Till FK imorgon..
Hm, så har snart dagen kommit som jag oroat mig för.. har tid hos FK imorgon, hos en handläggare jag aldrig träffat. Fick inte mina journaler från smärthanteringskursen som jag hoppats, läkaren har struntat i att diktera dom så sekreteraren har inte kunnat skriva ut dom. Detta trots att det var 4 v sedan jag slutade och trots att jag ringt 4 ggr och påminnt honom. Känns trist.. har inget underlag att ta med mig till handläggaren. Hon sa att det inte gjorde något utan att jag bara kan berätta muntligt. Känns lite som om hon redan bestämt sig för mitt "öde", vilket det än må bli. Hon ville inte skjuta upp mötet en gång till iaf utan sa att nu måste vi ta detta. Jag har sjukersättning till sista december-08…
Nåja, hoppas att ni alla önskar mig lycka till imorgon. Ha det fortsatt bra allihop.
Jag hoppas att det går bra imorgon på mötet med fk. Förstår att du är nervös och orolig. Däremot tycker jag det är dåligt av läkaren att inte diktera så du fick dina underlag…
Ska du söka förlängning?

Skickar dig många goa och varma kramar om att allt skall gå bra hos din FK.
Men du får trycka på din läkare att få ut dina handlingar så fort som möjligt. Så inte FK går över dig.
Önskar dig allt gott och att det skall gå bra du skriver väl och berättar hur det gick.
Förstår din oro alla känner ju likadant nu med FK. Ett brev från dom gör ju att man går högt i tak och knappt vågar läsa.
Kram till dig
Klart vi håller tummar för dig! Tycker det är rätt dårligt att läkaren inte fått fixat utskrift till dig, detta är ju iaf för dig ett rätt viktig möte!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Hoppas att allt går bra, håller tummarna för dig
Kram

Håller tummarna för dig och hoppas att FK lyssnar på vad du har att säga.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
#1 Jag har blivit kallad till ett möte ang PILA och jag har ingen anng om vad som händer ärligt talat. Jag hade tänkt söka förlängning nu men eftersom dom nya reglerna kom så vet jag inte hur det blir… Men jag vet ju mer efter mötet. Återkommer om detta senare.
Tack för allt stöd. =)