God morgon 21 juni
Kan zimba så kan jag :D
God aldeles för tidlig morgon alla fibrisar, Rita har knaprat smärtlindrande så det tjuter och mår skapligt just nu!
Har även fått fixat min galleria på webben omsider :) Håller på lägga upp bilder där just nu.
Skal nanna om inte så länge..
Hoppas ni får en bra dag!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

ASG, Jag ska nog ge igen, RITA. E det mobba Zimba dagar, eller?????
Hoppas du inte alls får sova, för du snodde min godmorgon tråd 
Kram gumman
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
hihi, ni är så söta bägge två
ja godmorgon säger väl jag också då, fast jag inte har sovit än, och kommer nog inte göra heller i natt…
… Tassy har fjärilar i magen 

God mitt i natten Tassy. Varför har du fjärilar i magen??? Vilken sorts fjärilar e det tro???? Inte citronfjäril, va????? Zimba gillar inte surt. Förresten tycker jag att du ska släppa ut dessa stackars fjärilar som dom får sin frihet . Fniss 
//Baloo forever
#3 nä det måste vara en liten rosenröd sockersöt fjäril av något slag tror jag *fniss* tassy har hemligheter ikväll 

Inte säga så till världens nyfiknaste Zimba, vadå vadå, berätta. Please pretty pretty pretty pretty PLEASE 
//Baloo forever
okey då
en av mina närmsta vänner sedan några år tillbaka och jag fastnade i ett samtal igår natt, och efter timmars pladder med divrese icke rumsrena skämt (som alltid) så säger han till mig att han är intresserad utav mig
den goaste raraste snällaste kramgoaste myskillen man kan tänka sig
… det sa klick 
spännande fortsättning följer 

Men GRATTIS, åh såååååå mysigt. ÅH du Tassy, jag lovar att inte berätta din hemlis för någon, promise 
//Baloo forever
tack Zimba
vi låtsas inte om att det ligger i en öppen tråd på internet 
Jag kan alltids stänga forumet.. ;)
SJälv har jag grejat med min nya galleri på webben fram tills nu :D
nämen Rita så du säger
inte stänga ner din trevliga sajt! då kommer jag med protestplakat och hälsar på 

God morgon!
Det låter härligt med lite kärlek så här på midsommar 
#10 aha då vet jag vad jag skal göra om jag vill ha besök altså Tassy? :)
Klockan va över fyra innan jag somnade *gäspa* är fortfarande lite trött… *gääääsp*
lite kärlek låter härligt - jag blir ju avundsjuk! hihi…
Jag vill sova, typ 25 timmar per dygn eller så. Har slutat mata marsvinsbebben på natten o nu försöker jag ta igen över 2 veckors dålig sömn. Det går inte kan jag säga! gäsp o gäsp igen!
Ha en riktigt bra dag allihop!
Såh, min hemsida är nu uppdaterat med länk till det rätta forumet (hit såklart) och up to date med adresser o grejs :)
Gubben säger designet faktisk håller mål änn i dag!

Godmiddag
Skriver i denna tråd oxå - för då gör jag ingen skillnad på Rita.S och Zimba =O)
Ska vila hela dagen.
Ha en skön lördag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
haha underbart paddiz :D

Rita.S: Någon rättvisa måste det väl ändå finnas - därför måste det skrivas i båda trådar.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
:D Perfekt ju!
Å hur har jag kunnat missa det? Att länka till denna sidan på min hemsida? det måste jag ju fixa genast!
#19 skäms ;)
Idag är ingen bra dag för mig. Har ont som f*n och mår skit. Gårdagen började bra, grillade med mina föräldrar. Slutade i kaos när vi åkte ut till svärföräldrarnas stuga och svärfar blev idiot och började skrika att vi vanvårdar hunden, missköter barnen och att jag är en ragata som styr han son med hjärnhand.
Så denna midsommarafton blev så fel den kan bli. Men jag behöver aldrig mer bry mig om min skitstövel till svärfar då han aldrig mer är välkommen hem till oss. Detta var 3 gången han hoppade på mig men första och sista gången han gick till personangrepp…
Han har provocerat mig i 11 års tid och äntligen spottade han ut vad han tyckte. Men han miste sina barnbarn och sin son pga det och jag hoppas han fårstår vad han gjort…!
Ingen bra dag idag… fyller 30 om ca 1 vecka och den dagen käns inte värd att fira längre…
#21 usch och fy så tråkigt det blev för dig! Hur mår din mann i det hela? Och barnen? Men födelsesdagen om en vecka är du så men värd att fira vet jag! Du kämpar och står i med din fibro, fina barn och mann, med livet och allt runt så just den dagen är du bara SÅ otrolig värd!
#20 Ja, skäms nåt förskräckligt. Men nu är det fixat! *garv*