Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 853 ggr
Zimba
0

God Morgon denna Midsommar dag

Jag gör en egen Godmorgon tråd, för Rita hann före mig, denna gången. Så får vi se vem som får mest svar, det du Rita.Flört

KOM IGEN O SKRIV PÅ DENNA TRÅDEN. Skrattande

Zimba e en tävlingsmänniska Kyss

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Jag säger Godmorgon till er alla o hoppas att ni får en bra o mysig midsommardag.

Det var 1 svar, RitaGenerad Kom inte nu o säg att det inte gills.

//Baloo forever

[Tassy]
0

god morgon får jag väl skriva här med då Skrattande

Zimba
0

Åh såååå glad jag blir.

3 svar. Tack Tassy

//Baloo forever

Zimba
0

Snacka om att va trött, ska svara på ett inlägg i min gästbok o skickar svaret till mig själv, kanske dax att inta horisontalläge i zimbasängen, eller????

4 svarCool

//Baloo forever

[Tassy]
0

*fniss* Skrattande

Faxlin
0

hmm, sena Åsa som vanligt. Men godmorgon. hihihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bigblomman
0

God morgon! asg

dreamiz
0

Go förmiddag!

Jag sitter just nu o funderar på om jag orkar köra 4 timmar idag (2 mil dit o 2 mil hem) för o hämta ett marsvin. Vill så jättegärna ha hem han! Men är så sömnig… Hade varit bättre om jag haft sällskap…

abbis
0

Godmorgon på er allihopa..sitter och väntar på att övriga familjen och gäster ska vakna dom gick och la sig 04.00 men jag några timmar innan..därav av mitt nu vakna tillstånd.

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Rita-S
0

#9 dom la sig samtidig med att jag somnade tror jag? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0

Godmiddag

Idag ska vi bara vila. Gubben håller i och för sig på att klippa gräset nu men sen ska vi vila.

Ha en skön lördag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Pisan
0

Go middag!

Zimba
0

Goddag, för godmorgon e det inte. Kom i säng halv 4 imorse, för det stod en idiot o sparkade på alla dörrar o väsnades, först trodde jag det var nån som stod o slog in en dörr med yxa el nåt, men det va en påtänd som tagit sig in i trappen o hamnat i väldigt fel trapp. Så polisen fick komma o ta hand om han. Med tanke på att många e bortresta så reagerar man ju extra mycket. Här e såååå lugnt o skönt annars, men ingen regel utan undantag. Så Zimba känner sig bakfull idag, trots att det inte passerat en enda liten droppe alkohol i denna kropp. Ska ut med vovven o sen hem o sova igen.

//Baloo forever

dreamiz
0

Har sovit i ca 4 timmar nu mitt på dan så nu känner jag mig lite mer som människa. en stund i varje fall.

Måste ju skriva i båda trådarna. haha!

Paddiz
0

dreamiz: Precis min tanke oxå - att vi måste vara rättvisa och skriva i båda trådarna.

/Yvette

Zimba
0

dreamiz o Paddiz: Rättvisst ska det va o som ny Medarbetare så kräver jag ordning o reda, asg. Ni vet ju alla hur seriös o noga jag e, asg igen. Oskyldig

//Baloo forever

Paddiz
0

Skulle kanske lägga in en motion till sajtvärden om att den som startar en nr 2 godmorgontråd ska bli avstängd
:retas:

Nej, nu ska jag vara snäll och låta dig kräva ordning och reda.

Zimba: är det en smileygubbe med en gloria - har glorian ramlat ner.

/Yvette

Zimba
0

ASG

//Baloo forever

dreamiz
0

#17 Den smileygubben gillade jag! asg

Paddiz
0

dreamiz: Visst är den läcker. Jag hittade massor av smileygubbar på Fantasy iFokus.

Jag lägger en länk till sidan. Om det inte är ok så kan väl sajtvärden eller någon Medarbetare plocka bort den.

http://fantasy.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=b1a3f8b2-3fdb-4df8-bbe5-a3a04509f30f

/Yvette