Godmorgon 16 Juni - 08
Godmorgon allesammans, hoppas ni fått sova lite iaf. En annan e ju vaken som vanligt, jag fattar inte att jag inte kan gå o lägga mig, det e hela tiden, ska bara, måste kolla etc, jag e som en groda utan ben = Hopplös.
Hoppas iaf att ni får en bra dag.
Nu e det dax att stänga ner datorn, för nu åskar det. så nu blir det till att va vaken i natt eftersom vovven e åsk o skotträdd, så jag får väl sova senare idag.
Zimba e inte åskrädd iaf. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
god "morgon"! Tassy är på väg tillbaka. Nu på krigsstigen, envisare än envisast, jag tänker klara det här, idag ska bli en bra dag!

Klart som fan att du fixar det, nu vet jag inte riktigt vad du syftar på, men jag håller på dig, det e bra att bli förbannad istället för att må dåligt.
HEJA TASSY, GO GIRL GO
//Baloo forever
#2 jag syftar på … erm… att jag syftar på något jag inte minns just nu
men jag tänker banne mig inte besegras av varken pengabrist eller värk! 

Fniss, att va på krigsstigen men inte minnas ang va det gäller, det e ett bra sätt att hantera det hela, fniss. Jag fattar vad du menar.
Håller på dig.
//Baloo forever
#4 ack och ve för fibrohjärnor
gissa om jag känner mig dum nu? 
nu ska jag försöka sova lite.

Nähä, du ska inte känna dig ett dugg dum, lova mig det. Jag e ständigt osams med min hjärna, så du e inte ensam. Här ska det nog sovas oxå.
Godnatt o sov så gott.
Syns imorgon om du e på humör.
//Baloo forever
God morgon alla *gäsp* Rita sov inte sådär bra i natt, men har iaf sovit. Värken smyger på efter som värmen uteblir. Men det är sol ute nu, kanske det blir varmare i dag?
Skal jobba. Ta en tvätt. Typ
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Morning!
Pisan är uppe tidigt idag. Här har lågtryckssjukan slagit till ordentligt efter att ha varit borta i flera veckor
Fingrarna värker så jag tror att jag spricker. Likaså huvudet och i stort sett resten av kroppen - mer eller mindre.
Tassy: Klart du fixar det här! Ilska kan vara bra ibland 
Hoppas ni alla får en fin dag!!!!
Pisan
Rita har vaknat efter en kopp kaffe och är GIRAD SOM TUSAN!
Vi har börjat arbetet att röja ur kommande biblioteksrummet, som ajg förklarade i går röjde jag ur verktyg, prylar som skal va i annat rum och sådan grejs här i hälgen, och snart skall vi packa bort alt av böcker och bli av med bokhyllorna från rummet, drar ut dom på terassen eller nåt, och sen skall vi börja dra ut allt av pluggar från väggen, slipa golvlisterna, spackla alla hål och skador, och när lönen kommer köper vi gardiner och färg och börjar måla! :)
Vi skal ha en vinröd vägg och tre vita, så vi lär nog köpa gardinen först och tilpassa väggfärgen till det, sen skal vi ha bara svarta möbler och jag kommer ju självklart polera golvet ordentlig innan vi monterar upp möbler :)
Gissa va ont jag kommer ha sen, men jag ser faktisk FRAM mot detta, galen som jag är, första rummet vi skall göra heeelt stilrent :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

E som ett vrak, förkyld o trött men glad. Kan ju inte låta bli att springa o kolla in kattungarna stup i kvarten, dom e sååååå söta. Lät vovven nosa på en inatt o han trots sina 50 kg så pussa han på den sååååå försiktigt, han älskar allt smått.
Så här blir inte mycke gjort.
//Baloo forever