Godmorgon 18 Juni - 08
Godmorgon på er alla mina cybervänner. Hur e läget med er idag, tro?? Är som vanligt uppe o vaken mitt i natten, men ska snart gå o lägga mig, först ska jag gosa lite med mina små troll.
Hoppas som vanligt att ni ska få en bra dag.
Zimba e trött o ska sova som vanligt i sin zimbassäng 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
god morgon alla. nu är jag slut som artist, dags att skotta ner mig totalt tror jag 

Godmorgon eller vad det är?
Idag ska jag med mamma på begravning. Inget vidare. Det är en vän till familjen som är borta. Jobbigt för särskilt mamma o se när vännerna försvinner.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
God morgon alla
#2 det var inget roligt att höra, mina kondolanser till familjen. Hoppas det går bra.
#1 artist? Har jag missat nåt? :)
#0 du är tidlig ute med att kalla det morgon får jag säga ;)
Själv skal jag som vanligt på jobbet. Ser inget skäl att sitta hemma och tänka på hur ont jag har, då får jag bara mer ont. Mitt jobb är inte särskilt stressande och absolut inte tungt, jag har en god stol och kan gå och röra på mig så det funkar även dom dagar jag är på gråten av värk. Jag får ju inte vila mer av att ligga hemma och känna värken utan att ha nåt att fokusera på ändå.. Så iväg med sig.
Sen tjänar ag ju pängar som jag kan blåsa på att dekorera om hemma!! :D
Hoppas bara värken ger sig lite så vi kan börja med bibblan som planerat! fast utan att det blir 50 grader varmt.. typ 10 grader varmare från nu? Det vore lagom här. Helt perfekt.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon!!!
Idag skiner solen igen inte så varmt än men det kanske kommer.Det är bara en lätt bris i lövverket på träden hoppas det stannar vid det idag.Håller på att peppa upp mig inför inköps rundan.Har en lååååång lista med grejer som ska handlas.Vi är en matglad familj så det blir fullt i skåpen inför midsommar och rätt tomt förmodligen när alla har åkt igen.
Ändrade om i katternas rum på övervåningen i går och nu så börjar det bli bättre men där blir nog flera ommöbleringar innan jag är helt nöjd.Ja det är ju inte ett stängt rum utan mera en möblerbar hall så de kan springa upp och ner som det passar dem.
Jag sitter och studerar deras beteenden ganska mycket just nu för att lista ut hur de egentligen vill ha sitt boende för att må riktigt bra.Det är mycket intressant att de hur ofta de kryper in i små utrymmen där man aldrig skulle tro att de fick plats.
Måste få visa en bild på våran snärtan som tydligt visar vad hon tycker om att åka till veten och kollas
Ni ser tungan va????

God morgon!
Nässla min dagishund har redan kommit och hon ska sova över i natt eftersom hennes matte är på jobb i Kalmar. I går så kom jag på henne när jag pratade med en kompis i telefonen stå på bakbenen och äta ur en av katternas matskålar som står på diskbänken. Tagen på bar gärning! Nässla har inte brytt sig om deras mat tidigare men frestelsen blev för stor när jag av en händelse hade haft upp en halv burk Whiskas! Det är så svårt att bli arg på denna så söta hund. Nässla har ett ansiktsuttryck som inte är av denna värld med tungan hängande snett ur munnen. Ni förstår nog att hon redan har en stor plats i mitt hjärta :D
Godmorgon alla.
Här var det morgon redan vid 4-draget, då tyckte den där dakna "saken" på 4 tassar att jag skulle upp . gissa om jag var irriterad då. Men så har jag ju hunnit med en del istället. Så det är inte speciellt dumt att gå upp tidigt alls.
Eftersom kroppen inte alls vill idag blir det inga stora saker gjorda, nu ser jag att solen bryter igenom så nu ska jag gå ut och fotografera min kissebebis:-)
Ha en skön dag, kanske ni får se foton senare
Hälsar Lotta P

Godmorgon, är trött som bara den idag. Vi va och spelade fotbollsgolf igår jag kom nästan sist……vi ändrade lite i poängen så att barnen iaf skulle vinna över mig =0) Vi spelade med en kompis och hennes pojkar som är i samma ålder som "vår" son. Dom kom jättebra överrens, kul faktiskt !!!!
Idag ska jag till kiropraktern ser frm i mot det, dock med blandade känslor…det tar 1½ timme att köra dit och det är det ju helt klart värt….men vägen hem är såååååå lång och jag blir sååååå trött !

god morgon allihopa.
Jag har sovit med öppet fönster i natt och idag ser mina ben ut därefter. Knottbett som är sönderkliade så att de blöder. Känns jättebra lagom till midsommar när man vill ha kjol på sig. Så nu får jag istället inventera klädaffärerna efter ett par snygga byxor vilket kan bli nog så "svettigt" eftersom jag till 99% bara använder kjol/klänning. Dessutom lyckades jag att gå en långpromenad i går vilket straffade sig i natt när fötterna kändes som om någon stack knivar i dem. + att mina tåleder är inflammerade igen=värk varje steg jag tar.
Men det är sommar och jordgubbarna smakar bara så där underbart gott i år också så varför gnälla?
Go förmiddag! Jag var uppe kl 5 o va ute med hundarna o matade marsvinsbebisen (som är 14 dgr gammal nu o är pigg o alert o bara sååå underbar!)
Sen gick jag faktiskt o la mig igen o sov ända till 9. Gu så underbart det är med några dagars extra semester!!
Igår kväll kom nya vovven hem så inatt var det trångt i sängen. haha! Alex o Bamse kommer så bra överens. De både jagar, har dragkramp o brottas lite. De funkar så bra! O Bamse har hittills funkat jättebra med mina andra djur också, lite försiktigt nyfiken bara. Så hittills har allt gått så bra!! (peppar peppar…)
#2 Jobbigt. kram!
#7 Hoppas det går bra his "kotknackaren"!

Go middag!
Har varit vaken sedan 7 men mitt tonårsbarnbarn sover än.
Hur skall man få väckt henne'? Inte ens hög musik hjälper!
#10 en snok kanske hjälper…? :)

Godeftermiddag
Har hunnit med både ett möte och en tur till Ängelholm. Vi upptäckte att dotterns skäggagam hade det för varmt i terrariet och då måste hans uv-lampa bytas ut - från 150 w till 100 w. Här i Klippan säljs inte reptiltillbehör och då får det bli Ängelholm
Nu i eftermiddag ska jag bara vila och det ska bli skönt.
Ha en trevlig dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
GRYMT Tassy! :D
tack :D