Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1219 ggr
Zimba
0

OT: Sommarbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill se lite typiska sommarbilder, eftersom det mest e mulet o regnigt ( kan inte stava) Inte för att jag e en sommarperson, men lite mysiga bilder e aldrig fel.

Jag sätter in en bild som finns i en annan tråd, men tar en repris. Min vovve Baloo badar i sjön.

Zimba e på G Cool

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bettan49
0

FörvånadVar det sjöodjuretCool

Zimba
0

Men va e det du säger om min älskade vovve, putt. SKa tänka ut en hämnd. Fundersam

//Baloo forever

Bettan49
0

Då lägger jag in kort på min lilla Märta. Svart som nattenCool

Zimba
0

SÅÅÅÅ lik min Zorro, svarta katter e häftiga. Har du sett mina småtroll????

//Baloo forever

Bettan49
0

Gärna älskar djur. De ger oss så mycket tillbaka. Finns det något underbarare än djur (gubben kommer tyvärr på 2:dra plats)

Zimba
0

Bilder på mina troll finns på tråden " Zimba har blivit mormor.

Ja djur e helt underbara. Fattar inte att jag sitter här framför datorn när jag har 4 små bebbar som e 5 dagar gamla, men springer in o gosar jämt o ständigt med dom.

//Baloo forever

Bettan49
0

Jo men dom har jag sett de små underverken.

Sö otroligt söta.

Zimba
0

Tack, ska ta fler bilder, försöker ta varje dag. Ska behålla 1 grå o den randige, dom andra e tingade, 2 av mina bästa vänner ska ha en var. Så kan jag komma o hälsa på dom.

//Baloo forever

dreamiz
0

Ett litet kort på min underbara Vanessa. Tyvärr dog hon tidigare i år (pga ålder och sjukdom) men hon kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Finns det nåt sötare än en marsvinsnos? Det tycker inte jag!

Håller med er andra: djur är det absolut bästa som finns!

Sidentassen
0

Här kommer ett foto på Skrutten, en svart perserflicka på 3½ vecka som finns hos oss just nu. Jag satte ner henne i en av mina blomurnor när jag fotograferade henne:-)

Hälsar Lotta P

Zimba
0

Men åååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh, så söta. Avis e jag Hemlis

//Baloo forever

Misimurf
0

Jag tog en bild på Elvira idag när vi var på promenad i skogen hos mina föräldrar 

[Tassy]
0

mina föräldrars äppelträd :)

Bilden “http://fibromyalgi.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=758cf1a4-fc78-4607-ac8a-0d111a40972b&Filename=P1030077.JPG” kan inte visas, då den innehåller fel.

[Tassy]
0

nyckelpiga :)

Bilden “http://fibromyalgi.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=0601e201-43ca-4bb7-8218-e23d352b8fb5&Filename=P1030080.JPG” kan inte visas, då den innehåller fel.

Zimba
0

Vilka underbara bilder ni delar med er av. Jag vill se MERA

//Baloo forever

Simson
0

Mina två huliganer som emigrerat ut på balkongen nu när vi fick innätat lagom till midsommar!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady