Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1041 ggr
Zimba
0

OT: Spel

E lite nyfiken så här mitt inatten på vad ni gillar för typ av spel. Ska det va sällskapsspel, dataspel el tv-spel????? O isf vad för typ gillar ni??

Själv älskar jag dataspel, gärna flipper, tankespel, beror lite på humöret. Men gillar inte evighetsspel.

Zimba e frågvis igen Hemlis

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

jag dyrkar mitt nintendo DS faktiskt. Jättesmidigt att kunna ta med på resan eller ligga och slöspela i sängen när kroppen tycker jag ska ha tråkigt.

annars gillar jag monopol, schack, kortspel och annat smått knep och knåp :) 

när jag var mindre dyrkade jag allt vad tvspel hette, och jag kan fortfarande nästan alla zeldaspel utantill ;)

Bigblomman
0

Jag har varit helt beroende av Neopets ett gratis online spel men sedan de ändrade all grafik till det "barnsliga" hållet så blev det inget kul längre…

Rita-S
0

#2 jag spelade en del neopets innan men jag med gav upp

Annars har jag en hel del spelkonsoller jag har fått eller ervervat begagnat. Nintendo 8bit <3, 16bit, nintendo wii, gamecube och playstation. Sen älskar jag sälskapsspel av den typen där man skal bygga, tex Carcassonne oxh Keth! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

abbis
0

Jag avskyr allt vad spel heter tycker det är slöseri med dyrbar tid..ha ha ha

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Bettan49
0

Ja då kommer väl barnsliga mormor här som spelar Nintendo DS jagar den luriga Super Mario. Gapar och skriker så barnbarnen tror jag blivit galen. Gubben kan inte koncentrera sig på fotbollen. Men vad gör man när inte kroppen lyder då får man "knäppa bort hjärnan en stund*Gråter

Värksam Bettan