad roligt med nya Medarbetare på sajten.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

[Tassy]
0

tack än en gång :)

Rita-S
0

#3 faktisk kan väl bara sajtvärdar göra det, så Zimba måste i så fall muta mig ;) *förbereder sig på mutningar och mot-mutningar*

Paddiz
0

Vad bra att det bara är sajtvärden som kan bestämma avstängning. Säg vad du vill ha - så ska jag försöka fixa det *mutar Rita*

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

Psst, jag är mutbar med chockladtårtor o grejs ;)

Zimba
0

ASG, ja du Rita, detta e ju bara början o du ser redan hur bra det går. Muta e jag världsbäst på, fniss.

Paddiz: Japp, se upp. fniss

//Baloo forever

Rita-S
0

Hum jag kommer bli tjock!

dreamiz
0

Kul!!!

Zimba
0

Nu ska Zimba ut o rasta vovven, sen sova lite, så nu får ni det lungt o skönt några timmar från mig, fniss.

Zimba kräver att få ta vovve rastpauser, ny regel. Det har jag bestämt, fnissGenerad

//Baloo forever

Rita-S
0

#11 behöver ingen regel på det faktisk :D Det är ingen skrivtvång här inne, inte ens för Medarbetare!

Zimba
0

Ok, då slutar jag väl skriva då Hemlis Men försök att stoppa mig Generad

//Baloo forever

Bettan49
0

Skall man vara rädd nu då? När Zimba o Tazzy tar över med dig Rita?

Känner er ju inte men är väldigt skrivsugen.Skrattande

Rita-S
0

#14 Be afraid! Be very afraid! *citerar Yoda*

Men skämt åsido, jag tror inte ni har nåt att frukta från varken Tassy eller Zimba ;) Dom har inte bitit någon änn så jag tror inte jag behöver ge dom munnkorg? :)

Zimba
0

Bettan49: Du ska va jätterädd, jag kan bitas. fniss. Nädå jag brukar inte bitas, o behöver heller ingen munkorg, asg. Inte än iaf. Så skriv du så tangenterna glöder el brinner, go girl go Hemlis

//Baloo forever

[Tassy]
0

hahaha, munkorg Skrattande det skulle se ut det Flört

Zimba
0

ASG igen, ja det e inte med munnen jag skriver, så visst sätt för tusan på mig en munkorg om ni vill, fniss Hemlis Det e inget plåster, de e en munkorg,Flört Eller vad säger du, Tassy???? Bits du???

//Baloo forever

[Tassy]
0

jovisst bits jag, om nån ber om det Skrattande

Faxlin
0

#5: Ledsen att behöva säga emot dig. Men det är inte sant att bara sajtvärden kan göra det. I praktiken kan även Medarbetare försätta medlemmar med skrivförbud vilket är väldigt bra när man får in otrevliga troll och värden inte är på plats. Men självklart bör värden vara den som bestämmer. Men det är möjligt i alla fall. ;-)

En Åsa som ber om ursäkt för att tillrättavisat värden här inne.

Sedan vill jag självklart säga att jag är sååå glad över att ni båda blivit Medarbetare. Det är bra för Rita att ha några hon kan lita på som sköter om saker och ting. Och hon har gjort ett bra val.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Rita-S
0

#5 det hadde jag faktisk ingen aning om :) all info jag fick för 100 år sen (kändes det som) så värkade det som Sajtvärd var ända som kunne sköta sådana saker. Men tur det att det funkar för Medarbetare att göra sådana saker, i fall ajg hamnar utan internet eller sådan knas :)

Zimba
0

Tack Åsa, blev glad över att du tyckte Rita gjort ett bra val.

Och tack för ditt info ang skrivförbud, här ska det ges skrivförbud, fniss. Kan man ge Rita skrivförbud tro, asg Skrattande

//Baloo forever

Rita-S
0

#22 DET tror jag blir svårt ;)

Faxlin
0

#22: Det går inte :-)

#21: Du är den enda som kan ge och ta bort medarbetar statusen. Kan det vara så att du blandat ihop det? Ja och visst känns det som hundra år sedan man fick all information. Jag tycker jag har varit Sajtvärd i evigheter. hihi

Audiatur et altera pars

Rita-S
0

#24 kan mycket väl va jag blandar :) Du vet, oss fibrisar ;)

Faxlin
0

#25: Va?? Vaddå?? Har vi dåligt minne?? Neheee, det har jag då inget minne av. hihi

Audiatur et altera pars

Rita-S
0

#26 vad har vi dårlig av sa du…….? Fundersam