Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1931 ggr
Zimba
0

Glad Midsommar 20 Juni - 08

God morgon på er denna midsommar afton.

Hoppas att det blir en trevlig o bra dag för er, med många snapsar, sill, gräddfil, gräslök o potatis o kanske jordgubbar. Eller vad äter ni på midsommar???? Dans kring midsommarstången oxå kanske????

Själv blir det en förhoppningsvis en dag i lugnets tecken. Ingen tradiotionell midsommar mat för min del, köper nog pizza istället Generad

Zimba önskar er alla en glad midsommar.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

god morgon… tror inte tassy orkar fira midsommar, har fortfarande inte somnat än… dumma värk Skrikandes

Rita-S
0

Urrrr… jag somnade sent (fast inte så sent som dig, Tassy).

Ditt fel Zimba :D Fast det var värd det :) Men jag somnade inte förens långt efter klockan ett. Trött som tusan! Men jag får ta en liten blund när jag kommer hem från jobbet.

Hoppas det blir lite värmare i dag, inte mycket men bara litegrann. Så man vill ha linne på sig och inte behöver ta varm tröja, men inte varmare enn att man kan sova till natten. Jatack.
Ryggen är lika stel i dag som i vintras och gubben fick hjälpa mig ur bädden. JAg lyckades dock mjuka upp ryggen så jag orkade tvätta håret, sårt efterlängtat.

Skall jobba full dag i dag, jag är ju norsk och i Norge är det ingen röd dag utan en helt vanlig dag och vi skal då jobba. Lär nog bli lugnt gissar jag! Hoppas jag iaf ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Idag ska vi äta gott med mina föräldrar och syster och i övrigt ska vi ta det lugnt.

Önskar er alla en trevlig midsommar.

Kram Yvette
Ps. Skickar med en bild på lilla Miracle som blir tolv veckor på söndag.

S*Quinoa's BlueTortie'nWhite Miracle

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Helsdotter
0

Glad Midsommar på er alla

Vilket litet charmtroll du har Paddiz :)

Firar midsommar med att bada lill-hunden som nu börjat tova.. hon är ju 9mån så det har varit väntat. Tibbe-terrier som ska byta ut valppälsen :)

Och så ska jag filea laxen som jag köpte i går o frysa in i lagoma bitar. sedan tror jag det räcker för i dag :)

Zimba
0

Godmorgon????? Har just vaknat, sovit hur gott som helst i över 12 timmar, det var lääääääääänge sen det hände.

Tassy: Det e ett elände att inte kunna sova, jag vet precis hur det e, hoppas du fått sova lite iaf.

Rita: Komma här o skylla på mig, det var du som ringde Flört. Men vi e rätt bra på att babbla både du o jag o tiden sprang iväg.

Paddiz: Man kan vi avstängd på forumet för att man visar sånna underbart söta bilder, ny lag som Zimba just införde. Oskyldig

//Baloo forever

[Tassy]
0

god morgon nummer två, har nu fått lite sömn och en mycket trevlig överraskning (fortsättning följer så småningom) Skrattande jag fick en bra dag trots allt Flört

Paddiz: åh vilken underbar liten juvel du har där!

dreamiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ätit lite potatis med gräddfil o gräslök o några jordgubbar med glass så nu bara väntar jag på att min mage ska göra uppror. hrm… Räcka ut tungan

#3 Naw så söt!

Får jag visa mina vovvar också då kanske? Bamse är italienaren o Alex är phalenen. Så underbara!!!

rockyboy
0

Detsamma!Det blir inget stort firande här,jag har nyss gjort en navelbråcksoperation.Men vi har ätit lite smått o gott!Ha en fortsatt trevlig kväll!

Pisan
0

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLESAMMANS!!!!!!!! Glad

Kramar

Pisan

Bigblomman
0

Glad midsommar. pustar just nu ut efter middagen och ett stort lass med svenska jordgubbar och grädde :)
Inget regn här i Uppsala!

Paddiz
0

TACK till Helsdotter, Zimba, Tassy, dreamiz för era ord om min lilla Miracle.

Ja, Zimba, det skulle kanske införas avstängning om man visar bilder på söta djur som man skulle vilja kidnappa. Tyvärr kan jag inte lova att jag inte visar bilder på kattungar igen och får då risikera en avstängning =O)

dreamiz: Vilka sötnosar du visar - du har väl hört om Zimbas avstängingslag =O)

/Yvette

Rita-S
0

#11 jag får väl skydda dig då kanske? ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pisan
0

Go middag på er allihop! Hoppas det blir en fin midsommardag för er. Själv har jag ont precis överallt…. Pessimistiskt sagt: Nu går det åt mörkare tider….

Zimba
0

pisan: Ang att vara pessimist, så leder nog min mamma, hon säger alltid på midsommarafton " Jaha nu e det midsommarafton, nu vänder det o snart e det jul ". Jag bara vill att det ska bli höst, fast med tanke på vädret så känns det lite så, halv orkan o regn, fast det e sååååå mysigt. Generad

//Baloo forever

Paddiz
0

Vad bra att du Rita vill skydda mig från Zimbas lag =O)

/Yvette

dreamiz
0

#11 mm, inga avstängningar här för söta djurbilder haha