GPD MORGON 22 juni
Hej alla sjusovare dags att vakna snart.
Själv lägger jag mig och drömmer "mina mardrömmar"!
Retar Zimba lite bara "VILL vara först att hälsa er välkomna upp ur den goa sängen.
Lägger mig och hoppas jag kommer ur min till morgonen

ASG, tack för den du, fniss. Känner att du har nåt emot mig, fniss. Men som sagt hämnden e ljuv 
Fan va alla ska reta mig, E det reta Zimba veckan, tro??? 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Nej Zimba jag är ingen som retas annars kände bara för att väcka dig till liv. Det LYCKADES!!!!!
Annars är jag snäll.

ASG, jag e vaken o pigg. Har ju suttit o forskat, se tråden " Trådar " så inte har jag sovit inte. Fast jag fastnade lite på en sida ang olika test får jag väl erkänna 
//Baloo forever

Vad står GPD för?????????? hahahahahahahaha
//Baloo forever

Jag har skalat av mig kläderna dags för bingen och deckaren.
Gubben ser på vår FOTBOLLSTV. Är lite överallt och skriver på fler forum men idag känner jag inte för andra alls.
ryggskottet träffade perfekt min rygg

AAAAAAAAAAAAAAAJ, sånt e jobbigt. Hoppas du kan sova ändå. Eller hoppas jag det,
//Baloo forever

GPD står för GOD det är så när man skall vara före dig. Då snubblar falukorvarna till fingrar . Blir la utknuffad nu

Jaha, det hade jag aldrig kunnat räkna ut, fniss. Trodde det stod för Goddag På Dig,
Nä då, du rättade till ditt skrivfel, så du får stanna kvar. Fan va snäll jag e. 
//Baloo forever
jösses, jag fattade inte ens vad Zimba kom med för fråga innan jag såg ditt svar Bettan49
du skulle bara veta vilka kråkor som bor i mitt tangentbord ibland och stavar åt mig 

ASG
//Baloo forever

God Morgon! Jag vaknade kl 03.00 i natt av att en viss herr Findus, som ylade och ville leka. Jag tror han väckte alla i hela byggnaden utom min tonårsdotter, som är medvetslös på nätterna!
Findus har ett sk. siames/varg-yl. De som inte har hört honom tidigare blir förskräckta att det rymmer så mycket oljud i sådan liten kattkropp!!! Min andra katt, Gismo, låter som en tyst liten mus jämfört med honom!
Apropå stavfel så skyller jag alltid på min katt Findus och det händer faktiskt att han kliver på tangentbordet då och då
när jag sitter och skriver…
Morn! Sista dan på min extra semestervecka. Imorn är det jobb igen. Snyft… Får se fram emot augusti då jag har 4 veckors semester.
Har varit ute med vovvarna o matat marsvinen. Ska snart städa hos svinen också. Annars ska jag ta det lugnt idag.
"God" morgon på er - för mig är det ingen god morgon, jag har redan hunnit vara uppe några timmar p.g.av min förb……. rygg, jag har haf en sån fruktansvärd värk inatt att det inte gått att sova, fy så trött jag blir på detta
Coccos och Byske har legat och värmt mig, eller om det är jag som värmt dom, jag vet inte
och självklart är det mysigt, men det hjälper ju inte ett skvatt.
Just nu är det strålande sol, inte ett moln på himlen, men jag ser att det regnat inatt. Termometern står på +17 så får det fortsätta vara molnfritt kan det nog bli en fin dag.
Jag har lovat att raka ner min kattvakts perserkatter, 4 stycken. Hon gör alltid det så här i början av sommaren, och så har jag det till godo i form av kattpassning till vintern. Ja jag sköter hennes 6 katter när dom är i Norrland under 3 veckor nu på semestern också. Frågan är bara hur jag ska klara att raka 4 stycken när ryggen är som den är??
Och så ska vi väl och kolla på ett par husvagnar också. Det är ju dax att köpa en ny, den dom stal kom ju aldrig tillbaka
Hoppas att ni får en bra dag allihop och att solen lyser även på er………
Hälsar Lotta P
morgon på er får jag säga. Min är inte god direkt. Hela ryggen och nacken är helt på tok, huvudvärk, yr synstörningar och dra gjärna med alla andra symptomer på fibro i samma vevan, jag har dom säkert, det är bara att vissa andra drunknr i dom stora bovarna.
I dag som jag hadde tänkt packa böcker. Det lär nog bli "sen" det vet jag.
Sol här enn så länge, lagom varmt lagom blåsigt, hoppas det håler sig så. I går åskade det, varpå min nacke tackade för sig och åkte på semester ett tag, bara det att den hadde avklarat med sin elaka tvilling att sköta om blommerna >.<
Rita lägger sig på soffan.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
goddag… i natt sov jag en sväng i badkaret, gissa om det tar ut sin rätt nu? aaaaj! stel, vad är det? går det att äta? 

Hej alla vänner!
Jag har varit jätte dålig under hela midsommarhelgen så jag har inte orkat skriva så mycket,har mest bara varit inne och kikat lite. Har haft så jävla ont överallt. Är så trött på det här vädret, min kropp klarar inte alla väderomslag. På midsommarafton satt jag hemma själv för jag va hög på värktabletter och orkade inte göra nåt. Idag har jag haft lite mer energi så jag orkade iaf åka och hälsa på mina föräldrar.
Hoppas att alla får en god natts sömn
Kram

Tassy: erkänn nu att du sitter o gör tester på den länken jag maila till dig inatt 
//Baloo forever
hihi, näää, hur kunde du tro det Zimba?
fast just nu pillrar jag med en kamera som inte vill fungera